bal tegen buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Wendy blesing, 28 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wendy blesing

Wendy blesing Actief lid

8 nov 2014
    305
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Even een vraagje. Gister ben ik met de bso in de gymzaal geweest. nu gooide een meisje per ongeluk een bal tegen mijn buik. (wel een zachte bal) Maar ben nu 14 weken. Zou dat kwaad kunnen? Kwam niet heel hard aan, maar ook niet zacht. Denk zelf van niet. Maar ik denk ik vraag het even.

2. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Nee hoor, zeker gezien het een zachte bal was.
    De kleine zit goed beschermd :)

3. Wendy blesing

Wendy blesing Actief lid

8 nov 2014
    305
    0
    0
    NULL
    NULL
    oke dankje. was benieuwd wat anderen ervan denken

4. Drieka

Drieka Niet meer actief

Zo lang je verder geen buikpijn of andere klachten hebt zal het wel loslopen.

5. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Lieve mensen, alsjeblieft. Ik zie het ene na het andere topic met ongelooflijke vragen. Een kruik, nu een zachte bal, laatste een flesje water. Zijn jullie je gezonde verstand verloren toen je zwanger raakte ofzo? Ik heb echt moeite om te geloven dat dit serieuze vragen zijn. Kom op. Denk na.

6. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Nee

7. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

precies hoe ik er over denk,

ik snap best dat je bij een eerste enorm onzeker kunt zijn over wat wel en niet mag, maar die kleine zit zo enorm goed beschermd. ik zie de laatste tijd ook steeds meer vragen waar echt je ogen van gaan rollen ;):)

8. Senna82

Senna82 Bekend lid

25 jun 2012
    747
    53
    28
    Als mensen een vraag stellen lijkt me dat ze er graag antwoord op willen... En niet gebagatelliseerd, belachelijk gemaakt of zelfs uitgelachen. Wat voor de een een zorg is hoeft dat voor een ander niet te zijn. En als je er zo moe van wordt, lees het dan gewoon niet of reageer iig niet...

Meis t kan echt geen kwaad.
    Je kleintje zit goed ingepakt.
    Geniet van je zwangerschap :)

9. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

+1!!

10. Wendy blesing

Wendy blesing Actief lid

8 nov 2014
    305
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Username: lees het dan niet inderdaad. en ik dacht al dat het waarschijnlijk geen kwaad kan, maar ik vindt het gwn fijn om de mening van anderen erover te horen. Daar is toch een forum voor.
    De 1 maakt zich minder snel druk dan de ander, dus je hoeft niet zo te beoordelen meteen

11. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Ik zou het best niet willen lezen hoor, maar de een na de ander opent zo'n topic. Ontkom er niet aan ;)

Maar goed, ik reageer minder koetelekoet dan ik zou moeten begrijp ik ;)

12. Missladybug

Missladybug Niet meer actief

Ik snap je reactie. In dat kruik topic had ik ook ongeveer zo gereageerd.
    Maarja ik bedacht me dat deze mensen zich echt oprecht druk maken en dat vind ik ook weer sneu. De ene is nou eenmaal wat bezorgder dan de ander.

13. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Beter worden deze "onzinnige " vragen( in andermans ogen) op forum hier gesteld dan de spoedlijn van de verloskundige lijkt mij. Iedereen heeft gewoon beste met kindje voor zich. En sommige maken zich snel druk.

Ontopic.
    Nee je baarmoeder zit nu nog vrij laag, je kindje is goed beschermd en het was een zachte bal. Waarschijnlijk was kindje die de bal gooide ook niet super sterk. Komt helemaal goed. :)

14. sjak

sjak Niet meer actief

Juist... Zwangere vrouwen zijn ontoerekeningsvatbaar, hebben gemiddeld een verlaagd iq (tijdelijk), maar dit soort vragen gaan idd te ver! :)

15. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Wat voor de een misschien geen serieuze vraag is kan dat voor een ander wel zijn. En dit is een forum waar men vrijwillig op zit en waar men vrij staat om vragen te stellen, en je hoeft niet te reageren lijkt mij. Snap dat als je meerdere kindjes hebt gehad of geen onzeker typje bent sommige vragen naïef of overdreven zijn maar ik zeg altijd maar dat je andere zo moet behandelen als dat je zelf wilt worden behandeld!

@on topic (voordat deze discussie verder gaat)
    Het kan geen kwaad, je kindje zit goed ingepakt en voor een merendeel achter je schaam bot. Zolang er geen krampen en/of bloedverlies is zou ik me niet druk maken

16. momy2b

momy2b Actief lid

4 feb 2015
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat een belachelijke reacties weer zeg...dat je zwanger bent betekent echt niet dat je je als een kattige trut hoeft te gedragen hoor...just saying..lekker niet reageren als je je zoveel beter voelt omdat iemand in jouw ogen een ''domme'' vraag stelt

ontopic; ik zou ook zoiets hebben van oo noo is toch niet slecht voor me beebje? gelukkig weetje nu dat je kleine goed beschermd is..no worries ;)

17. Keep

Keep Lid

5 mei 2014
    61
    0
    6
    Met volleyballen een smashbal tegen mijn buik gehad, was toen 22 weken zwanger. Schrok toen wel maar ze zit goed beschermt. Na de training gedouched en haar duidelijk voelen wiebelen, dat zit wel prima. Was toevallig de laatste training die ik nog mee ging doen

18. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Hier een dikke kat die vol in mijn buik sprong bij mijn vorige zwangerschap. Niks aan geleden.

Ik denk dus ook dat de bal geen kwaad kan.

19. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg

T ja zou t wellicht iets nuanceren.. maar eens met voor gaande. Ik heb een dochter van 2 en een half die zelf op buik gaat zitten als ik niet oppas

20. Angeltje78

29 dec 2014
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mij is altijd geleerd: domme vragen bestaan niet alleen domme antwoorden. ;)

Deel Deze Pagina