pff moet er niet aan denken! Heel veel sterkte gewenst en ik hoop dat je zoontje heel snel weer op de been is!
Heel veel sterkte gewenst!Maar goed dat ze er op tijd bij waren dan! Ik hoop dat je zoontje snel weer opknapt en weer naar huis mag! Liefs Jolanda
Jeetje meid wat een verhaal. Ik wens jou en je gezin heel veel sterkte toe. Hopelijk mag hij snel naar toe, beterschap. Knuffel. - Jetje -
Jeetje zeg..... dat was ook wel flink schrikken! En dat net in het begin van de zomervakantie. Maar idd beter je vakantie naar de klote dan je kind Heel veel sterkte meis! En pas oo kgoed op jezelf Liefs, Corina
lover en familie heel veel sterkte in deze zware dagen, hopelijk mag jullie zoontje binnenkort weer helemaal gezond naar huis gaan en kunnen jullie alsnog een beetje genieten van jullie vakantie... en een dikke duim omhoog voor jullie huisarts
Heel veel sterkte voor jullie allemaal, en hopen dat jullie zoontje snel weer naar huis toe kan. Ik zelf heb het gehad toen ik 7 was en heb er dik 2 maanden in gelegen (was al heel ver heen) maar heb er gelukkig niets aan over gehouden maar gelukkig is het bij jullie zoontje optijd ondekt. nogmaals heel veel sterkte.
Oh meid wat erg, helaas ken ik het gevoel in December werd Kylian ook met spoed opgenomen met verdenking hersenvlies ontsteking, als je dat hoort zakt de grond onder je voeten vandaan. Gelukkig bleek dit in ons geval niet zo te zijn. Ik wens jullie dan ook heel veel sterkte toe en hoop dat je kleine mannetje zich snel wat beter voelt. Groetjes anita
jee meid dat zal idd schrikken zijn geweest zeg ik wil jullie heel veel sterkte wensen en hopelijk knapt jullie mannetje snel weer op! [-o< [-o< [-o<
jeetje wat verschrikkelijk hey lijkt mij heel eng om dat mee te maken k hoop dat ie snel opknapt en dat ie weer mee naar huis mag dikke knuff marline