Mijn zoontje heeft ook hele grote blauwe ogen en toen hij zijn redressiehelm nog droeg werd hij ook vaak aangezien voor een meisje. Terwijl hij wel een blauw helmpje ophad. En vorige week was ik ergens met mn zus en dr dochter die een jurkje aanhad en twee staartjes en echt overduidelijk een meid, kan gewoon niet duidelijker. Krijgt ze ook de opmerking: ach wat een stoere jongen. Nu gedraagt ze zich wel als een jongen, maar toch. Ow en bij Sven zei een buurvrouw van vier huizen verderop na een paar maanden goh, ze is ook een echte meid he. Euhm, nee zei ik: jongen, stond toch op het geboortekaartje wat je had gekregen??
Als ik heel eerlijk ben snap ik t bij sommige kindjes wel. Bij de 1e foto zou ik ook niet kunnen zeggen of t een jongen of meisje is maar goed met jongenskleding aan zou t wel duidelijk moeten zijn lijkt me. Maar serieus wat een geweldig mooi ventje. Prachtige ogen en mooie lange wimpers. Echt super. Mijn dochter werd ook regelmatig met hij aangesproken. Weinig haar, stoer gekleed. Nu ze wat meer haar krijgt komt t minder vaak voor.
Hmmmmmmm nee hihih het is geen Deniz Het is in Turkije een unisexnaam en begint met een S. Tip serie Asmali konak Hihih ja onze zoontjes zijn precies op dezelfde dag geboren
Pffffffffffffff jeetje zeg wat voor een opmerking! Normaal heb ik zoiets ach ja maar zoals ik ze hih 4 keer per dag was wat veel
Blinky ik ben zoooooooo weg van Denny!! En zo'n prachtige blauwe ogen. S heeft ze ingeruild voor groen/ grijs nu
ten eerste ts wat een prachtig kereltje hebben jullie zeg!! En denk dat het komt door het haar . Wat een bos zeg! Onze zoon heeft ook zo'n bos haar en dan nog met krullen dus die wordt ook regelmaltig voor een meisje aangezien.. terwijl ik hem toch echt jongens kleren aan doe.. maar goed.. Het is vervelend, maar over een paar jaar gaat het wel over . Dan is hij gewoon echt een jongen en zie je het ook beter (niet dat je het nu niet ziet hoor ).
Ook al hetzelfde Daantje , het zal wel goedkomen idd dan hihih. Mijn man zei ook al knip zijn haartjes maar ik krijg het niet over mijn hart
wat een mooi mannetje zeg! daar zit vast wat buitenlands in? ons zoontje is ook 8 maanden, ook zulke prachtige grote ogen, met enorme wimpers. Ook zo'n beelderige haardos, zouden broertjes kunnen zijn haha! ik kreeg ook vaak te horen dat hij op een meisje leek, ik ben toen naar de kapper gegaan en nu heeft hij een heel stoer kort jongenskapsel. Je ziet dat hij goede dikke, mooie haren heeft, dus niet als een baby-meisje met weinig haar, maar gewoon een knul met mooi haar, wat in een stoer modelletje is geknipt, en nou is het ook voor de buitenwereld een ventje!
Hier precies omgekeerd. Mijn dochtertje heeft grote bruine ogen en blonde krullen (en omdat het zo krult is het niet zo lang). Verder een echt meisje meisje met kleine handjes, heel fijntjes, altijd in het roze, vaak jurkjes, speldjes in heur haar, roze buggy enz enz.... Maar je wilt niet weten hoe vaak ik de vraag krijg 'Is het een meisje'? Ik weet het soms ook niet hoor en nog minder wat voor antwoord ik hierop geven moet.:x Soms denk ik dat ze niet eens goed kijken maar toch iets willen zeggen.
ik vind hem ehcte en jongenskoppie hebben...maaroed...heb zelf ook een zoontje...dan let je er mss meer op... maar tis wle eechttttt irritant..hie rin het begin ook ehct vaak....dan dnek ik jeeeetje...zie j het dna ehct niet./. ik vind het persoonlijk verwarrender als je kale babies ziet..en die dan neutraal gekleed zijn...en dan dnek ik een jongetje maar blijkt het een meisje... Maarja zo dom van mensen, kijk dan naar de kleding als je twijfelt...en doe dna pas je mond open...iedereen weet toch dat het gewoon niet leuk is om te horen dat het het andere geslacht is... ja natuuuuuurlijk is het compliment dan leuk...maarja...dat je kind knap is weet je zelf ookw el...hahah dat vinden we toch allemaal @onswondertje, lekker ding hoor
Wat een mooi kind! hier ook laatst meegemaakt met mijn dochtertje, oke bij zo'n klein babytje is het natuurlijk altijd wat moeilijker te zien, maar ze lag in een kinderwagen met roze dekentjes, ze had roze kleertjes aan en ik had een ubermeisjesachtige luierts aan mijn wagen hangen en dan vragen ze of het een jongen is. Ik had het weleens eerder gelezen en toen geloofde ik het eigenlijk niet, maar het gebeurt dus echt... Ik denk dan maar, ach jaaaa.....
misa, heeeeeel eerlijk...vind ik het een twijfel gevalletje..maar als ie geen roze draagt is het natuurlijk gelijk duidelijk... Wat heeft ie lieve pretoogjes zeg! en mooi gevormde wenkbrauwen
@ misa: jongen! Al is de naam bij je banner wel een beetje een give-away... n! maar je ziet het gewoon ook meteen wel, hoor