Ik slikte eerst gewoon visoliecapsules en multi natal van bonusan, maar omdat ik vieze oprispingen krijg van de visolie ben ik sinds 2 dagen overgestapt op de prenafem van orthica omdat daar visolie al in zit. Nu heb ik heb dus al 2 avonden dat ik misselijk ben na het eten en vanavond zelfs overgegeven, dus ik denk dat het van de prenafem komt... Zou ik ook gewoon losse foliumzuur tabletten kunnen nemen en de visolie even laten zitten of kom ik dan echt te kort? En hoe zit het met de vitamine D?
Ik gebruik ook al maanden prena fem van orthica (1 per dag) en ben zeer tevreden. Deze multi bevat wel alles waar een zwanger lichaam behoefte aan heeft. Al eens geprobeerd om de capsule na het (avond)eten in te nemen, eventueel met een melkproduct? Dat beschermt enigszins de maag.
Gravitamon zou ik pakken en de visolie niet meer pakken. In Gravitamon zit alles in wat je nodig hebt behalve de visolie maar dat is ook geen must (vind ik dan). Ik word er ook heel ziek van...zorg er anders voor dat je 1 of 2 keer per week vis eet.
Oh oké... Ik heb klachten zoals misselijk/overgeven nog nooit gehad van prena fem. Misschien komt het omdat je nog in het eerste trimester zit, zijn het gewoon hormonen en heeft het niets met de capsules/samenstelling te maken
dat dacht ik in eerste instantie ook, maar vond het toch wel erg toevallig dat het precies na het innemen van deze capsules was en ook precies al de 2 dagen dat ik het slik...
Hoi hoi, voor de zwangerschap gebruikte ik foliumzuur van de kruidvat en nu van de kruidvat vitaal zwanger vrouw. Zit ook de aanbevolen hoeveelheid foliumzuur in maar ook alle andere dingen die je nodig bent... maar geen visolie.
Ik slik ook vitaal zwanger van kruidvat eigen merk, daar zitten alle vitaminen in voor de zwangere vrouw en ik slik daarbij nog visolie ook van kruidvat eigen merk. Ik heb geen last van oprispingen of overgeven. De visolie pilletjes hebben verder ook geen smaak, de vitaal zwanger wel (niet lekker). Ik ben hiermee begonnen 2 maanden voor ik stopte met de pil en slik ze nu nog steeds. Ik zie dat je nog maar 6 weken zwanger bent... dat kan de reden zijn dat je savonds na het eten misselijk wordt en moet overgeven, hoeft echt niet perse aan de pilletjes te liggen
Nou vanavond na het eten de multi natal genomen in plaats van de prena fem en tadaa....niet misselijk Dus ik denk echt dat het aan de prena fem ligt hoor
Ik slik geen visolie, werd er echt kotsmisselijk van, lijkt me beter om het dan gewoon te laten zitten zodat m'n eten gewoon binnen blijft Ik eet wel vette vis, dus ga er maar van uit dat die capsules ook gewoon niet nodig zijn.
Nou, wie de prena fem van me wilt overnemen, kan dat hoor. er zijn 4 capsules uit. Ik blijf toch maar gewoon bij de multi natal.
Deze gebruik ik ook. Ze hebben laatst bij mij bloed afgenomen en alles bleek perfect qua vitaminen etc. Ik eet af en toe gewoon vis