Lieve Meiden, Ben net terug was een half ontspannen weekend bij mijn ouders. Met mij ging het donderdag al niet goed. S`morgens sta ik gewoon op en niks aan de hand boodschappen gedaan niks aan de hand ik ga even op de bank wat eten en wil opstaan kon opeens niet meer lopen. vreselijke pijn in mijn staartbeen. Ik kon niks meer niet lopen niet bewegen. Hele slechte nacht gehad kon me niet omdraaien niks. De dokter gebeld en dacht gelijk dat de stres in mijn rug was geslagen ik had zoveel mee gemaakt de laaste tijd. Dus gelijk met spoed medicijnen laten komen. 3 soorten pfffffffffffffffffffffffffff. Dus dacht dag weekend. Vrijdag kon ik helaas niet vertrekken kon mijn benen nog niet gebruiken. Dus werd het zaterdag stond gelukkig beter op mag ook wel met al die medicijnen. Daar aan gekomen me lekker laten verwennen lekker hoor. S`avonds zitten we tv te kijken me ouders en ik gaat de telefoon het gaat weer niet goed met onze zoontje weer 39 koorts pijn in zijn hoofd-benen-buik dus heb me man gelijk het ziekenhuis laten bellen. Nu mag hij gewoon thuis blijven alleen als hij vlekken gaat krijgen met spoed naar het ziekenhuis komen. Dus me man zei blijf maar daar ik zorg wel voor hem. Nu ben ik thuis gekomen en heeft hij weer koorts en kijkt raar uit zijn ogen. Hier klopt iets niet waarom gaat het 2 dagen goed en opeens weer fout. ups en downs hoord dit bij een hersenvlies ontsteking ?pfffffffff Morgen maar de huisarts inlichten want vindt dit erg vreemd. Dus meiden het gaat weer minder met onze zoontje Zelf zit ik zwaar aan de medicijnen kan het eigelijk er niet bij hebben. Waarom zit het mij toch de laaste jaren allemaal zo tegen Hou jullie nog steeds op de hoogte. Liefs Lover
he balen meis dat het nog steedsniet lekker gaat ij jullie ... langs deze weg wil ik jullie heel veel sterkte wensen ! L.sybje
Met mijn zoontje gaat het alweer beter. Maar met mij minder kan helaas nog niet zonder medicijnen. Dacht vanmorgen neem ze niet meer in tot de pijn weer op kwam zetten dus toch gauw weer gaan slikken Heb eind deze week twee weken vakantie er op zitten en nog niks kunnen doen. Heb tot mijn spijt mijn baas gebeld en me ziek gemeld
Jeetje meid het zit je ook echt niet mee he? Gelukkig dat het weer wat beter gaat met je zoontje, nu nog met jou. Pas goed op jezelf hoor, probeer wat ontspannende dingen te gaan doen. Dan heb je wat afleiding misschien. Heel veel sterkte meid! Liefs en dikke knuffel Corina
Goed om te lezen dat het met je zoontje weer wat beter gaat. Maar balen dat het met jou niet zo is. Duim voor je dat je zoontje er snel helemaal boven op is. En voor jou, dat je snel zonder medicijnen en pijn kan. Sterkte. Liefs
Een maand na mijn moeders dood, werd mijn oudste zoon opgenomen met ernstige buik ontsteking en een maand erna mijn middelste zoon met een ernstige oorontsteking. Enigste advies wat ik kan geven is verstand op nul en door gaan en neem s'avonds een lekkere borrel. Over een tijdje denk je pfff wat een ellendige tijd was dat maar gelukkig is nu alles weer goed. Ook voor jou gaat de zon weer schijnen...
meid wat vervelend om weer te horen. was heel blij voor jullie om te lezen dat jullie zoontje naar huis mocht en nu dit weer. echt heel veel sterkte en beterschap. hoop dat gauw t zonntje bij jullie mag gaan schijnen liefs kristy
Dank je wel meiden. Het doet altijd zo goed jullie steun te lezen. xxxxLoverxxxx p.s. helaas ik mag niet aan de borrel ivm medicijnen
Jeetje....lees net je verhaal! Krijg er echt letterlijk kippevel van! Ik wil jullie ontzettend veel sterkte wensen de komende tijd! Ik hoop dat het gauw weer wat beter gaat met jullie zoontje, en lover, ik hoop dat jij moed houdt, en straks ook weer beter in je vel zit! Zal voor julie duimen! Liefs britt
Lieve Meiden, Wil even laten weten dat het weer goed gaat met ons. Maurice heeft geen tegen slagen meer gehad en ik ben van de medicijnen af. Als alles goed is kunnen we morgen alles regelen voor de verhuizing. Dan ga ik brabant verlaten en weer terug naar me geboorteplaats Bilthoven. Heb wel een vrachtwagen geregeld maar twee chauffeurs hebben opeens afgebeld(wie zijn mannetje heeft een vrachtwagen rijbewijs ) Maar dat komt wel goed hoop ik Dus de komende tijd zal ik niet op de site zijn omdat we druk zijn met inpakken-verhuizen-uitpakken. En dan is de vraag wanneer ik weer internet heb. Maar Hoop jullie gauw te spreken hier op het forum. Fijne vakantie allemaal succes met zwanger worden/de bevalling/je zwangerschap. En hoop tot gauw. Liefs Lover En nogmaals bedankt voor jullie lieve steun. Liefs Lover
goed te horen dat het beter gaat! heel veel succes met de verhuizing, Hoop dat je op een betere plek terecht gaat komen en dat jullie daar met veel plezier gaan wonen. (extra zwaaien he naar die vervelende buurman, ha!) tot gauw hier op het forum