Elegance, tjee wat heftig allemaal. Zo ontzettend zielig als kleintjes pijn hebben. J. Heeft ook erg veel pijn aan zijn nek gehad door de bevalling maar de pijn en voorkeur is nu gelukkig zo goed als weg. Je moet wel schijt ( om het zo even te zeggen) hebben aan de buitenwereld en in jullie geval zou ik de helm zo vaak mogelijk ophouden dus ook bij het naar buiten gaan. Als je een wat groter vest met capuchon aan en op doet dan zie je er niks van. En misschien dat hij met helm ook steeds minder last gaat krijgen van zijn nek?? Omdat het nu bol loopt met helm dus hij hoeft ook niet meer op de platte kant te liggen. Happynienja, ik ben stiekem ook wel benieuwd naar een foto'tje van de mooie kleine meid.
zo fijn om ervaringen te delen he.. en het is toch niet niks vind ik.. Je hebt helemaal gelijk als je zegt dat ik schijt aan al die mensen moet hebben.. ik hoop dat ik er overheen zal groeien.. en dat het dan allemaal mee zal vallen.. nu verstijf ik nog een beetje.. stom he, want ik schaam me totaal niet voor mijn mannetje! ik ben benieuwd hoe het met happy gaat vandaag.. zijn er nog tips voor de eerste dagen met helmpje? we weten wel al dat ons mannetje een hele gevoelige huid heeft en we dus echt heel goed moeten opletten voor drukplekken.. Gisteren had hij zijn eerste tandje!! en sinds een week raced hij met zijn loopwagen door de kamer.. het gaat echt snel ineens he.. een "val"helm kan hij denk ik ook echt gebruiken de komende tijd
We zijn weer thuis, ze heeft hem nu even op. In de maxi cosi ging niet,de gordels kunnen dan niet meer fatsoenlijk vast.. Dus gaan denk ik over naar het tweede autostoeltje, qua ontwikkeling en gewicht kan ze het goed hebben denk ik. En de stoel kan ook in ligstand. Maar goed verder deed ze het super! Ze was moe maar liet alles toe en was tijdens het wachten ging ze nog gezellig kletsen en lachen. Ze accepteerd hem nu goed, is natuurlijk wel wennen en ze is moe dus hij gaat zo af en gaat ze lekker slapen. Ik hou jullie op d hoogte en ik ga nog foto's maken.
Heel veel succes meiden. En net wat de andere meiden zeggen, de kids wennen er snel aan. En het resultaat is het belangrijkste. Happy: Super dat ze het goed toegelaten heeft zeg. Elegance: Heel veel succes volgende week!
Onze zoon heeft ook een helm gehad. Ook ik zag er enorm tegenop. Mn het knuffelen zou ik missen dacht ik. Maar ook met helm kun je heel goed knuffelen alleen moet je voor jezelf uitkijken dat je geen bonk in je gezicht krijgt. Ik was ook benieuwd naar de reacties van mensen, dat is mij heel erg meegevallen. Mensen kijken en vragen wat dat is en verder niet. Onze zoon had er totaal geen moeite mee en wij dus ook niet. Ik zou er zelf nooit voor kiezen om de helm af te doen als je naar buiten gaat. Voor je kindje moet die helm net zo gewoon worden als een truitje en als je hem de ene keer wel op doet en de andere keer niet maak je het niet echt makkelijker denk ik. Wij maakten iedere avond zijn helmpje schoon met een vochtige doek en deden daarna zwitsal talkpoeder in zijn helm om het vocht te absorberen daarna klopten we het er weer uit. Zo rook hij niet zo vies. Veel succes met het aanmeten en met het accepteren van het helmpje
wow wat een lieve reacties! Dank je wel caruli! Lief dat je even langskomt hier! Hoe is het met je! en je knul wordt in december al 1.. wat gaat het allemaal snel... Gaa het voor de rest allemaal goed? peentje dank je wel voor je lieve reactie! doet me zo ontzettende goed om zo'n positieve ervaringen te lezen. Je hebt ook helemaal gelijk dat wij het ons meer aantrekken dat dat hij waarschijnlijk zal doen.. tenminste daar gaan we vanuit als ik alle positieve reacties lees! wat een goede tip van het talkpoeder. mij lijkt het ook echt te gaan stinken.. al kan hij slecht tegen zwitsel, ze zullen talkpoeder toch ook wel van een ander merk hebben geurloos ofzo? moet ik morgen eens gaan kijken. happynienje, wat fijn dat het zo goed gegaan is! bij jou dus ook een positieve eeste dag! zag je na het afdoen al drukplekken? hoelang mag je het helmpje morgen opdoen en wanneer moeten jullie weer terug? Ik ben heel beniewd naar je vrolijke verhalen verhalen vertelster met helmpje! ben benieuwd ook hoe het morgen zal gaan, al denk ik als ik het zo hoor dat het goed zla gaan
Met het helmpje oefenen gaat het goed. Het is wel wennen dat ze je niet helemaal na kan kijken als je naar de keuken loopt bijvoorbeeld. Verder rolt ze ermee en is ze nog de gezellige Emma. Ik hoop dat het met slapen straks ook goed gaat. We moeten nu steeds 1 uur op, kwartiertje af, 1 uur op, kwartiertje af. En dan bijvoorbeeld morgen 1,5 of 2 uur op en dan kwartiertje af. En proberen met een slaapje. En aan de hand van hoe het gaat verder uitbreiden. Ze heeft wel een enorm zweethoofd als het helmpje af gaat, dus dat is minder. En die man zei ook dat we het beste de kleding daarop aan kunnen passen zodat ze de warmte kwijt kan. En anders haar haar een stukje eraf, maar dat wil ik niet want ze heeft zo'n mooi bos. Maandag gaat ze naar het kdv, dus ben benieuwd hoe het daar gaat. En ik schrijf in haar schriftje hoe of wat maar vind het wel spannend, is ook de eerste keer dat ze er een dag heen gaat, ben net begonnen met werken op maandag en vrijdag. Maar goed, lang verhaal kort, het is wennen maar tot nu toe valt het mee. Oh ja was wel grappig gistermiddag, ik deed het helmpje op bij haar en Martijn wilde hem eraf doen haha. Hij had natuurlijk zoiets van wat is dat nou! Dat klopt niet, dat moet eraf. Dus voor hem is het ook wennen.
happynienja wat fijn dat het zo goed gegaan is de eerste dag! Hoe is het vanacht gegaan? zie je wel als je het helmpje afdoet ergens drukplekken? ik heb gelezen dat het zweten onder helm minder wordt naarmate ze het helmpje langer dragen.. ik zou denk ik ook niet meteen haar haar gaan knippen.. zo zonde lijkt me dat.. lijkt me ook wel moeilijk.. ben echt benieuwd hoe het nu een dag later gaat! en wat lief van je zoontje dat hij er ook zo mee bezig is.. ze zijn toch echt slimmer dan wij soms denken.. Waneer moet je weer terug? zijn jullie ook bij livit trouwens? en ik ben heeel benieuwd naar een foto van je mooie meisje met helmpje!
Hoi hoi, ik wilde net weer reageren ze heeft er net 2 uur mee geslapen, dat is zelfs langer dan ze normaal doet 's ochtends haha! Verder vallen de drukplekken mee tot nu toe, heb ze nog niet gezien. Maar dat komt later wel denk ik als haar hoofdje groeit. We zitten bij de livit in alkmaar en moeten over een maand terug. Behalve als er iets is dan meteen bellen. Ze heeft me net met helmpje al een stoot tegen m'n schouder gegeven, doet pijn! Natuurlijk per ongeluk, maar je moet wel oppassen dus. Ze doet er gewoon alles mee verder, alleen de wipstoel heb ik platter gedaan omdat anders het kinbandje niet goed zit. Ik zag wel gister haarbandjes en elastiekjes enzo dus had het heel even moeilijk maar dat halen we nog wel in. Verder ga ik denk ik een douchehaarnetje gebruiken met hapjes eten, daar beginnen we vandaag mee. Of hij gaat af maar ik heb liever dat ze er gewoon aan went en dat hij niet steeds af en op hoeft. Ik zit op m'n mobiel op internet dus kan nog geen foto plaatsen. Ik kan je wel mailen dat jij ze voor me erop zet bijvoorbeeld. Anders wachten tot ik tijd heb om op de pc te gaan. Ben benieuwd hoe jouw schatje het helmpje gaat vinden, gaat vast goedkomen.
oh wat klinkt dat goed! dat is wel heel fijn dat ze er ook zo goed mee geslapen heeft al.. is toch altijd wel spannend hoe ze zal reageren he.. en je kunt hem ook gewoon op en af zetten zonder dat ze dat heel erg vindt? kan me voorstellen dat het even een slik moment is als je al die leuke haardingetjes ziet, kun je niet met jezelf afspreken dat als je een keer gaat shoppen of wat dan ook, je de helm dan aflaat en je dan de leuke haardingetjes in kunt doen? ik dacht er vanmorgen aan toen mijn man en ik opvielen dat zijn haar op zijn hoofd iets langer wordt en ik heel spontaan voor de grap riep, we moeten babygel kopen, kijk die pluk eens! en toen bedacht ik me, zowieso nog veel te weinig en dun haar.. maar met helm hoeft dat dus helemaal niet.. voor een meisje met veel haar lijkt me dat idd nog even moeilijker, maar gelukkig is het maar tot aan de 1e verjaardag! dan gaan we dubbelop feest vieren! we hadden van fisherprice een poppetje met helm op een skatebord en een hondje met helm gekocht .. ze zijn wel pas voor kinderen vanaf 1 jaar.. en hij zal het echt nog niet begrijpen, maar die krijgt hij van ons, dat als hij het wel zou gaan begrijpen zijn poppetje net zo'n mooie helm heeft! dat omdat we zoiets hebben van, je weet nooit wat ze er wel en niet van begrijpen.. vooral als ze bijna 1 jaar straks zijn.. en natuurlijk ook een beetje voor ons eigen gevoel ben ik weer een heel verhaal aan het typen he ik hoop dat het vandaag weer zo goed als gisteren gaat, wanneer ga je proberen haar een nacht met het helmpje te laten slapen? ik zit nu ook op de phone, dus foto's erop zetten lukt nu ook niet, ik kan vanavond wel proberen!
He meiden Ik lees goeie verhalen!! Wat fijn dat ze al lekker met haar helmpje heeft geslapen en super lief van haar grote broer Zo ik heb even een wat foto's bij elkaar gezet van het resultaat. De eerste is voor het dragen van de helm de tweede geloof ik na 12 dagen. 3e foto na 27 dagen met helm 4e foto gister genomen dus na 3 maanden dragen maar niet meer 23 uur Bij alle foto's wijst het neusje naar boven toe
wauw luna! dat is echt heel snel gegaan.. wat een mooi resultaat nu al.. mijn man en ik keken elkaar al aan toen ik je foto's liet zien en we werden stiekem heel blij! en zo snel al! was er na 12 dagen ook echt al zo goed het verschil te zien, of was dat toeval op de foto? want als ik het zo zie.. geweldig!!! en wat een bos haren heeft hij gekregen in 3 maanden tijd! ook wel heel leuk om te zien zeg! ben nu ook stiekem nog benieuwd naar een foto van je mannetje met helm wat een kanjers zijn het ook he die kleine hupkes van ons!
In de eerste weken was echt een een super resultaat. Ben nu ook zo'n verzameling aan het maken van hoofdjes vanaf de zijkant genomen daar zie je het ook wel heel goed op. Zodra ik die klaar heb (nouja mijn vriend ) dan zet ik hem hier op. Wat een verschil he? met haar! Bij de geboorte had hij echt een mega zwarte kuif en met 4 maanden was dat helaas helemaal weg Maar ben wel blij met weer aangegroeide haar Morgen gaan we het laten bijpunten. Ik hoop echt voor je dat jullie ook zo'n mooi resultaat gaan behalen. Bij deze een foto van mijn zoontje met helm. Let vooral op die pluk haar bovenuit zijn helm
wat een mooi mannetje!!! dat viel me het allereerste op! En al een heel mannetje he! wat is hij al groot! leuk ook om hetzelfde helmpje te zien als wij krijgen! ik heb overigens wel nagevraagd of wij een helmpje krijgen met een gat of gaatjes erin. Dat doen ze niet zeiden ze omdat het slecht voor de huid zou zijn.. niet dat ik dat gelijk geloof, want anders zouden er lijkt me veel meer klachten komen.. de huid zou namelijk door de gaatjes worden gedrukt.. heb jij geen last van toch? zijn pluk haar op zijn hoofd is wel echt helemaal top! dat vind ik echt super! serieus, dat maakt de helm wel helemaal af! ik heb hem mijn man ook laten kijken, ondanks dat we al vaker gekeken hebben op internet vond hij jou mannetje met zijn helmpje ook een klein stoer ventje.. hij was ook even emo, omdat ons mannetje net zo'n stoere helm krijgt! ongelooflijk, ben er nog steeds niet over uit dat je na 12 dagen al zoveel resultaat zag! en zelfs nu je hem het snachts niet opdoet blijft het resultaat groeien! geweldig he
happynienja, hoe is het vandaag gegaan? heeft ze al een nacht het helmpje op gehad? ben heel benieuwd hoe het gaat! hier nog 2 nachtjes slapen.. komt stiekem wel dichtbij ineens.. maar liever vandaag dan morgen.. dan hebben we het ergste gehad!
Gister ging ze naar het kdv en was ik de helm vergeten mee te nemen!stom hè. En ze heeft nu koorts dus ze mag hem niet op dus wel even balen maar het is niet anders. Morgen hopelijk weer of eerder als ze koortsvrij is. We zijn allemaal ziekjes.. Ja, nog even en dan mogen jullie ook,spannend hoor. Als ik je niet meer spreek,heel veel succes!
happynienja, wat sneu dat ze ziek is.. heeft ze er ook echt last van? hoe is het nu met haar? en jij dus ook al ziek.. sturen jullie het virus niet onze kant uit? ik had het gevoel dat mijn mannetje ook ziek werd vandaag, zijn neusje zit soms dicht en hij hoeste best vaak.. morgen dus.. we vinden het best spannend, ook al weten we dat morgen niet veel zal voorstellen.. tenminste, het helmpje wordt passend gemaakt en dat was het dan toch? maar het idee dat we er eindelijk iets aan gaan doen.. en zoo benieuwd of wij ook al resultaat gaan zien in een korte tijd! we gaan in iedergeval foto's maken morgen van zijn hoofdje zodat we altijd het verschil kunnen zien!
Volgens mij is heel Nederland grieperig/ziek/verkouden.. Ze heeft er veel last van helaas.. Hopelijk is ze er snel vanaf. Ben heel benieuwd wat je mannetje ervan vind, hopelijk accepteerd hij hem goed. Als Emma koortsvrij is beginnen we maar even opnieuw want ze heeft hem niet zo lang op gehad tot nu toe. We zien wel, eerst beter worden.