Is er iemand die het falafel recept van sonja bakker heeft??Ik heb 6 boeken van haar en net die ene niet...Dus als iemand zo aardig zou zijn om mij even te helpen?/alvast bedankt!!
heb ik heel het boek door gebladerd... staat die achteraan.... maar Falafel met pitabroodje en frisse salade 400 gr. kant en klare falafel 2 uien in kleine blokjes 2 teentjes knoflook 1 blikje tomatenpuree een eetlepel Provençaalse kruiden 3 eetlepels chilisaus 2 eetlepels olijfolie 1/4 krop gesneden ijsbergsla 2 tomaten 1/2 komkommer 4 pitabroodjes extra ; tosti apparaat maak in een sauspan de olie warm en fruit hier zachtjes de uien , provencaalse kruiden en knoflook in. doe de tomaten puree bij het uienmengsel. laten sudderen tot een mooie ingedikte saus. breng op smaak met de chillisaus. bak de falafel in een anti aanbakpan in de olie om en om mooi bruin op middelhoog vuur. doe de pita broodjes in een tosti apparaat en vul ze met falafel,sla,komkommer en tomaat. eet de broodjes met een zoet/pittige tomatensalsa per portie 235 kcal.