Ik ben alvast namen aan het verzinnen en nu ben ik op het volgende lijstje uitgekomen voor meisjes: Amirah - Princess, Leader Kamilah - Perfect Lana - Soft, Gentle Nadirah - Rare, Precious Wie helpt me met nadenken? Of misschien nog andere suggesties voor arabische namen?
Amirah en Kamilah vind ik het mooist (maar dan zonder die h's) en Lana wel oké Nadira vind ik niet zo mooi. Andere ideetjes: Ammara Aya Ellinor Inaya Izza Jamila Kamira Laila / Layla / Leila Lina, Lima Malika Mirna Mouna Naila Niya Rana, Raja / Raya Romaisa / Romaissa / Romeisa Roya Saloua Samara, Samar Samia Simra Sofia Tahra / Thara, Thana Tamou Yarah Zara, Zinah, Zora Zenna Zia
Ik vind Samar een mooie Arabische meisjesnaam. Van jouw rijtje Lana. Laila ook mooi. Lawa? Safae? Yasmin? Zarah? Farah? Faya? Ayse? Succes!
We willen een arabische naam maar eentje die er niet te dik opligt want ik ben nederlands en mijn vriend vietnamees Zitten wel mooie namen in het lijstje!
Amira vind ik de mooiste! Wel zonder h op het eind. Verder vind ik Isra, Jena en Maysa ook wel leuke Arabische meisjesnamen. Succes!