5 jaar lang hadden wij voor een jongen de naam S.enn! na 2 meiden was daar dus onze zoon S.enn ... Nooit een twijfel gehad over die naam en dus ook nooit een andere naam gehad ... Maaaaarrrr nu ..... Zwanger van nummer 4! De naam voor een meisje hebben we al.... Maar volgens mij komen wij nooit uit een jongen Wij zoeken een jongensnaam 4 letters, niet alledaags, apart en dus toch ook simpel! Moet dus passen bij zijn zussen en broer .... E.lle, N.ica en S.enn
Ik zou weer een naam met 4 letters doen en eentje die niet begint met E, N of S en niet eindigt op E, A of N. Hier ideetjes daarmee Abel Adam Alec, Alex Alev Amri Ando, Anzo Aras Aric, Aris Arlo Arvo, Arvi Aury / Auri Avar Axel * Beau Biko Bing Birk Boaz Bodo Bram * Chas / Chaz * Daaf Dani Davi, Devi Dias Diem Duco, Duuk / Duuc * Faro Flip * Gaël * Hiro Hoyt Hugo Hyam * Ibai Icar / Ikar Icha / Isha Ichi / Ishi Idas Ilar, Ilan Ilys Inar Inci, Indi, Inti Irlo Isai, Itai Isas, Isav Ivar, Iver Ivik * Jagi Jago / Yago Jair / Yair Jano / Yano Jari / Yari, Jaro Javi Jens Joah, Joas, Joar Joël / Joel / Yoel Joes, Joos Jori / Yori Josh Juro Just Juul * Kaël Kais Karl / Carl Kavi Kiam * Lael Laro Lars Laut Lazo Leiv / Leif Leno Lens / Lenz Leos, Leor Levi Liav, Lias, Liam Lido Linc / Link Lino Lior Loet, Loek, Loef Loïc Loyd Ludo Luit / Luyt Luuk * Maas Mads / Mats Maël Maik Mano, Manu Maor Mart Mees Mels Mick Miko Milo / Mylo Miro, Maro Moos * Odar Ofir Olaf Olai Olis Omar, Omer Omri, Omni Otar Otis Otto Ovid Ozai * Prim * Raaf Ralf, Rolf Raph Relm Remi / Remy Revi, Ravi / Rafi Rhys Rick Rico, Rino Rijk Roar Roby Roef, Roek Runo * Tari Taro, Tero Tazo Teus Thei Thom Thor Thos Tias, Tiah Ties Tigo / Tygo Tijl Tijs Timo, Tilo, Tibo Tobe Toby / Tobi Trey, Troy Tuur Tyko / Tyco * Valo Veli Vico, Vigo Vito * Walt Ward Wibo, Wido Wolf, Wulf Wout * Ymar, Ymir Ynyr Yoni Youk Yuri Yves * Zaïr Zeno Zeph / Seph
Grappig zie wel een aantal namen die wij laatst hebben opgeschreven.. Duuk/Duke, Vigo, Reef/Revi, Mats (al valt deze onder de categorie te normaal) Maar geen 1 van deze namen springt er boven uit zoals wij dat hadden bij de andere namen.
Ohhh wat een mooie namen hebben je eerste 3 kids Precies waar ik ook voor zou kiezen!!! Ik wilde Lenn zeggen maarja, dat is bij Senn niet zo leuk. Mick Joep Levi Deze 3 staan nog bij ons op t lijstje. Ben wel heeeeeeel benieuwd hoe jullie 4e kindje dan straks gaat heten