spugen spugen spugen....met vast voedsel

Discussie in 'Voeding' gestart door giraffe 2013, 3 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. giraffe 2013

giraffe 2013 Bekend lid

18 apr 2013
    754
    1
    0
    NULL
    NULL
    Toen ik stopte met bv spuugte ons meisje hele flesseb uit en was zeer onrustig.
    Dit bleek kma en op de pepti doet ze t super..ze spuugt namelijk geen melk meer...

Wij begonnen met fruit en groente maar ze blijft maar spugen als ze dat gehad heeft zowel potjes als vers.

Ik heb verschillende soorten geprobeerd maar niks helpt.
    Ze heeft ook flinke huil buien ..vooral een paar uur nadat ze t geheten heeft.
    Je hoort dat het eten omhoog komt en dan slikt ze t of door of alles komt eruit...

Iemand een idee wat ik kan doen of wat dit kan zijn ?

2. Smikkel

Smikkel Actief lid

25 mrt 2011
    207
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik zou weer stoppen met fruit en groente en het over een aantal weken weer proberen, bij beetjes, voorzichtig. Blijkbaar is ze er nu nog niet aan toe.

3. giraffe 2013

giraffe 2013 Bekend lid

18 apr 2013
    754
    1
    0
    NULL
    NULL
    Maar ik vind het vreemd want het is namelijk een tijd goed gegaan.
    Smullen en smikkelen en geen gespuug.

Dus er niet aan toe zijn is het niet , wij zijn er sinds maandag mee gestopt .
    Maar ze heeft heel goed door dat ze het niet krijgt normaal aten we samen fruit nu eet ik alleen en begint ze vreselijk te mopperen omdat zij niks krijgt

4. 2jees

2jees Niet meer actief

Wat voor fruit, vers? Mijn oudste spuugde nl van exotisch fruit en gemengde potjes

5. Nescio

Nescio Niet meer actief

Het lijkt mij toch dat het iets teveel is voor haa rop dit moment. Zou het rustig aanpakken en even stoppen met vast voedsel.

Verder alleen groente geven (liefst vers en niet veel) en zo weer rustig opbouwen.

Deel Deze Pagina