"nadeel" van een tricotslen of andere rekbare doek is dat het met een zwaarder kindje niet altijd meer even lekker draagt. Maar er zijn ook meer dan genoeg niet rekkende doeken te krijgen.
die van mij rekt alleen maar in de lengte, niet in de breedte, dus heb daar geen last van gehad. Heb m'n dochter gedragen tot ik haar te zwaar vond.
Ik vind die draagdoeken helemaal niet handig? Maar ik heb ook nog alleen maar de houding uitgeprobeerd voor de aller kleinsten... Ik vond hem daar zo raar in liggen? Zo gebogen om mij heen zeg maar. En ik droeg hem wel hoog zoals de instructie voorschreef.
Draadoek is idd wel even oefenen en je moet het wel goed doen. Mischien eens bij iemand kijken die het al langer doet ? Of een draagdoekconsulente raadplegen ? Je kunt op zoveel manieren dragen in een doek op buik/rug/heup moet altijd wel een knoop bij zijn voor jullie.
Hier een topic over baby's die te groot zijn voor de babybjorn: http://www.dragen-en-voeden.nl/viewtopic.php?t=116 Kwam hem tegen en moest direct aan jou denken