Welke jongensnaam past het beste bij Cato?

Discussie in 'Babynamen' gestart door ibjet, 29 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ibjet

ibjet Lid

24 mei 2010
    12
    0
    0
    ambulant hulpverlener
    Hilversum
    Haar half broers heten Jons mats Boris en jannis.

We denken nu aan Joep, Tijn of Guus

2. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Nou Joep en Tijn wilde ik ook noemen ;)

Gijs
    Teun
    Tim
    Jip
    Ties

3. heeremeisje

heeremeisje Actief lid

29 nov 2013
    331
    0
    16
    Amsterdam
    Cato en Tijn vind ik leuk klinken.
    Verder dacht ik ook aan Floris, Siem, Simon, Ruben, Stijn.

4. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Tijn of Floris vind ik leuk daarbij :)

5. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Joep

6. maviju

maviju Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.080
    128
    63
    Ik vind Tijn de mooiste naam, maar Joep het beste bij Cato passen.

7. aimee83

aimee83 Niet meer actief

Ik wilde mats zeggen:)

De namen die jullie hebben vind ik niet zo leuk, terwijl ik cato wel erg leuk vind.
    Melle, mick, fedde

8. MamaMoes

MamaMoes Niet meer actief

Ik wilde ook Joep en Tijn zeggen!

9. ibjet

ibjet Lid

24 mei 2010
    12
    0
    0
    ambulant hulpverlener
    Hilversum
    #9 ibjet, 29 mei 2015
    Laatst bewerkt: 29 mei 2015
    Ja ik twijfel vooral tussen Joep en Tijn maar ja wat zal ik doen. Mijn man zegt Joep. Mijn neefje heet Job. Mijn voorkeur ligt ook echt bij Joep. Pff Tijn ook wel weer leuk omdat ik precies op Valentijn 12 weken zwanger was....

10. maviju

maviju Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.080
    128
    63
    Wat vind je anders van Youp?
    Lijkt wat minder op Job qua schrijfwijze dan Joep.

Lastige he, de knoop doorhakken. Maar jullie kunnen Guus dan al wegstrepen. Toch een stapje verder gekomen. Kies die naam waar jullie je goed bij voelen. Succes!

11. bubalou

bubalou Lid

5 sep 2012
    83
    0
    0
    Wilde Floris zeggen, maar bij Boris is dat niks. Tijn en Joep vind ik leuk, maar Tijn vind ik voor later beter bij een volwassen persoon passen, Joep blijft wat jonger op de een of andere manier.

12. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Ik vind Joep er het mooist bij. Ook zo vrolijk en krachtig.
    Tijn vind ik te 'zeikerig' (sorry), wat harde klank ook. Guus juist weer te lomp / boers.
    Ik zou me trouwens niet druk maken om een neefje dat Job heet, dat is toch echt een andere naam.

Wat vind je nog van Loet, Sam, Abel, Timo, Felix, Julius, Otto, Siem, Tibbe, Arthur, Melle, Kasper / Casper, Merijn, Flip, Bram, Jonas, Teun, Cas, Niek, Floris, Jasper, Mees, Olaf, Lukas / Lucas, Thom / Tom, Olivier, Michiel, Pim, Quirijn, Wouter, Niels, Sjors, Erik, Bas, Stef, Arnoud, Victor, Oscar, Joris, Daan, Tobe, Lars, Wout, Max, Mick, Tim, Jelle, Diede, Ewoud, Merlijn, Luuk, Maarten, Lode, Nero, Sten, Rubin, Joes, Kai, Midas, Rune, Matthias, Staas, Rienk, Menno, Wes, Len / Lenn, Tuur, Ruben, Ronne, Moos, Twan Ivo, Ludo, Bode, Rien, Tos, Rufus, Wessel, Rinke, Ties, Jos, Wim, Rein, Rink, Joos, Robbe, Roel, Roelof, Junius, Maas.

13. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

Joep!

Of Tijl, Faas of Kees?

14. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    mijn nichtje heet Cato, haar tweelingzusje heet Jet en hun grote broer heet Bram :)

15. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Pieter?

16. ibjet

ibjet Lid

24 mei 2010
    12
    0
    0
    ambulant hulpverlener
    Hilversum
    Dank jullie wel voor de reacties.

Denk wel dat t Joep blijft. Mijn zus heeft er alleen veel moeite mee omdat zij het wel veel op job vindt lijken. Het lastige is alleen dat wij al verliefd zijn op Joep en dan open staan voor een andere naam is onwijs lastig. :(

17. MommyInHeels

MommyInHeels Actief lid

10 mei 2015
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    Cato en Tijn passen het beste samen

18. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Ik zou gewoon voor Joep gaan als dat voor jullie de naam is. Job en Joep vind ik wel heel andere namen (en Joep een hele leuke!).

Onze jongste heet ook Cato. Voor een jongetje hadden wij ook Tijn, Joep en Guus op het lijstje. Verder Loek, Teije en Mats.

19. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Job en Joep hebben wel hetzelfde gevoel, maar als je verknocht bent aan die naam zou ik het gewoon doen ;)

Onze oudste heet Vienna en mijn nichtje zou haar kindje later Vajen willen noemen. Vind het ergens wel jammer omdat het zo op elkaar lijkt, maar als zij die naam echt wil moet ze het gewoon doen ;)
    (had alleen ooit verteld dat wij een jongen misschien Mason wilde noemen en zij wil een jongen Jason noemen....uhm, ok, twee kindjes met dezelfde soort naam wordt een beetje teveel, dus dan kiezen wij sowieso voor een andere jongensnaam :p Maar als het om 1 kindje gaat, ach...kan gebeuren toch dat je dezelfde smaak hebt ;) )

Deel Deze Pagina