heel veel sterkte toegewenst. Ik hoop en bid voor jullie dat hij snel mag op knappen. Mijn broertje heeft een aantal jaren terug ook hersenvliesontsteking gehad (de bacterieële) hij was al een aantal dagen grieperig, ik moest op hem passen want mijn ouders waren even aan het werk. toen ik mijn broertje probeerde wakker te maken had hij veel vocht in zijn voor hoofd toen direct de huisarts gebeld en mijn ouders zij zijn via de huisarts direct door gereden naar het ziekenhuis hier direct een ruggemergprik gehad en daaruit bleek hersenvliesontsteking deze was veroorzaakt door een darm virusof bacterie dit weet ik niet meer. na een dikke week mocht hij weer naar huis. Gelukkig heeft hij niks overgehouden en is hij zo gezond als een vis en is hij al weer dertien jaar Maar ik weet wat jullie door maken, echt veel sterkte toegewenst!
oh meis, dat is schrikken, en gelukkig dat jullie er zo snel bij waren ..wens jullie heel veel sterkte en dat hij maar snel mag opknappen!
@sandra1979, ik denk eerder het Groot Ziekengasthuis in Den Bosch.. Vales, heel veel sterkte met je mannetje, en ik hoop dat hij maar heel snel opknapt.
sterkte de komende tijd. Wat zullen jullie geschrokken zijn, en nu bang omdat je niet weet hoe t gaat lopen. Fijn dat jullie niet zo'n "wacht maar af" dokter hebben.