Bij mij staat het er altijd op de betaaldag direct op als ik wakker wordt (heb ing), maar er is nog niks gestort. Ze zullen wel een storing hebben.
Dat treft, hier ook ing en nog niets, die toeslagen kunnen mij gestolen worden maar het salaris van mijn man met de bonus die vind ik wel wat prettiger als dat er op staat. Ik heb toevallig van de week al contact gehad met de ing over het feit dat al ons geld momenteel zoveel later binnenkomt, hun zeggen dat het dan te laat wordt aangeleverd (in dit geval gaat deze vlieger niet op aangezien mijn man zelf de betalingen doet op de zaak en dus ook het salaris om 9.00 uur in de morgen de deur uit gaat, hier hadden ze geen antwoordt op) Laten we er maar vanuit gaan dat het druk is bij de banken.
Hoop maar dat het er wel voor het weekend is (vandaag dus). Er moet een opvangnota betaald worden en doe dat altijd het liefst zsm
Nou... de belastingdienst is ing en als jouw rekening ook ing is dus is het een interne overboeking en zit er geen verwerkingstijd op. Dan staat het gelijk op jouw rekening wanneer de belastingdienst op de knop ramt. Daarom denk ik dat ze daar een storing hebben
Hier ook nog niks. Ing. En ik heb van alles gepland om op te halen via mp. Ik baal enorm! Kan ik zo alles gaan afzeggen.
Niet alle toeslagen worden een maand vooruit betaald. Kinderopvangtoeslag wordt wel een maand van tevoren uitbetaald maar Hypotheek teruggave en IACK weer niet. Huur en Zorg toeslag weet ik niet.
Er staat bij mij ook nog niets op toeslagen. Nl...... Ik hoop maar dat dat goed gaat. Normaal lieten wij alles bij het kdv bedrijf storten, dan hoefde wij alleen de rest nog af te dragen. Maar nu mag dat niet meer.
Hier is het helaas niet alles wat van de ing afkomt wat veel vertraagd binnen komt, ing is er een zooitje van aan het maken momenteel. Gisterenmiddag hadden ze een grote storing trouwens.
Dat klopt, want die worden via de voorlopige aanslag berekend en zijn geen toeslagen. Ik denk dat de belasting wellicht over is op sepa uitbetaling. Misschien daarom vertraagd.
Nou op toeslagen.nl staat ook nog niks. Ze hebben nog niks uitbetaald... Straks maar weer bellen samen met half toeslag afhankelijk NL...
Dat is ook zo dat dat geen toeslagen zijn. Dus huur en zorg toeslag wordt ook een maand van tevoren uitbetaald?
Dat zijn ook geen toeslagen maar kortingen. Toeslagen als huur,zorg,kgb en kot worden wel een maand vooruit betaald, ten minste je krijgt dus eind December de toeslag voor januari.