Geen groei van borsten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Daphne, 9 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Zijn er meerdere dames bij wie de borsten gewoon nog dezelfde grootte als anders hebben, terwijl je op de helft bent? Ik lees net weer een topic over een meegroei BH kopen. Bij mij groeit er echt niks mee, hahaha.

2. Niet meer actief

Nou bij mij groeit het ook nog niet echt hard hoor, ze zijn hoogstes wat voller geworden maar zeker geen cupmaat gegroeid. Wel heb ik al meegroeibh's omdat deze heerlijk zitten en lekker zacht zijn! Maak je geen zorgen je bent niet de enigste

3. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Nou ik ben toch redelijk aan het einde van mijn zwangerschap, en ik kan nog gewoon mijn eigen BH's aan die ik ervoor ook droeg.
    Ze zijn wel ietsje groter geworden (misschien verbeeld ik me dat ook wel, geen idee) maar ik ben echt geen pamala anderson geworden! :p

Groetjes Kalush

4. Selin

Selin Fanatiek lid

15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Nou bij mij zijn ze zeker 1 of 2 cupmaten gegroeid :) (waren van tevoren niet erg groot)
    En ze zeggen dat je na de bevalling als je melk in je borsten krijgt ze nog meer groeien...

5. lisacar

lisacar Actief lid

Hoi Daphne,

Nou ik heb dat ook hoor. Ze zijn uiteindelijk een heel klein beetje gegroeid. Heb 1 cupmaat groter gekocht omdat ze waarschijnlijk na de bevalling nog een beetje gaan groeien (ivm borstvoeding).

Ik heb me dus ook nog niet verdiept in meegroei-bh's. Ik vind t ook eigenlijk wel lekker zo, want dan valt er na de bevalling op die plaats ook weinig in te zakken...... hi hi..... :) ;)

Groetjes,
    Carmen

6. Aagje

Aagje Lid

1 aug 2006
    23
    0
    0
    Secretaresse
    Nu had ik ergens gelezen dat je tijdens je zwangerschap beter geen beugelbh's kan dragen. Ik pas nog met gemak in m'n eigen beugelbh's, maar vraag me af of ik op zoek moet naar andere?

7. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik was met 13 weken al 2 cupmaten gegroeid,
    als straks de bv op gang komt krijg je ze vanzelf wel groter/voller.

8. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    nou ik had bij mijn eerste zwangerschap ook niet dat ze groeide. bij deze was dat dus het eerste wat aangaf dat ik zwanger was, het leek wel met de dag te groeien. normaal heb ik cup a, en nu volgens mij c!
    maar iedereen is weer anders, kan best zijn dat het nog komt, en anders pas na de bevalling als je melk op gang komt.

9. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Bij mij zijn ze ook niet gegroeid hoor destijds en nu nog niet... (ook niet nodig ben al goed voorzien :) ) maakt echt niks uit, pas toen ik stuwing kreeg had ik van de één op de andere dag meloenen maar dan heb je juist weer een stevig zittende bh nodig. Ik draag dus nog gewoon dezelfde maat.

10. Dapi

Dapi Lid

22 mei 2006
    99
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik was er eigenlijk al over aan het denken om die vraag hier te stellen.
    Ik kan nl ook niet zeggen dat mijn borsten groeien.
    Ja ze zijn wat voller geworden en draag ook vaker een meegroei BH, omdat ze inderdaad lekker zitten.
    Ach ja je moet maar zo denken, na de zwangerschap valt het ook niet tegen. Dan heb je gewoon nog hetzelfde formaatje :D

11. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    die vanmij zijn ook maar ietsje gegroeit.

ik snap er niks van andere vrouwen die hebben al 2 cupmaten groter ik draag nog steeds mijn gewone bh's maar het begint wel wat strakker te worden.

hopen dat ik wel borstvoeding kan geven.

de vk zegt dat de omvang niks uitmaakt noui we zullen zien.

12. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Omvang maakt idd niks uit hoor, maak je daar maar niet druk om. Er zijn vrouwen die bijna geen borsten hebben en gewoon borstvoeding kunnen geven en er zijn vrouwen met grote borsten waar de borstvoeding niet goed op gang komt. Omvang zegt dus helemaal niks.

Bij de zw. schap van mn dochter groeide tijdens de zw. schap mn borsten ook niet zo veel, maar toen eenmaal de borstvoeding op gang kwam ging ik van een kleine cup b naar een Pamela Anderson cup :) Als ik nog die foto's zie hoe groot mn borsten wel niet waren, dan heb ik echt zoiets van :confused: Waren ze echt zo groot?

13. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Die van mij zijn iets gegroeid maar soms lijkt het wel of ze al vol met melk zitten zo strak staan ze dan en het is bijzonder pijnlijk.

14. Sjarrel

Sjarrel Bekend lid

28 jun 2006
    868
    0
    16
    huisvrouw
    Aalsmeer
    zijn van mij voller geworden.. maar vooral mijn uhm... rug (omvang) is groter... alle bhs zitten strak om me heen... dus pas daarom me oude bhs niet..
    maar verder qua borsten Nothing :(
    maar zelf heb ik ook nog niet 1 druppeltje vocht verloren.. waar ik me zorgen over ga maken ... :|
    misschien dat ik geen melk produceer

15. Niet meer actief

Ik had altijd een C cup en zit nu op DD maar geef ook borstvoeding nu!

Groetjes Annemarie

16. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    Dat is inderdaad zo omdat je met de beugels hiermee de mellklieren kunt afknellen..

17. patricia24

patricia24 Actief lid

27 jan 2006
    439
    0
    0
    hengelo overijssel
    ik ben nu op de helft van de zwangerschap, en mijn borsten zijn ook niet gegroeid ze zijn hoogstens iets voller geworden, ik droeg altijd nog gewoon mijn eigen beugels bh's maar dat begon me pijn te doen. dus heb ik sinds 2 weken meegroei bh's aan, en die zitten heerlijk tis net of je niks draagt. :)

patricia

Deel Deze Pagina