Ik wilde mats zeggen De namen die jullie hebben vind ik niet zo leuk, terwijl ik cato wel erg leuk vind. Melle, mick, fedde
Ja ik twijfel vooral tussen Joep en Tijn maar ja wat zal ik doen. Mijn man zegt Joep. Mijn neefje heet Job. Mijn voorkeur ligt ook echt bij Joep. Pff Tijn ook wel weer leuk omdat ik precies op Valentijn 12 weken zwanger was....
Wat vind je anders van Youp? Lijkt wat minder op Job qua schrijfwijze dan Joep. Lastige he, de knoop doorhakken. Maar jullie kunnen Guus dan al wegstrepen. Toch een stapje verder gekomen. Kies die naam waar jullie je goed bij voelen. Succes!
Wilde Floris zeggen, maar bij Boris is dat niks. Tijn en Joep vind ik leuk, maar Tijn vind ik voor later beter bij een volwassen persoon passen, Joep blijft wat jonger op de een of andere manier.
Ik vind Joep er het mooist bij. Ook zo vrolijk en krachtig. Tijn vind ik te 'zeikerig' (sorry), wat harde klank ook. Guus juist weer te lomp / boers. Ik zou me trouwens niet druk maken om een neefje dat Job heet, dat is toch echt een andere naam. Wat vind je nog van Loet, Sam, Abel, Timo, Felix, Julius, Otto, Siem, Tibbe, Arthur, Melle, Kasper / Casper, Merijn, Flip, Bram, Jonas, Teun, Cas, Niek, Floris, Jasper, Mees, Olaf, Lukas / Lucas, Thom / Tom, Olivier, Michiel, Pim, Quirijn, Wouter, Niels, Sjors, Erik, Bas, Stef, Arnoud, Victor, Oscar, Joris, Daan, Tobe, Lars, Wout, Max, Mick, Tim, Jelle, Diede, Ewoud, Merlijn, Luuk, Maarten, Lode, Nero, Sten, Rubin, Joes, Kai, Midas, Rune, Matthias, Staas, Rienk, Menno, Wes, Len / Lenn, Tuur, Ruben, Ronne, Moos, Twan Ivo, Ludo, Bode, Rien, Tos, Rufus, Wessel, Rinke, Ties, Jos, Wim, Rein, Rink, Joos, Robbe, Roel, Roelof, Junius, Maas.
Dank jullie wel voor de reacties. Denk wel dat t Joep blijft. Mijn zus heeft er alleen veel moeite mee omdat zij het wel veel op job vindt lijken. Het lastige is alleen dat wij al verliefd zijn op Joep en dan open staan voor een andere naam is onwijs lastig.
Ik zou gewoon voor Joep gaan als dat voor jullie de naam is. Job en Joep vind ik wel heel andere namen (en Joep een hele leuke!). Onze jongste heet ook Cato. Voor een jongetje hadden wij ook Tijn, Joep en Guus op het lijstje. Verder Loek, Teije en Mats.
Job en Joep hebben wel hetzelfde gevoel, maar als je verknocht bent aan die naam zou ik het gewoon doen Onze oudste heet Vienna en mijn nichtje zou haar kindje later Vajen willen noemen. Vind het ergens wel jammer omdat het zo op elkaar lijkt, maar als zij die naam echt wil moet ze het gewoon doen (had alleen ooit verteld dat wij een jongen misschien Mason wilde noemen en zij wil een jongen Jason noemen....uhm, ok, twee kindjes met dezelfde soort naam wordt een beetje teveel, dus dan kiezen wij sowieso voor een andere jongensnaam Maar als het om 1 kindje gaat, ach...kan gebeuren toch dat je dezelfde smaak hebt )