Ik vind dat als er dingen veranderd worden in betalingen, dat ze best wat meer informatie mogen geven van tevoren. Hoop dat het er vandaag opstaat, maar vrees voor het ergste....
dat online niets staat wil natuurlijk niet zeggen dat het niet overgemaakt is. Ik denk dat alles langzaam aan over is op de sepa betalingen dat schijnt 1 groot drama te zijn momenteel. Lees banken niet de juiste instellingen of verkeerd voor gezet helpdesmedewerkers die niet juist ingelicht zijn. We wachten rustig af.
Lees net dat er vannacht een storing is geweest bij de ing (om 01.08 uur opgelost). En laat de belastingdienst nou net van ing gebruik maken. Kan dus zijn dat door die storing de betaalstroom niet kon worden opgevoerd en wij dus nog niks hebben. Als dat het is, dan hoop ik dat ze het snel in de gaten hebben
Tsja ik denk dat wij niet de enige zijn die ongeduldig zijn en ik ben ook niet van plan er telefoontjes aan te wagen, maar er zijn waarschijnlijk vele anderen die het wel doen, zou toch heel dom zijn als dan nog niets opgemerkt blijft.
Hier ook binnen op ING. Staat alleen nog niet bij de af en bijschrijvingen maar wel bij het totaalbedrag.
Hahah hier nooit veel problemen met de belastingdienst gehad oke we verdienen volgens hun ineens veel meer, ik als thuis blijfmoeder een bizar bedrag maar ach dat komt ook wel goed.
Ik heb nog niets binnen, maar zie ook niet op de site van toeslagen.nl dat het al is uitbetaald. Bij uitbetaald is alles leeg. Kan het zijn dat het nog te vroeg is om te vermelden?