Hoi allen, Welke zouden jullie kiezen? Milan of Kian? Of toch nog iets anders? Oze namen beginnen met een r en m, en kian vind mijn vent een beetje 'hard' klinken. Een harde letter k vooraan. Ik vind m mooi de betekenis ook. Kleine leeuw int afrikaans.. Past goed bij ons. Milan vinden we mooi bij onze eigen namen passen, maar is misschien zo snel de voetbalclub of de stad? Hij schijnt ook populair te zijn, maar hier hoor ik hem nog niet eigenlijk. (Zuid holland eiland voorne putten aan de kust) Of wordt t toch nog een andere naam? We houden wel van een beetje apart, maar je moet t wel goed uit kunnen spreken, ook zoals je het schrijft, niet dat je altijd moet zeggen hoe de naam is...
Hihi toevallig! Das ook onze volgende op t lijstje! Kian spreken wedan uit als ki-jan. Maar bij liam spreek ik hem snel als li-um uit, dat schept misschien verwarring bij het zien van de naam en de uitspraak..
ik zou gaan voor kian, maar dat komt omdat zoonlief zo heet wij spreken het wel op zn engels uit zoals ian dus niet met een j er tussen dat vinden wij dus echt niet mooi.
Kian! Mijn favo alleen dan Kie-jun ( zoiets) Alleen mijn verloofde vind dit helemaal niks. Milan zo heet ons neefje , vind ik ook een erg leuke naam
Beiden absoluut niet mijn smaak, maar voorkeur Kian om 1. De basisscholen zitten vol met Milan's (mijn oudste dochter heeft er 3 in de klas, bij de oudste en jongste zit er ook 1 in de klas) en 2. De betekenis spreekt mij wel aan
Ik vind Kian leuker. Bij Milan denk ik teveel aan de voetbalclub en stad en ik vind de naam wat uitgekauwd. Ook de klank wat lompig.. Kian vind ik krachtige, origineler, frisser. Andere ideetjes: Aran Brennan Darian Dilan Doran Dorian Dylan / Dillan Fabian Fender Ferran, Ferren Idan Ilan Iwan, Ivan Javan Jowan, Jovan Julian Jurian Karan Kéan Kellan Kenan Kilian Kiran / Kyran Kivan Levan Logan Lonan Lucan Lucian Mattan / Matthan Mellan Milian Miran, Moran Morris Nevan Nolan Phelan / Felan Raian Ranan Roan / Rowan Ronan Stan Stian Thias / Tias Tristan Yrian
Bedankt voor de reacties! Hoe bedoel je mamsam? Want ik vind idd de 'jan' niet t mooist maar ik kom er in mn uitspraak niet echt onderuit als ik de a wel als a blijf zeggen. Of zeggen jullie dan kie-'jen' meer? Of met een ij uitspraak? Ik zou eigenlijk hier is in de basisschool moeten kijken hoe populair die is idd. (Milan) zou t niet leuk vinden als er veel zijn... Moeilijk hoor