mijn zus opgenomen in het ziekenhuis

Discussie in 'De lounge' gestart door lovewinnie, 15 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    pff zit echt een beetje in de stress nu, wordt om 6 uur gebelt dat mijn zus is opgenomen met een klaplong en hoe ze er aan komt is een raadsel. ze werd smorgens wakker met een benauwt gevoel en pijn in schouder en zij. heel de dag zo nog doorgelopen en toch maar naar de dokter en die stuurde haar accuut naar het ziekenhuis. ze is er echter helemaal op de fiets heen gegaan en in het ziekenuis stonden ze er van te kijken dat ze zo nog een helle dag had gelopen. op de runtgefoto was nog maar een long te zien de ander was helemaal verdwene. gelukkig hebben ze hem nu zo goed als opgepomt en dit was niet prettig om te zien, ze moet zowiezo een week blijven om te kijken hoe het verder gaat. ik ben er erg van geschrokken en nu ik haar heb gezien is de stress al wat gezakt. vooral mijn neefje snapte er niks van die was mee met zijn moeder en vroeg telkens waarom ze huilde. hij slaap nou bij mijn andere zus en ziet het als een logeerpartijtje maar mijn zus mist haar mannetje nu al. ze moet nog minimaal een week blijven en het ziekenhuizen. gelukkig heeft ze genoeg visite van al haar zusjes en hopelijk is ze snel weer de oude. ze hebben een tube in haar long ingebracht en houden deze open door er wat lucht in te blazen. vind het maar een eng idee dat dit zomaar heeft kunne gebeuren en ook de artse snappe niet dat ze zolang heeft kunnen lopen met die pijn en benauwt gevoel.

    moest me hard ff luchten hier want het doet me z'n verdriet om te zien hoeveel pijn ze heeft.
     
  2. Taby

    Taby Fanatiek lid

    7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Jakkes dat is toch een vervelend bericht die je dan krijgt he.
    Het is idd vreemd dat ze uit het "niets" een klaplong heeft opgelopen.
    Gaan ze nu ook nog onderzoeken waar dat vandaan kan komen of kan dat niet?
    Hopelijk ben je al een beetje van de schrik bekomen.
    Beterschap voor je zus, dat ze maar snel naar huis mag en kan zorgen voor d'r zoontje.

    Groetjes Taby.
     
  3. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jeetje kan me voorstellen dat je hier van geschrokken bent. Idd raar dat dat zomaar kan gebeuren. Hoop dat je zus snel opknapt en weer naar huis kan.

    liefs Kaatje85
     
  4. Moesje78

    Moesje78 Fanatiek lid

    26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    wat een schrikken zeg, hopelijk knapt ze gauw weer op.....
     
  5. Hanneke

    Hanneke VIP lid

    18 jun 2007
    14.893
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Tjonge, dat is wel schrikken ja!
    Sterkte, en hopen dat ze snel weer naar huis mag!
     
  6. Ice

    Ice Fanatiek lid

    15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Poeh dat is schrikken :confused:
    hoop dat het snel beter met haar gaat!
     
  7. schatje1

    schatje1 Niet meer actief

    heey meisje
    mijn vriend heeft dat ook gehad in ene keer... heeft kantje boord gelegen hoe het was gekomen is nu ook nog steeds een raadsel

    xxjes schatje1
     
  8. brussie

    brussie Fanatiek lid

    22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Goh, ik zou ook schrikken!
    Ik hoop dat je zus snel opkapt en dat ze snel weer naar huis mag en weer kan genieten van haar mannetje!

    Jij ook sterkte!
     
  9. bliek

    bliek Actief lid

    5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    tjee das wel ff schrikken, heel veel sterkte en beterschap X
     
  10. tam27

    tam27 Fanatiek lid

    6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Jeetje meid ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent.

    Een klaplong kan inderdaad soms zomaar optreden, daar doe je niks aan. Je ziet het wel vaker bij lange, dunne mannen en rokers.
    Maar soms komt het ook gewoon uit het "niets".
    Sterkte met je zus.
     
  11. ProudMum

    ProudMum Niet meer actief

    hoi lovewinnie,
    hoe gaat het nu met je zus? heb je vanmorgen al iemand gesproken? en hoe is je neefje eronder?
    en doe jij wel rustig aan?
     
  12. Miep en Miep

    Miep en Miep VIP lid

    27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Zekers schrikken hoor!
    Hopelijk knapt ze snel weer op!
    Sterkte..
     
  13. saartje27

    saartje27 Fanatiek lid

    13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Jeetje dat is goed schrikken inderdaad.
    Gelukkig is ze nu in goede handen.

    Veel sterkte en beterschap.

    Liefs Vanessa
     
  14. noura

    noura VIP lid

    27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    wat een schrik ja.
    heel veel sterkte
     
  15. diaantje17

    diaantje17 VIP lid

    21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    jeetje das zeker schrikken...wens jullie veel sterkte hoor...gelukkig ligt ze in het ziekenhuis en is ze in goede handen moet je maar denken...
     
  16. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    het gaat al wat beter nu, haar zit een slang tussen haar ribben zo de longen in om de long wat te helpen met openhouden door er lucht in te blazen. zodra de long geneze is mag de buis eruit en moet ze nog een nachtje blijven ter opservatie. als alles goed gaat mag ze over 7/8 dg naar huis. 1 van de 3 patienten die dit heeft gehad krijgt het weer terug en als dit gebeurd dan gaan ze de longen aan de borstkas plakken. de arts beschreef het als een kapotte fietsband en zodra de buis met lucht eruit gaat dan loopt de long weer leeg en moeten ze weer van voor af aan beginne. mijn neefje gaat vanavond zijn mama bezoeken en ik met net langs me zus geweest, mijn zus moet al huilen als ze de naam van haar mannetje hoort ze mist hem heel erg. mijn neefje heeft al een mooie kleurplaat gemaakt en die gaat hij dus vanavond brengen. het mannetje is pas 2 maar hij kan er niet tegen als zijn moeder pijn heeft, gister vroeg hij met traantjes in de ogen waarom mama zo huilde en toen zij ze maar dat ze een beetje moe was en dat vond hij dan wel oke. ze meost wel even laggen van hem en toen kwam er ook weer een lagje bij hem op het gezicht.
     
  17. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Meid ik ben blij dat het beter gaat heel veel sterkte
     
  18. Kissflower

    Kissflower Fanatiek lid

    19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    bah wat schrikken.. Heel veel sterkte en beterschap voor je zus. Hopen dat ze snel weer naar huis mag!

    Liefs kiss
     
  19. ProudMum

    ProudMum Niet meer actief

    hoi meis,

    hoe is het nou met je zus?
     

Deel Deze Pagina