We blijven stuntelen met de namen. Hoop echt dat dit de laatste keer is. En we zeker kunnen zijn van onze keuze uit eindelijk. Toch stel ik jullie mening op prijs. We hebben de volgende namen: - Senna -Liv -Silla -Lauren -Lynde/Linde -jalissa
We hebben de volgende namen: - Senna leuke naam! -Liv Ik vind namen met 1 lettergreep niet zo mooi -Silla Lijkt op silly en vind het geen naam -Lauren Leuke naam -Lynde/Linde Leuke naam mits gespeld met een i
Senna leuk, maar meer jongensnaam? Liv, leuk, liz vind ik veeeel leuker en liv hoor je nu ineens veel ( modenaam) Silla, niet zo Lauren, super leuk, klassiek, tijdloos, stoer. Linde, niet mijn ding ook niet lelijk ofzo.
Senna zowel jongens als meisjes vind ik maar ergens vind ik het ook een honden naam... Maar ook mooi en appart senne vind ik eerder jongens naam. Maar zo zie je iedereen kijkt er anders tegen aan hihi
Lauren en Linde vind ik erg leuk. Liv en Senna ook prima. Silla en Jalissa vind ik niet leuk, een beetje 'goedkoop' klinken.
- Senna zo heten de hond van me ex, dus niet echt een naam voor een kindje vind ik. -Liv hoor je al teveel, Liz zou ik leuker vinden. -Silla echt totaal NIET mijn smaak. -Lauren zou ik eerder voor Laura gaan. -Lynde/Linde redelijk, mits geschreven met een i. Maar zou dan eerde voor Linda gaan. -jalissa nee, zou dan eerder voor Melissa of Lisa gaan. Of inderdaad, Liz.
Wij vinden de naam lindy ook heel mooi maar wij kennen iemand die zo heet of mijn vriend meer. Vrienden van zijn ouders en hun dochter heet zo. Hij is ook oud collega van mijn vriend en delen zelfde passie vrachtwagens. Ook als beroep. Maar zo vaak zien we hun niet. Bijna nooit eigenlijk. Zou Hey jullie storen
Ik weet niet? Lindy is een leuke naam, zo heet mijn "tante", nieuwe vriendin van me oom. Haha Als jullie zoveel moeite hebben met de naamkeuze, misschien moeten jullie haar dan gewoon geboren laten worden, misschien als je r kindje ziet weet je seker welke naam jullie hij haar vinden passen!
-Senna: Mooie naam maar vind Siënna dan mooier voor een meisje. -Liv: Gaat wel. -Silla: Al eerder gezegt, lijkt idd op Silly en bovendien is een silla een stoel in het spaans. -Lauren: Prachtige naam! -Lynde/Linde: Linde zou ik dan kiezen, beetje saaie naam maar niet lelijk. -Jalissa: Geen mooie naam.
Lauren, mooie naam. Linde vind ik ook wel aardig, maar ik denk dat niet zo bij jullie past als ik je overige namen zie. De rest vind ik echt niks.
-Senna : ken ik als hond dus vind ik een hondennaam -Liv : gaat wel, maar ik vind Liz dan leuker -Silla : denk ik gelijk aan silly -Lauren : Gaat wel -Lynde/Linde : dan zou ik voor Linda gaan -jalissa : gaat wel.
Senna: moet ik ook aan een hondennaam denken. Liv: niet zo leuk. Silka: beetje vreemd Lauren: wel leuk Linde: beetje te truttig naar mijn smaak Jalissa: beetje ordinair en ook niet mooi als het geschreven staat. Lindy: vind ik dan wel weer grappig. Vlot en ook wel stoer. Stel me er een leuke meid bij voor.