Zomerslaapzak

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tinkerbel, 21 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Ik zit een beetje te twijfelen of ik al de zomerslaapzak zal gaan gebruiken. Nu heeft hij er 1 van fleece, en de zomer is van heel dun katoen.

Hebben jullie nog winterzak?

2. Mikatjuh

Mikatjuh Bekend lid

24 feb 2008
    536
    0
    16
    Apothekersassistente
    Dronten
    Wij hebben nog de winterslaapzak, maar een dunne en alleen nog maar een lakentje. De deken hebben we eraf gehaald omdat hij het toch wel erg warm had steeds.

3. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

Ik heb vandaag de zomerslaapzak aangetrokken. Het is dan ook 23 graden in het kamertje van mijn zoontje.

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.240
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wij gebruiken al een tijdje de zomerslaapzak. Vanaf zo'n 19 graden op haar kamer bij het naar bed gaan. Eva heeft het ook erg snel warm. Wij gebruiken nooit lakens/dekens.

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.089
    3.873
    113
    Ze heeft al een maand ofzo haar zomerslaapzak, ook geen lakentjes of dekentjes erbij, ze heeft het snel warm. Vandaag hebben we haar ook geen pyjamabroekje aangetrokken.

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.240
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Oh ja, Eva heeft nooit een pyjamabroek aan, alleen in de winter als het echt koud is.

7. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Sinds mijn zoontje slaapt op zijn buik sinds 3 dagen hebben wij de zomerslaapzak aangedaan.
    Wel met een pyjama aan, dus ook het broekje. Want door het draaien in zijn bed raakt hij de dekens kwijt en heeft het anders te koud.

8. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    mijn zoontje slaapt al weken in de zomerslaapzak. hij draagt ook geen pyjamabroek, alleen een romper zonder mouwen en een pyjamajasje. het is ook rond de 20 graden op zijn kamer. hij heeft nog wel een dekentje, maar dat is alleen voor het instoppen bij het slapengaan.

9. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Al best veel dus!
    Het voelt nu ook weer benauwd aan in zijn kamertje.
    Ik doe hem nu ook maar aan.

Bedankt.

10. Claudia86

Claudia86 Bekend lid

18 feb 2007
    806
    0
    0
    Mijn zoon heeft al een tijdje een zomerslaapzak aan maar zn kamer is rond de 20-22 graden en hij zelf ook een warm persoontje!

Ik denk dat je ook goed moet kijken naar of je kindje van zichzelf snel warm of koud heeft! en niet naar wat een ander doet:)
    Succes!

11. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hier ook zo, fae heeft het anders duidelijk te warm. Ze ligt ook regelmatig met blote armpjes nu al in de slaapzak (korte mouwtjes van de romper) , gaat prima. Van de winter hebben we gemerkt, dat als ze het koud heeft, dat ze wel wakker wordt.

12. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Nona slaapt nu in de slaapzakken van ikea! Is van dik katoen geloof ik. als het heel warm is met rompertje erin. als het zoals nu is met pyama + dekentje..

13. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Eventueel kun je op de warme dagen de zomerslaapzak aantrekken met een pyama met lange mouwen.
    Als het deze zomer echt heel warm is kun je overgaan op pyama met korte mouwen en pijpjes of zelf alleen de romper.
    Met die warme dagen vorige week en die week ervoor kreeg ze wel een zomer slaapzak, nu het weer iets frisser is heb ik en tussenin slaapzak. Hij is wel dun, maar niet zo dun als de zomerslaapzak.

Deel Deze Pagina