hoe vaak pap geven??

Discussie in 'Voeding' gestart door Juffie1984, 12 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Nathan is nooit een grote liefhebber van flessen geweest en heeft echt perioden dat hij ze heel slecht drinkt.
    Pap gaat echter wel super.
    Is het een probleem om meerdere voedingen als pap te geven??
    Geef nu of 's ochtends of 's middags bambix pap (net hoe het met de fles wil) en 's avonds wordt de laatste fles eigenlijk ook altijd al als rijstebloempap gegeven.
    We proberen het wel steeds de fles maar hij duwt hem weg, gaat kletsen of wordt gewoon boos.
    Groente en fruit gaat super! Hij eet met gemak 200 gram van beide en lust dan nog wel wat yoghurt ook. Diksap drinkt hij uit een antilekbeker, gaat ook redelijk.

Zijn er meer kindjes die op deze manier hun melk binnen krijgen??

2. Inez01

Inez01 Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.009
    0
    0
    Grappig wat een verschil in kids er toch is.

Mijn zoontje van nu 11 maanden heeft nog maar sporadisch een bordje pap gegeten. Hij is juist fan van de fles. Ook heb ik wel periodes gehad dat de fles even minder ging, maar dat ging na een week meestal ineens weer over. Er kwam op een dag toch nog voldoende melk binnen.
    Groente en fruit gaat bij jou super, dat heb ik slechts een week of 2 meegemaakt. Na een week van bijna niet eten door een darmvirus at hij ongeveer alles wat los en vast zat en was een potje zo in 5 minuten op.

Nu ben ik vaak wel 20 minuten tot een half uur bezig voor 100 gram.
    Toetje gaat over algemeen wel aardig.

Ik denk niet dat het erg is om je flessen als papfles te geven. De eerste en de laatste is geen probleem volgens mij.

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    geef ze dus niet als papfles maar gewoon als pap met een lepeltje..

Grappig he dat verschil in kindjes:D

4. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik zou gewoon s'ochtends en s'avonds pap geven als dit er beter ingaat!

Hier juist wel een flesliefhebber! Groente/fruit vind ze niet echt geweldig! Nou ja niet echt, het is rampzalig! hahahahaha!

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik heb marinte nog nooit pap gegegevn. alleen fles en sinds kort beetje groent en fruit maar ik schaam me om te zeggen maar die kliko lust alles van mij!!! alle groente tot nu toe en alle fruit. dus ik denk als ik een spap probeer dat ze dat ook opvreet hahaha

Deel Deze Pagina