o meid wat fijn voor jullie. om wat voor soort virus ging het bij jullie zoontje? bij mijn broertje ging het om een darmvirus en deze ging zich via het ruggemerg in het hoofd nestelen en deze veroorzaakte de hersenvlies ontsteking.
Fijn zeg! Nog beterschap voor je zoontje, en hopelijk dat jullie nog een beetje een fijne vakantie hebben.. liefs knuf
Wat ben ik blij dat jullie je ventje gewoon weer lekker thuis hebben. Bij Kylian zijn ze er nooit achter gekomen wat het nu daadwerkelijk was maar ze vermoedden toen een urineweginfectie. Rust maar lekker uit met zijn allen, dat hebben wij ook gedaan, we hebben iedereen duidelijk gemaakt dat wij de eerste 2 dagen geen visite wilden hebben omdat we rustig ons eigen ritme weer wilden krijgen. Groetjes Anita
Jeetje wat een bericht, ik schrik me rot zeg... ik hoop dat hij zich snel weer wat beter voelt. Sterkte!
Nou meiden het gaat heel goed met hem alleen is hij gauw moe. Ik heb hem duidelijk gemaakt dat hij dan even rust moet nemen. Aankomend weekend ga ik alleen een weekend naar mijn ouders. Mij even in de watte laten leggen door me moeder Want ben helemaal op. Mijn man zei al je hebt groot gelijk schat ik zorg goed voor onze drie kids. Krijg zelfs zakgeld van hem mee Lief he. Dus Meiden van het weekend ben ik lekker afwezig. Liefs Lover
SUPER NIEUWS! DAT HET GOED GAAT! JE HEBT HET VERDIEND OM LEKKER WEEKEND EVEN WEG TE GAAN. GENIET ERVAN! DIKKE KNUF VAN YASSIR EN MIJ
geniet maar lekker van je weekend! heel veel beterschap nogmaals voor je zoontje,fijn om te lezen dat ie lekker thuis is.
Super dat hij weer thuis is en het beter met hem gaat.. en idd ga dit weekend maar even lekker aan jezelf denken. liefs kaatje
ik vernam vandaag het bericht dat er een drie-jarig jongetje aan hersenvlies-ontsteking is overleden (buurjongetje van een kennis van me). Vreselijk dat deze ziekte de laatste tijd weer zo vaak opduikt, hier een straat verder ook al een meisje vorige maand met spoed naar ZH, gelukkig is zij wel weer thuis. Sterkte voor je zoon!