Wat vinden julliie van de naam Jadelynn? Jongens naam hebben we al Het word een half nederlands half afrikaans achtige kindje.
Niet mooi. Maar dat soort namen zijn ook niet mijn smaak. Jaaduhlin vind ik niet mooit uitgesproken en djeeduhlin ook niet eigenlijk. Snap ook het nut van dubbele letters niet zo goed. Sorry! Jade vind ik wel een hele mooie naam!
Dankje voor je mening. ik vind jadelynn ook eigelijk alleen maar mooi schrijven en wou t al afkorten naar alleen jade haha maar goed bedankt
Ik vind het geen mooie naam, te gekunsteld. Dan zou ik nog eerder gaan voor Jade-Lynn, al is dat nog steeds mijn smaak niet.
Ik wilde inderdaad ook aangeven: Jaylin, deze naam is net wat stoerder.. Maar dat is gewoon persoonlijk!
Ik vind Jadelynn best mooi. Ik had tot nog toe al Jazzlynn en Jaylinn gehoord maar jouw naam nog niet. En alhoewel het ook wel een beetje geknutseld lijkt, vind ik het toch een mooie naam. Nina vind ik dan weer iets totaal anders. Terwijl ik bij Jadelynn nog het gevoel heb dat je de voorkeur aan een speciale naam geeft, kies je hier voor een zeer simpele en zeer bekende naam.
Het is niet mijn smaak, maar vind het ook geen rare naam ofzo. En vind hem wel passen in het rijtje Jaylinn, Jazzlyn, etc. Vind hem dan ook niet minder mooi dan die twee. Ik zou alleen zelf eerder kiezen voor dan idd gewoon Jade, of Jada (Jayda) . Nina vind ik een prima naam, niet bijzonder. Maar niet heel leuk voor een mixkindje.
Jadelynn vind ik niet zo mooi. Jocelyn/Jocelynn of Joycelyn/Joyce-Lynn zou ik dan mooier vinden. Als je iets Jadelynn aankaart, verwacht ik dat je graag een bijzondere naam geeft. Dan vind ik Nina wel weer erg gewoon. Ik zou nog even creatief nadenken ^^ Je komt er vanzelf!
Jade vind ik ook veel mooier of lynn maar dan weer minder mooi bij een getint kindje. Nina ook te veel voorkomend, misschien in die categorie: Misa?
Thanks dames voor jullie meningen. Zo lastig he een naam verzinnen jiji je kindje moet er toch zn hele leven mee doen
Ik vind het geen lelijke naam voor een donker kindje, het bekt alleen niet zo lekker. Vind dan Jayda-Lynne/Jada-lynn bijvoorbeeld beter klinken.
Ik zou dan ook eerder voor Jacelyn/Jaylin/Jocelyn/Jazlyn gaan..dat klinkt lekkerder. Of eerste naam Jade en tweede naam Lynn zou ook nog kunnen.