infacol en kindicol samen gebruiken

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Gijsje, 31 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    M'n ventje heeft last van harde ontlasting en krampjes,mag je deze 2 middelen samen gebruiken?

2. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    het is homeopatisch.. dus je zou zeggen dat het gewoon kan...
    met krampjes kan je ook cinababy geven..
    en harde ontlasting.. wat voor voeding krijg sylvester?

3. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Hij krijgt nu 3schepjes Friso Extra en 1schepje Friso comfort.Hij kreeg eerst helemaal Friso comfort maar omdat ie zo'n hongerlapje is overgegaan op de extra,maar nu dus weer last van harde ontlasting en krampjes,de krampjes zijn niet heel ernstig maar als ie ze heeft gilt ie het echt uit,hij heeft elke dag ontlasting maar wel harde keutels.

4. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    wat je ook kan doen , is een beetje meer water erbij.. maar dit wel doen als hij de fles helemaal opdrinkt.. anders zou het zonde van de voeding zijn die erin zit..
    op recept van de huisarts kan je ook lactulose krijgen.. maar dit veroorzaakt ook krampjes.. maar als hij zo'n trek heeft.. waarom geef je hem dan niet een wat grotere fles ? of werkt dat niet? en dan 4 schepjes friso comfort...

5. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ik moet dinsdag bij het cb zijn dus ga ik even overleggen.Met die comfort zat ik op een gegeven moment op 6 en soms 7x 150cc en das echt te veel voor em (hij woog laatste x gewogen 3wkn terug 4935).Extra water helpt niet voor de ontlasting,ik ben vandaag begonnen met kindicol,ga kijken wat dat doed,mischien als ie van doe harde keutels af is hij ook geen krampjes meer heeft.

6. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Het is homeopatisch en die middelen kunnen elkaar flink tegenwerken of versterken.
    Denk dat je hierover beter even voor advies kunt bellen met de klantenservice van VSM (producent).

Maar die combi van verstopping en kramp kan natuurlijk ook op iets anders wijzen. Al eens aan KEA gedacht?

7. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Wat is KEA?

8. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    koemelkallergie..

9. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    ik weet niet wanneer je over gegaan bent op die andere voeding. Maar de darmpjes moeten ook weer wennen aan die nieuwe voeding, dus missch komt die harde ontlasting daarvan?

xxx

10. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik denk dat het van de friso extra komt dat ie zo moelijke ontlasting heeft had sem ook. Toen weer terug gegaan naar satndaart en het was gelijk over. Toen de flessen wel iets groter gemaakt.

Ik weet niet ofdat je het bij elkaar kan gebruiken idd misschien effe vsm bellen.

Je kan ook een druppel olie in de fkes doen schijnt ook goed te werken en anders effe naar de HA gaan

Deel Deze Pagina