Heel erg veel sterkte voor jullie allemaal. Dat ziet er wel ernstig uit op het plaatje. Daar moet ze flink last van hebben (gehad). Hopelijk slaagt de operatie goed en zal ze weer goed herstellen en heeft ze ook niet teveel pijn.
Bedankt allemaal, echt heel lief! M'n moeder belde net, m'n zusje is op de OK. M'n moeder zei dat ze inmiddels sliep, dus misschien mocht ze toch mee tot de OK? Ik weet het niet, ze belde even snel, en komt straks online vanuit haar hotelkamer, dan weet ik ook weer meer..
Jeetje wat spannend! Denk hier ook aan jullie! En schrijf maar lekker van je af hoor, is goed voor de zenuwen!
Spannend allemaal. Ik ga dit topic in de gaten houden of er weer nieuw nieuws is. Nu heel veel succes met wachten, weet hoe moelijk dat is. Probeer toch wat afleiding te zoeken
Ik weet precies hoe je je voelt als zus. Vorig jaar dinsdas na de Pasen moest mijn broertje dit ondergaan. Hij is gehandicapt en had 2 krommingen in zijn ruggewervels. Is in Utrecht geopereerd. Bij hem zagen we er ook erg tegen op met de pijn enz. en we konden hem natuurlijk niet precies uitleggen hoe het allemaal zou gaan. De operatie duurde van half 9 tot 18.00 s`middags. (3 uur langer dan gepland) Daarna ging hij na de Medium care., voor 1 nacht. Het herstel is echt zeer voorspoedig verlopen en hij kreeg alleen de eerste 2 dagen morfine en daarna paracetamols. De 4de dag oefende hij al met traplopen en na een week was hij weer thuis. Mijn moeder heeft al die tijd bij hem geslapen. Dus erg meegevallen; na de operatie mochten ik met mijn ouders even bij hem op de mc. Veel sterkte deze vreselijke lange uren. Hoop dat het met je zusje ook helemaal goed gaat.
Kijk, dat zijn fijne verhalen om te lezen.. Hoop maar dat het hier ook zo gaat! M'n moeder mocht gelukkig toch mee tot de OK, omdat m'n zusje zo vreselijk bang was. Ik vind het zo ontzettend raar om gewoon te weten dat ze nu met haar bezig zijn, maar dat ik hier gewoon thuis zit.. M'n moeder vond het wel heel naar om m'n zusje zo te zien, hartbewaking, zenuwbewaking, controle van het zuurstofgehalte, dus honderdduizend slangetjes en draden.. Oh echt, ik hoop zo ontzettend dat alles gewoon goed gaat vandaag.. En dat alles snel voorbij is, maar dat zal wel niet Het beeld van 'wat ze nu aan het doen zijn', ik krijg het gewoon m'n hoofd niet uit.. Nu hadden de dokters gezegd dat het allemaal 5 tot 7 uur zou duren, maar nu zeiden ze net dat ze een uur bezig zouden zijn (met extra infuzen, catheter e.d.) voor de 'echte operatie' zou beginnen. Telt dat uur dan mee in het totaalplan? Of gaat het nu 6 tot 8 uur duren? *zucht*
heel veel sterkte met het wachten en hopelijk gaat alles zoals het moet en zijn de uren snel voorbij voor het goede nieuws
Heel veel sterkte. Klinkt als een zware operatie.Zenuwslopend om zo lang te moeten wachten. Duim mee dat de operatie zal slagen en je zusje niet te veel pijn gaat hebben.
Wat een lange operatie zeg, moet voor je moeder ook slopend zijn om die tijd door te komen Sterkte met je zus ik hoop dat het allemaal zonder complicaties zal verlopen
Alweer bedankt allemaal! Ik word echt hélemaal gek hier. Ik ben al naar 2 supermarkten geweest, naar een paar andere winkels, om boodschappen te doen en wat dingetjes voor m'n zusje te halen, we hebben net even gegeten.. En nu? Ik zit mezelf hier op te vreten jongens, pff. M'n moeder is net naar de afdeling gelopen om te vragen of iemand wist hoe alles ging.. Een verpleegkundige kon in de computer zien dat alles volgens plan ging. Ze hadden ingevuld om 10:15 begonnen te zijn, maar er staat nog geen eindtijd bij.. Dan zijn ze nu dus 3 uur en een kwartier bezig.. Dus ze kunnen over een uur en 3 kwartier klaar zijn.. Of het duurt gewoon nog 4 uur
Ga er maar vanuit dat er nog 4 uur bij komt... Maar als alles daarna goed is vergeet je dit ellendige wachten wel weer. Als er nog geen eindtijd in de computer staat wat betreft de operatie, dan duurt het echt nog wel even want de wond hechten komt er soms ook nog bij qua tijd dan. Daarom was ik die bewuste dag ook naar Utrecht gegaan, want ik vond het wachten voor mijn ouders ook wel sneu en aangezien ik een auto heb ben ik samen met hen gaan wachten; maar waar je ook bent het is zo niet leuk. sterkte maar weer!