Lieve meiden, Bedankt voor al die lieve woorden kan jullie zeggen dat dit erg goed doet. Ik had de energie niet om vanacht te blijven en heb gevraagt of mijn mannetje wilde blijven. Ik heb echt even 8 uur slaap nodig. Want als je daar ligt wordt je om de zoveel uur wakker omdat ze met hem bezig zijn. Vanmorgen bleek het beter te gaan en s`middags zakt hij opeens weer weg. Met spoed werd er bloed geprikt en gelukkig was dat goed. Zolang het nog niet in zijn bloed zit is het een goed teken. Maar hoe lang ze hem houden is nog een dikke : Ze willen hem goed in de gaten houden. En dat kunnen zei beter dan ik. Nou meiden ik hou jullie op de hoogte. Ik duik lekker me bedje in. Afdeling vlinder is inderdaad in Hertogenbosch Elke dag kijk loop ik langs de baby`s ooooo wat een scheetjes. Helaas mag ik daar niet komen wel jammer hoor Nogmaals bedankt voor al die lieve woorden. Zal hem namens jullie morgen een dikke knuffel geven. Liefs Lover xxxx
@ lover : slaap lekker je hebt het echt eventjes nodig! beterschap met je kleine kereltje! ik bid voor hem!
O wat erg! Gelukkig waren jullie er optijd bij. Heel veel sterkte en hopelijk komt hij er weer helemaal bovenop!
Och meissie toch. Ik hoop echt dat het gauw beter gaat met je zoontje. Hij ligt in ieder geval in een goed ziekenhuis. Liefs, Duveldraakje
Lieve meiden, Vanmorgen te laat in het ziekenhuis gekomen vertelde mijn zoontje dat de dokter mij wilde spreken want hij was al geweest. Dus kreeg het spaan benauwd Gelukkig geen 5 minuten later kwam de dokter. De testen waren binnen en we hebben geluk gehad zij ze De virus heeft zijn goede weg gevonden en kan niet meer de verkeerde kant op gaan. Want als er bacterie waren bij gekomen was had het er niet goed uit gezien en gelukkig is dat niet gebeurd en kan zijn lichaam de virus aan. Dus mocht hij thuis verder uitzieken. \/ Dus onze kanjer is weer thuis. Als je hersenvliesontsteking hebt kan je het in twee soorten hebben op virus en bacterie en gelukkig is het bij virus gebleven. O ben zo blij Vanmorgen werd ik zo fit wakker na een lange nacht goed geslapen te hebben en nu ik weer thuis ben meiden kan ik mijn ogen opeens niet meer open houden. Dus ga even lekker bij mijn kanjer op de bank liggen. Ene meiden de dokter kan wel zeggen geluk gehad maar oze kanjer heeft zoveel mensen om zich heen gehad die diep bij hem waren en een kaarjes hebben gebrand en gebeden hebben enz enz En dat doet ook een hoop hoor. DUS MEIDEN BEDANKT JULLIE ZIJN TOPPY