Milan (Gerardus Johannes Antonius) is geboren!

Discussie in 'Geboren' gestart door chantal84, 14 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Op 05-03-2010 om 13.13 uur is onze prachtige zoon Milan geboren...

Hier mijn bevallingsverhaal,

Donderdagmiddag 04-03-2010,
    Mijn schoonmoeder en schoonzusje waren mij aan het helpen met poetsen. Ik ging om 15.00 uur naar de wc en tot mijn verbazing zag ik dat ik met het afvegen mijn slijmprop aan het verliezen was. Die middag bleef ik de hele tijd last van menstruatiekrampen die doortrokken naar mijn rug....

Lekker s'avonds met Tony nog Bonje met de buren op de tv gekeken en daarna lekker richting ons bedje. Nog eventjes met mijn moeder aan de telefoon gehangen en rond 22.45 opgehangen. Om 23.00 kreeg ik weeen maar vond het wel te handelen..

Langzamerhand werden de weeen steeds heftiger en gingen ze over in rugweeen. Wat is dat een hel zeg!! Je kunt er helemaal niks mee!! Zelfs tegendruk geven was verschrikkelijk!!

Om 02.00 uur begon mijn bloedverlies steeds helderder te worden. Omdat op de website van de verloskundigenpraktijk stond dat je bij helder bloedverlies moest bellen heb ik Tony laten bellen. Bloedverlies was volgens vk niet erg en we moesten terugbellen wanneer de weeen om de 4 minuten zouden komen.

De rugweeen werden de komende uren alleen maar erger maar ze kwamen niet dichter op elkaar.. (ze bleven steken zo rond de 7 minuten). Om 07.00 uur trok ik het niet meer van de pijn en begon ik over te geven. Tony weer laten bellen en de vk kwam eraan.

Om 07.30 uur was de verloskundige er. Ik had inmiddels 3/4 cm ontsluiting. Ik mocht naar het ziekenhuis voor pijnbestrijding want ze was bang dat de weeën anders niet door zouden zetten en het nog een hele lange dag zou gaan worden.

Om 08.45 zijn we gearriveerd in het ziekenhuis en werden de vliezen gebroken door de verloskundige. Om 09.30 uur mocht ik naar boven voor de ruggenprik en om 10.00 uur zat deze er al in...

12.00 uur, de gyn deed een inwendig onderzoekje en wat bleek! Ik had al volledige ontsluiting alleen moest onze kleine vent nog iets meer indalen. Om 12.45 mocht ik beginnen met persen en om 13.13 uur is onze kleine Milan geboren. Omdat ik ondanks de ruggenprik wel persdrang kreeg mocht de ruggenprik tijdens het persen aanblijven staan.. Heerlijk!! Zelfs het persen deed nauwelijks pijn

Al met al:
    8 uur thuis gezeten met heftige rugweeen. Ontsluiting schoot niet op.
    Eenmaal in het ziekenhuis 3/4 cm onsluiting, na 3 uur al volledige ontsluiting en persdrang.
    Half uurtje persen en op 05-03-2010 om 13.13 uur was daar onze Milan!!

Totaal ben ik 14 uur bezig geweest en ben zoooo blij dat ik na die 8 uur heb besloten om naar het ziekenhuis te gaan. Ik zou iedereen een ruggenprik kunnen aanraden. Wat een genot! Een bevalling zal nooit hemels zijn maar vergeleken met de 8 uur die ik thuis heb geleden vond ik de rest van mijn bevalling in het ziekenhuis HEMELS!!

2. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Gefeliciteerd met jullie zoon! Leuke naam!

3. mamaweentje

mamaweentje Actief lid

9 jul 2009
    213
    0
    0
    thuiszorg medewerker
    limburg,landgraaf
    gefeliciteerd!! leuke naam ;)

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Milan :D

5. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

gefeliciteerd :D

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Super gefeliciteerd met jullie zoon Milan. Geniet lekker van deze bijzondere tijd!!

7. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Gefeliciteerd en geniet ervan! Mooie naam:D, onze milan is ook op 5 maart geboren!

8. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Gefeliciteerd!

9. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    Gefeliciteerd!

10. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    gefeliciteerd!

11. meisje4

meisje4 Actief lid

21 nov 2008
    133
    0
    16
    Gefeliciteerd met jullie zoon Milan!

Wat een mond vol namen heeft hij, hij is vast vernoemd of niet? :D

12. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Gefeliciteerd! Hij mag al wel bijna naar de kapper joh!:$:D

13. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    @ Namen, Ja hij is in z'n doopnamen vernoemd naar beide opa's en zijn papa...

@ Haartjes, ja over een paar maandjes heeft hij waarschijnlijk al een mooie halflange coupe ;)

14. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Hieperdepiep!! Gefeliciteterd met de geboorte van jullie Milan.
    Liefs van mama van Milan:)

15. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd en idd wat een bos haar, geweldig:D

16. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007