We hebben nog eventjes, maar op dit moment ziet het er naar uit dat we nooit een jongensnaam gaan vinden die we beide leuk vinden. Mijn vriend wil Vince, niet heel lelijk, maar een tikkeltje te 'gewoontjes' naar mijn smaak. Ik heb een vrij aparte smaak wat namen betreft, ik hou van kort, 'hip' en het liefst geen top 20 naam. Finn vinden we beiden wel leuk, maar is afgekeurd omdat die naam in de top 5 staat. De meisjesnaam staat gelukkig al wel vast, maar ik heb het sterke vermoeden dat het een jongetje is. Verder op mijn lijstje, maar helaas allemaal afgekeurd door mijn vriend: Otis Viggo Fedde Quinn Espen Fender Roman Kaja Zev Aanvullingen zijn van harte welkom!
Leuk lijstje TS! Roman stond ook hoog op mijn lijstje, maar wij vonden R.o.w.a.n. toch net wat leuker.
Vigo/Viggo keje kyo diek djint kaelan lasse korijn devon tobin arvin Cal Tyron ravi/xavi levai mink sepp
Bink Boas/Boaz Boyd Brent Dean Déon Ian Jim Joas Juda Kick Kjeld Kris Mick Mink Néo Noud Odin Raf Renzo Rheno Roan Sep Sion Tibe
Onwijs bedankt voor alle reacties en suggesties! @Kolibrie, Jack & Sepp komen op het lijstje. Ik vind vooral Jack erg leuk, stom dat ik daar nog niet aan gedacht heb! Dank! @AmberPepijn, bedankt voor de suggesties. Jonah heeft op het lijstje gestaan, vind m mooi, maar misschien iets te vrouwelijk. Mika komt er ook op @Pickle, ook leuk inderdaad! Ga ik hier even voorleggen. @MamaChantal, ik heb Senn erbij gezet, alhoewel ik bijna zeker weet dat mn vriend dit niks vindt.. @Peetje83, Vinn.. Hm.. Nee. Maar t was een goed idee @miep84, ik vind Sepp geweldig, maar helaas is dat de naam van een neefje.. Lasse is ook leuk en doet me denken aan Kalle, komen beiden op t lijstje. @Abri, leuk! Bink, Raf en Roan komen op t lijstje.
Ik vind Otis superleuk! Staat bij mij op het jongensnamenlijstje voor een eventuele derde. Jammer dat je vriend het niks vind. Ik vind het echt zooo stoer! Andere ideeën: Tobin (zo heet mijn zoontje ) Julan Runar Jestin Hugo Victor Ivar
Ik vind Kaja heel stoer voor een jongen Andere namen misschien: Lennox Paxton Boaz Grayer Knox Trent Lance Dean Mitch Youri Chase