even klagen!

Discussie in 'De lounge' gestart door tulp123, 11 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulp123

tulp123 Bekend lid

7 feb 2013
    578
    281
    63
    Ben deze dag zo zat!!

Mijn vriend is op stap met mijn schoonzus haar vader haar broertje en een vriend van hun... vindt ik zoiezo al appart:(
    Maarja evengoed veel plezier en geniet lekker ( zo ver hij er zin in had haha )

Eerst zou hij waarschijnlijk met eten al thuis zijn, daarna werd het half 9 en nu hoor ik net dat het 10 uur wordt, ik kan hier echt pissig om worden.

Ik was al even naar de winkel geweest om wat lekkere dingen voor hem te halen, haring en dropjes.... nou dat had ik net zo goed niet kunnen doen dus.

Dit zou onze LAATSTE avondje als ongetrouwd stelletje zijn. morgen moet ik namelijk in de avond werken en donderdag ben ik bij mijn moeder en slaap ik daar ook.

Nu komt er daarna ook nog een zwager van hem langs om door te bespreken voor de foto's die hij voor ons gaat maken, maar ik denk dat ik zo mijn bed in duik en dat hij dat zelf maar gaat regelen want ik ben deze dag echt spuugzat. ( ben ook nog eens lekker verkouden )

Of is dit nu zo raar ??:(

2. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Ik snap best wel dat je het niet leuk vind dat hij weg is omdat deze avond voor jou best speciaal is, maar weet hij dit ook? Voor hem is dit waarschijnlijk een gewone avond en denkt er verder niet over na..

Meid, laat het los! eet lekker zelf die haring en dropjes op en geef hem straks een dikke knuffel.. Jullie gaan bijna trouwen!

3. tulp123

tulp123 Bekend lid

7 feb 2013
    578
    281
    63
    Hij is zelf ook iemand graag ook even samen wil zijn, we hadden het er van de week nog over want we hadden zaterdag zondag en maandag een verjaardag, en keken er naar uit dat we dinsdag samen nog even vrij waren.

Haring lust ik niet :D
    en die dropjes, het is een kilo als het me lukt om dat op te eten hoef ik morgen niet meer te werken want ik denk dat ik dan aardig ziek zal zijn haha.

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ja ik ben vrij nuchter dus vind het wel raar ja..

5. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    Lekkere combi;) haring en dropjes....

Het zullen de zenuwen wel zijn, dat je misschien ietwat gestressed Ben...ik zou me er niet zo druk on maken..mannen zijn allemaal zo...

6. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Tja ik persoonlijk had me er niet druk over gemaakt, ik hecht niet zo snel waarde daaraan.

7. tulp123

tulp123 Bekend lid

7 feb 2013
    578
    281
    63
    ja maar is het nou zo raar dat ik het gek vind dat mijn schoonzus hem mee op stap neemt met haar vader en broertje ??

en ik? ja tegen mij zei ze zondag oh we kunnen maandag of dinsdag wel een meidenavond houden.

Nou sorry dat past niet zo even in mijn agenda vlak voor de bruiloft.

we zouden deze dag vrij houden en eerst wou hij het ook afzeggen want wat ze gingen doen vondt hij niet eens leuk en gaf aan het er ook te druk voor te hebben. uit eindelijk is hij toch maar mij gegaan.
    en ik zit hier alleen. vorige week zondag zijn we voor het laatst samen geweest en hadden we even de rust en tijd voor ons zelf. is het dan raar dat ik naar deze avond samen uitkeek ?

8. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.238
    6.111
    113
    Het komt op mij over als een combi van zenuwen en hormoontjes :D

Maar dat wil niet zeggen dat je niet even mag klagen hoor, ben zelf ook weleens gefrustreerd als het niet loopt zoals ik het 'gepland' had. Het had mij zo kunnen overkomen hihi.

Geniet nog lekker even van alle rust :D

9. tulp123

tulp123 Bekend lid

7 feb 2013
    578
    281
    63
    Het gaat ook niet om de waarde er aan hechten.
    maar gewoon het idee. en het nog even samen kunnen zijn
    Misschien zijn wij wat meer huismusjes dan anderen maar wij vinden het ook fijn of afentoe gezellig samen te zijn en even niemand om ons heen te hebben

10. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    maar je doet net of na donderdag het leven compleet anders is.

11. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.238
    6.111
    113
    Waarom is dat gek dan? En ze wilde ook wat met jou afspreken, dus ik zie ook daar het problem niet. En ik vind het niet raar dat je naar deze avond uit keek, maar als het dan anders loopt is het gewoon jammer. Hij kan er toch ook niks aan doen dat het uitloopt?

12. tulp123

tulp123 Bekend lid

7 feb 2013
    578
    281
    63
    Nee dat bedoel ik er niet mee.

maar wij hebben de afgelopen tijd elke dag wel 2 tot 3 spraken staan. en dit was de enige dag die we samen hadden.
    en er moeten nog een aantal kleine dingetjes geregeld worden zoals de muziek.

Ik zal me er misschien ook wel te druk om maken en die stomme hormonen. maar ik kan het gewoon niet helemaal volgen, dat de vriendin van mijn broer. met mijn vriend op stap gaat, haar vader en haar broertje gaan mee en een vriend van hun.

en dit zou iets voor hem moeten zijn.... wij gaan niet met de ouders van mijn schoonzus om

Het zal wel aan mijn liggen maar goed.

sorry voor mijn geklaag hoor!!

13. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.019
    548
    113
    ik ben ook een huismus... maar snap totaal je probleem niet.

14. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Afgezien van het feit dat ik er sowieso niet bepaald blij mee ben als vriendlief ergens zonder mij heen gaat :)P), snap ik niet waarom de laatste avond als ongetrouwd stel zo extra speciaal is.. Maargoed, voor mij is trouwen ook meer de naam aannemen en dingen makkelijker regelen, voor de rest verandert er niets.. Dus wie weet kan ik dat gewoon niet snappen. ;)

15. knap

knap Niet meer actief

O je... Denk ook combie stress en hormonen.

Adem in adem uit. Mannen denken anders dan wij vrouwen dat is al gemeen bekend. Waarschijnlijk is het nog erg gezellig.

Bekijk het anders ook even van de andere kant dit is zijn laatste avond als ( vrijgezel voor de ring om gaat) Als hij zo thuis is maak je als nog je plannetjes haring dropje.

Leuk is anders maar geen super groot probleem van maken.

16. tulp123

tulp123 Bekend lid

7 feb 2013
    578
    281
    63
    ik zeg ook niet dat het extra speciaal is, maar het is gewoon fijn om na zoveel drukke dagen, en de dagen die nog komen gaan even samen te kunnen zijn en de laatste dingen kunnen doornemen. het is ook niet zo dat het een mega groot onwijs ding is. maar he is wel iets waar we naar uitkijken, een mooie maar ook specialen dag.

Het gaat er echt niet om dat ik hem dit niet ging, hij gaat maar lekker en geniet lekker, dat is mijn punt niet. maar van hun kan ik nooit zo'n goede hoogte krijgen.

maar zoals ik lees zal het wel aan mij liggen.....

Ga ik de volgende keer gezellig met zijn zwager en familie op stap XD

17. knap

knap Niet meer actief

Je klinkt wel heel erg wantrouwig.

Je krijgt geen hoogte van hun. Helaas ik nu niet van jou een beetje.

Wat ik als schreef maak het zo gezellig als hij thuis komt en fok je zelf niet zo op. Straks heb je nog ruzie voor je gaat trouwen.
    Aan de andere kant is het ook lekker om even hier wat te kunnen ventileren. Bekijk het even van uit de juiste ogen.

18. tulp123

tulp123 Bekend lid

7 feb 2013
    578
    281
    63
    Wantrouwig ben ik zeker niet haha dat is wel het laatste.
    Ik moest het juist even van me af tikken, ipv dat ik het op hem afreageer. Hij kan er ook niks aan doen hoor.

Maar goed laten we maar stoppen weer met reageren ben al weer afgekoelt.
    Vind het gewoon erg jammer want ze vroeg nog aan mij of we in de avond zin hadden om bij mijn broer te gaan zitten. en toen had ik al aangegeven dat het niet zo goed uitkwam omdat we graag nog even samen wouden zijn en dit onze laatste dag was.

Geeft allemaal niet maar het is gewoon een opstapeling van, en ik kan op het moment gewoon niet zo heel veel hebben.
    stress, hormonen, drukke verbouwing in huis achter de rug.

Sorry voor mijn gemiep:D

19. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Meid ik snap je helemaal hoor! Het is immers idd je laatste avondje voor de grote dag, en dat is toch best bijzonder vind ik.

Kan je hem niet berichten dat je een verrassing voor hem hebt? Misschin maakt ie het dan niet Te laat dat je al op 1 oor ligt ;)
    ( Misschien zijn ze wel iets aan het regelen voor de bruiloft als verrassing voor jou? :D )

20. knap

knap Niet meer actief

Geef niks meid je miept maar een eind weg;) Vrijdag trouwen toch? Spannend ;) maak er een mooie dag van en vergeet deze dag heel snel. ;)

Deel Deze Pagina