Ten eerste mijn excuses! Ik weet dat er al talloze topics over zijn maar ik krijg die even niet gevonden! Ik ben op zoek naar cadeautips voor mijn zoon die in Nov. 3 wordt.
Duplo doet hij niets mee, playmobil is meer zijn ding... Boekjes & puzzels staan idd sowieso op de lijst. Een nieuwe fiets heeft hij laatst al een gekregen. Ik zag laatst een winkeltje in een boek staan, zou dat leuk zijn?
Winkeltjes zijn geweldig! - werkbank - spellen (Boomgaard, Knappe Koppen, Memory, Kwartet) - houten trein (hier weer heel populair) - dokterset - teken en knutselspullen - mini loco - muziekinstrumenten - step - mini laptop - trapauto - electrische tandenborstel - meubeltje (fauteuil, bank, bureau) - leerklok - houten eten - servies
knikkerbaan die je zelf in elkaar kan zetten. Spel knappe koppen (hier gespeeld en oh wat is dat leuk!)
onze jongste zoon die aankomende maandag 3 wordt krijgt van ons een fiets voor zn verjaardag is ook meer omdat het voor mij handig is straks als zijn zusje geboren is en hij vind het helemaal leuk dus kan ie moooi op de fiets naar de psz verder krijgt hij nog setjes van mega blocks in de thomas de trein versie ,die zijn nu bij kruidvat te koop
Mijn zoontje krijgt voor zijn 2e verjaardag spullen van chuggington. Maar Thomas de trein is ook erg leuk.
Bedankt voor de tips meiden! Chuggington heeft hij alles van & ook van thomas heeft hij de houten speeltafel met rails en benodigdheden. Ook een werkbank heeft hij een. Mini loco is een goede! Zou een racebaan (carrera) al iets voor hem zijn? En heeft hier iemand al die tablet van v-tech?