Mila is echt veel mooier. Senna vind ik mooier dan Senne. Ik vind bij veel namen die uh-klank achteraan zo suf klinken. Sennuh...
Ik zou voor Mila kiezen. Ken toevallig een Mila met een broertje Sam en heb het altijd een leuke combinatie gevonden!
Mila. En volgens mij vind je deze naam zelf ook mooier uit je bericht op te maken . Trouwens, zelfs de meest populaire namen worden door minder dan 1% van de bevolking gedragen. Bovendien: hoeveel kinderen ken je die Mila heten? En zou het uitmaken als er heel toevallig een andere Mila bij je dochter in de klas zou zitten? Succes!
Zeker weten Mila! Heel leuk bij Sam. Senne vind ik wat suffig. Sanne vind ik al veel leuker er vlotter. Maar niet zo leuk bij Sam.
Mila! Veel mooier. Onze dochter heet ook zo. En kwa populariteit, denk dat het ook ligt aan waar je woont want hier ken ik geen Een Mila in de omgeving. Senne vind ik ook niet leuk bij Sam. Fenne vind ik dan leuker.
Mila! Heel mooi! Ik snap je issue met de populariteit. Vanaf toen ik klein was vond ik Emma zo'n mooie naam en wij hebben ook heel erg getwijfeld omdat die nu al een tijdje in de top 10 staat. Maar uiteindelijk gaat het om je eigen gevoel!