Mijn zoontje slaapt extreem veel.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sill, 5 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sill

sill Bekend lid

28 jul 2010
    621
    0
    16
    Mama in spé :)
    At Home
    Sinds ongeveer 1,5 week, slaapt mijn zoontje extreem veel.

'S avonds leg ik hem rond 19:00 uur op bed. Dan word hij meestal rond 05:00 even wakker, veels te vroeg. Dus leg hem goed en meneer slaapt direct weer door. Soms wel tot 10:00 uur!!

En dan 's middags slaapt hij ook nog makkelijk 1-2 uur.
    Is dit normaal? Begin me zorgen te maken..

2. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Manneke hier heeft nachten van 11-13 uur en overdag doet ie ook nog 2 x 2/2.5 uur slapen. Als we op stap zijn kan ie ook een dag zonder slaapjes doen maar in principe is het een slaapkop...

Als ze de tijd dat ze wakker zijn gewoon actief zijn is er niks aan de hand ;)

3. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Dochter kan ook nog best veel slapen. Over het algemeen slaapt ze van 19 tot 7. Op dagen dat ze niet naar het kdv gaat, kan ze rustig nog slapen van 10 tot 12 en 's middags van 15 tot 16. Maar als we eens een dag weg zijn kan ze ook makkelijk zonder slaapje.

4. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Volgens mij heel normaal. We hebben hier toen ze circa 18 maanden was, ook een periode gehad van veeeeel slapen. 13 uur in de nacht, en de middag soms wel 3 uur lang!
    Ik heb gelezen dat ze inderdaad fases hebben dat ze meer slaap nodig hebben, daar zit je zoontje nu misschien ook wel in :)
    Momenteel gaat het hier erg slecht met slapen, vooral de middagdut.. Dat schijnt rond de 20 maanden ook weer normaal te zijn.

Deel Deze Pagina