Dank jullie wel allemaal! Ik blijf het moeilijk vinden, maar hopelijk kunnen we dit weekend de knoop doorhakken. Die jongensnamen ook We hebben 3 namen toegevoegd (eerdere twijfelgevallen), om te kijken of ze toch niet leuker zijn: Tim Ruben Joost en dan dus Daniël / Daniel en Milan. Hebben jullie nog een voorkeur met deze namen erbij? Fijn dat jullie meedenken! Mijn hormonen en ik zien door de bomen het bos niet meer Ik houd jullie op de hoogte!
Daniel! (met puntjes op de e, alleen dat lukt op deze computer niet ) Daniel is een naam waar je echt overal mee kan komen, van de hockeyclub, tot de rockband, tot het skateplein, tot de weet ik veel wat! Perfect dus .
ik zou voor Joost gaan!! juist omdat je andere kindjes hun naam met een J beginnen zou ik dat bij deze dan ook doen. tis wel grappig onze vrienden hun oudste heet daniel en de jongste milan. persoonlijk heb ik niet veel met milan omdat het een karakter is uit goede tijden slechte tijden. en daniel vind ik wat ouderwets. maar Joost vind ik geweldig zeker bij die andere 2 namen wij hebben een zoon en een dochter en die beginnen beide met een M we krijgen nu een dochter en dat word ook een M
Wij vinden een naam met een J ook erg leuk, maar kunnen geen naam vinden die we echt leuk vinden. Jelte vinden we heel leuk, maar lijkt te veel op die van onze dochter ( j e n t h e) en we hadden een tijdje Justin (op zijn Nederlands), maar weet niet of dat hem is .... Joost vindt mijn man geweldig. Ik vind hem een beetje 'hard' klinken ofzo....En dan moet er een tweede naam bij, geen idee wat bij Joost zou passen
Haha, ja, Julian is hier al vergeven Bedankt voor het meedenken! Jesse hebben we ook lang op ons lijstje gehad, maar is het toch niet denk ik. Jur vinden wij wat onaf... Meerdere namen met een J mag altijd!
Daniel! super mooie naam. ik heb een collega die heet Milan en dat is een beetje een uhmm sulletje vandaar dat ik die naam niet mooi vind namen met een J... Joost is idd erg leuk! jelle jurre is ook leuk jonatan jeroen (ik denk ff in de stijl van daniel)
Dat vonden wij ook Echt nederlands, maar je hoort hem echt nooit. of op een engelse schrijfwijze dan een enkele keer.
Fijn dat jullie meedenken! Jurre heeft heel lang op onze lijst gestaan Maar is het toch niet helemaal. Jeroen vinden we ook leuk, maar toch een beetje gewoontjes. Wij hadden ook nog Justin (op z'n Nederlands), maar na heel lang twijfelen is die ook afgevallen. Jelle is al vergeven in de familie. Joost is echt de favoriet van mijn man. Ik weet het niet.... En een tweede naam bij Joost vind ik ook erg moeilijk.