Wat doen jullie in de volgende situatie: kindje is erg moe en gaat een uur voor gewone bedtijd slapen. Zelfs het badje en de BV kan niet meer gedaan worden want hij jengelde en huilde en wilde gewoon echt slapen. Hij lag er dus al om 18.45 in. Vervolgens tot 19.45 geslapen, huilen. Borstvoeding gegeven, snel luier verschoond en in zijn slaapzak gedaan en terug gelegd. Om 20.15 werd hij weer wakker. Hand over zijn hoofdje en hij sliep weer. Daarna is hij nog 2 keer wakker geworden. Met zijn oogjes dicht maar jengelen. Als ik niets doe gaat het over in hard huilen en dan met de ogen wijd open. Na troosten slaapt ie gelijk door. Ik haal hem niet uit bed. Maar wat nu als dit de hele avond zo gaat? Hij is echt nog te moe om alsnog in bad te doen. Heb hem nu maar op zijn zij gelegd en hoop dat hij dan zo wat vaster gaat slapen.
Hoi! Ik zou de kleine zeker niet meer in bad doen vanavond hoor, dan maar een dagje niet! Als ie zo moe is, is een badje idd vaak geen succes. Misschien nog een keertje extra voeden als hij weer wakker wordt en niet meer makkelijk in slaap komt? Verder zou ik niet veel meer doen, denk ik! Liefs!
Hoi hoi, dank je wel. Het lijkt erop dat op zijn zij draaien succes heeft gehad. Hij is niet meer wakker geworden en hiervoor zowat om de 10 minuten. Ik heb één keer een badje gedaan terwijl hij echt moe was en dat heeft geresulteerd in heel veel gekrijs. Dus dat doen we niet meer inderdaad.
Onze dochter heeft dit ook een tijdje gehad... veel wakker worden en met de oogjes dicht jengelen... Even laten weten dat we er nog waren en ze sliep weer lekker verder. Als ik het mij goed herinner was dat ook zo rond de 6 maanden. Soms konden we er 4 tot 5x uit 's nachts, maar gelukkig was het ook met een week of twee in ene weer over. Hopelijk is het eenmalig, maar misschien is het wel een een of andere fase.... Succes!
Het zo makkelijk slapen is waarschijnlijk eenmalig hahaha want hij worft al lange tijd meerdere keren wakker alleen begint dat meestal na 12u s nachts. Belize, hij slaapt gelukkig nog steeds dus denk dat hij niet lekker lag. Sorry voor de spelfouten, internet vanaf een mobieltje (hoezo verslaafd )