Als jullie moesten kiezen tussen deze twee namen, welke zou het dan worden en waarom? Of waarom (allebei) niet? En vinden jullie J u l i a n (zo heet onze zoon) en Milan te veel op elkaar lijken, of kan dat wel samen? Onze dochter heet J e n t h e. Onze twijfel bij Milan is niet dat hij te populair is, maar meer dat we het juist nog echt niet zien als een naam... ofzo... kan het niet helemaal uitleggen Alvast bedankt!
Ik vind beide namen er mooi bij staan. Mijn voorkeur gaat zeker naar Milan. Ik vind deze zo gaaf! Daniel past er prima bij maar vind ik zelf iets minder leuk!
Grappig, wij hadden Julian voor onze tweede in gedachten maar omdat de oudste Milan heet niet gedaan. Het 'bekt' niet lekker samen.
Ik vind Milan leuk, staat ook op mijn lijstje Daniel vind ik wat minder leuk. Maar ik vind jongensnamen sowieso lastiger...
Daniël vind ik mooier. Maar qua namen vind ik Daniël niet zo mooi staan bij Julian en Jenthe. Dan is Milan er mooier bij.
Ik neig ook naar Milan.. Hoewel ik meestal niet van die populaire namen houd heb ik toch altijd een zwak voor Milan (en Mila voor een meisje of Milo voor een jongetje.. allemaal op zn hollands uitgesproken) Maar ik vind Daniel ook niet lelijk.. Hooguit misschien bijna iets ouderwets, maar zeker niet van het kaliber piet of jan! Milan en julian kunnen wat mij betreft best samen! En milan en jenthe vind ik veel leuker combineren dan jentje en daniel
De meningen blijven verdeeld zo te zien. Bij ons ook! Misschien moeten we maar voor een heel andere naam gaan dan