Wat hebben jullie als tractatie gegeven? Hier willen ze het gezond houden maar ik heb geen idee wat het inhoud. En ook leuke verpakkingsideen gezocht! Alvast bedankt!
Hallo, ik werk op een kinderdagverblijf. Voor kindjes die nog niet zoveel kunnen kauwen doen veel ouders vaak een danoontje. Verder heb je ook zakjes met kleine soepstengels, verder voor oudere kinderen rozijntjes, kapitein koek, versierde eierkoek. Maar eerlijk gezegd trakeren toch veel ouders op niet zulke gezonden dingen als chips voor grotere kinderen en cakjes en veel zoetigheid. Maar de laatste tijd krijgt mijn zoontje van bijna 2 ook vaak een mandarijn mee naar huis, verpakt in een leuke stoffen zakdoek, alleen denk ik dat ze met trakteren dan nog wel iets anders kregen. Ik heb ook wel eens fruit aan een sate-prikker gezien. Zelf merk ik dat het voor kinderen wat ze krijgen niet zoveel uitmaakt maar meer het feit dat ze iets krijgen. succes!
op internet is een site met hele leuke ideeën misschien staat er iets voor je bij. Succes !!! TRAKTATIES: zelfgemaakte traktatie voor peuter of kleuter
ik had bellenblaasjes gekocht en er een leuk wikkeltje omheen gedaan (online is er ergens een site die patronen heeft met wikkels -online maken - printen en klaar..) . Mijn dochter vond op die leeftijd bellenblaas in elk geval heel interessant (nu nog trouwens). En haar 'vriendje' op het kdv (2 weken jonger) was erg gelukkig met de bellenblaas omdat er een fotootje van m'n dochter op stond
Bekijk bijlage 45136 Dit heeft Roy getrakteerd. Zit een doosje rozijntjes in. Voor de leidsters had ik zo'n doos celebrations gekocht.
vind ik hartstikke leuk! ons zoontje zit op een 0-1jr. groep, en de kleine baby's hebben natuurlijk niks aan iets eetbaars (mogen ze niet). dus ik ga óf van die Hema-badbeesten kopen en uitdelen, óf die Dikkie Dik boekjes. en dan een lintje eraan met 'Sander 1 jaar!' erop ofzo.
Ik heb mijn dochter bij de 1e verjaardag badeendjes laten trakteren. Op haar 2e verjaardag (afgelopen week) heeft ze bloemetjes van kaas of worst en komkommer getrakteerd. Ik ben wel een voorstander van gezonde traktaties.
M. kreeg afgelopen week een tweetal traktaties: eentje een kartonboekje en de andere was een sleutelhanger met dropsleutels