Nadat 2 maand geleden de wasmachine het had begeven, heeft de wasdroger vandaag het loodje gelegd. Baal vreselijk, want alle was moet nog gedaan worden [was altijd in het weekend]. Dat wordt dus weer ouderwets de was ophangen. Hij was nog maar 3½ jaar jong en valt net een ½ jaar buiten de garantie. En reparen is geen optie. Ga zo maar eens de site van kieskeurig raadplegen, maar zou ook graag tips van jullie willen. Wat is een goede, betaalbare wasdroger?
wij hebben er 1 van AEG echt een super super ding... zal ff voor je kijken http://www.aeg.nl/node146.asp?ProdID=6918 wel een aanschaf maar wij hadden ook zo`n oudje en ik ben zoooo blij met deze zeker met die kleine erbij! x
trouwens jij zegt een betaalbare wasdroger... die van AEG heeft wel energie klasse A en dat bespaart natuurlijk ook weer veel meer op langere termijn dan bijv. een C droger!
Ik heb een A klasse van Marijnen (geloof ik) betaalbaar en supergoed! en nog een plus GROTE droogtrommel ja dit soort dingen gaan meestal snel achter elkaar kapot ik heb hem een paar jaar geleden voor mijn verjaardag gevraagd (was iets van 400 euro geloof ik)
Euh, mijn wasmachine en -droger kwamen uit de Liddl en heb er in die 8 jaar dat ik ze heb, nog géén problemen mee gehad. En ze waren lekker goedkoop ook. Maar dat zijn van die promoties, en als je dan niemand kent die in een Liddl winkel werkt, heb je haast geen kans zo'n machine te bemachtigen. Ik had dus het geluk dat m'n nicht in die tijd werkte in de Liddl
Het was toch een prachtige dag om de was buiten te hangen? Ik heb de droger al een week niet gebruikt! Succes met uitzoeken!
haha klinkt net alsof iedereen tijd heeft daarvoor Ik draai mijn droogjes altijd snachts en buiten vind ik trouwens goor (allerlei beestjes die er op schijten en momenteel mesttijd) nee gadverdekkie moet er niet aan denken...
Kun je zien hoe iedereen daar anders over denkt, Ik kan nooit wachten tot ik mijn was weer lekker buiten kan hangen. Zo heerlijk fris komt het dan in de kast, Wij hebben twee drogers. Een philips en een whirlpool. De ene heeft de oude eigenaar achtergelaten, dus ik weet niet hoe duur die was. De whirlpool was niet duur, en is heel goed. Wel een A klasse.
Ik doe het nooit in een droger, wij hebben er wel 1 zo'n condens droger. 1 tip koop die dus nooit, want werkt echt voor geen meter.
Ik heb een Zanussi condensdroger en ben er super tevreden over! Helemaal niet moeilijk of ingewikkeld, en het komt er altijd droog uit heb hem nu 2 jaartjes ofzo, ben er heel blij mee.
Jakkes, je handdoeken zijn net schuurpapier, je sokken breken zowat doormidden als je ze dubbelvouwd.... Nee, geef mij maar lekker een droger
Mijn (condens)droger is van LG en ik vind het een superapparaat. Niet duur, 7 kilotrommel en niet te lawaaierig. Net als de wasmachine (ook LG) overigens. Maar als het zonnetje even schijnt gaat mijn was ook gewoon aan de droogmolen hoor! Heerlijk!
Omdat ik alles in het weekend was kan ik niet zonder wasdroger, ongeveer 6 wasmachine á 7 kg is niet zomaar droog. Zomers hang ik het wel vaak buiten. Dan draai ik 's nachts de was en hang het 's morgens op. Maar zover is het nog niet, dus met spoed opzoek naar een wasdroger. We hadden een whirlpool 6 sense, maar die is dus net gecrasht en dat al na 3½ jaar....voorlopig dus maar geen wirlpool meer. Ga zo weer verder zoeken, moet trouwens wel een afvoerdroger zijn. Is zuiniger en voordeliger in aanschaf.
Wij hebben net sinds vorige week ook eindelijk een droger! Een afvoerdroger van AEG en was iets van 400 en nog wat euro (weet zo niet welke). Tot nu toe erg tevreden, maar we hebben dan ook nog geen vergelijkingsmateriaal)
Bedoel je nu echt dat geen enkele condensdroger werkt omdat die van jullie het niet goed doet, of lees ik het nu verkeerd?
@Caithlin: wij hebben een condesdroger die zit bij de wasmachine in. Mischien dat het daar aan ligt hoor, mischien werkt een losse beter. Ik heb er 1 keer iets in gehad (weet al niet eens meer wat ) en dat duurde een eeuwigheid en kwam er ook nog eens niet droog uit. Daarna nooit weer geprobeerd eigenlijk.