Ik zal mij.... ons even voorstellen. Veelal zullen er hier op het forum eenlingen zijn, maar zwanger zijn ben je niet alleen. Immers, je kunt ook niet alleen zwanger raken. Je hebt er toch (op zijn minst) twee personen nodig om zwanger te geraken. Wij zijn een mix tussen een man, die een mix is tussen een Indonesische moeder en een Nederlandse vader en een Vietnamese vrouw. Vorig jaar raakten we totaal onverwacht in verwachting, zonder daar veel moeite voor te moeten doen. We hebben een dochtertje gekregen, die in augustus is geboren. We hebben onze dochter Hayley genoemd, maar helaas heeft ze het levenslicht nooit mogen zien. Na 31 weken zwangerschap gebeurde het meest ongelooflijk, onze dochter was in de baarmoeder gestorven aan een hartstilstand. Sinds januari 2012 zijn we weer bezig met het proberen zwanger te geraken. En nu we vijf dagen over tijd zijn, gaan we eens op het forum kijken. En zodoende zijn we hier op het forum. Voor vragen... stel ze gerust.
Welkom...wat verdrietig van jullie dochtertje Maar nu dus overtijd? En al getest? En hoe zijn jullie er onder?
We hebben nog niks getest. dat wilden we pas het komend weekend er onder. Hoe we er onder zijn? Vorig jaar waren we onbezorgd zwanger van Hayley. Mochten we dat nu wel zijn, dan zal dat dit keer wel anders zijn. Maar goed. Life goes on. Hoop dat het ons gegund is. Maar nu vooral genieten van elkaar, en afwachten wat er komt. De pil is nog nooit genomen en hebben pas twee keer feest gehad tussen de lakens. En dan bedoel ik. In januari en februari. En nu dus stiekem hopen.
Dinh..het is jullie inderdaad gegund. Hoe lang geleden is het van Hayley? Prachtige naam trouwens. Het blijft dus nog even spannend voor jullie tot dit weekend en dan inderdaad tijdens de zwangerschap maar hoop lees ik tussen je woorden en dat is denk ik ook wat je nodig heb om alles aan te kunnen.
Hoe lang het geleden is? Hayley is in augustus 2011 geboren. Dus het is nog maar pril. Ogenschijnlijk hebben we het achter ons gelaten. Op 31 december 2011 bij de TOP 2000 genoten van de laatste nummers en toen het 2012, gevoelsmatig werd een periode afgesloten. Vandaar ook dat we ook pas in januari zoiets hadden van : Ja.... laten we het proberen. En dan zul je het altijd zien. Als je het niet probeert raak je meteen zwanger. Dat was met Hayley zo. Ze was niet gepland, maar o zo gewenst. En de teleurstelling was er dan ook, dat er op zaterdag 4 februari de ongesteldheid kwam. Meer van... oh, jammer, nou ja, we zien wel. En met een regelmatige cyclus... zijn we dus nu overtijd.... Voor wat de naam Hayley betreft: Dank je voor het compliment. Ze is vernoemd naar Hayley Westenra, een sopraan uit Nieuw-Zeeland. Het is een verengelste Noorse naam, Haela, dat ''Held'' betekent. Een vrij unieke naam, maar 39 keer gegeven in 2011 in Nederland.