Ik ben nu 22 weken in verwachting van een knul. Al vanaf jongs af aan heb ik altijd geroepen dat als ik een jongen krijg, ik hem Wyatt zou noemen. Wat vinden jullie van deze naam? Ik ben zelf al geen type voor 'normale Hollandse namen' hihihi
Ja hoor, leuke naam Maar je zal een hoop mensen moeten gaan corrigeren. Die zullen echt Wijat op z'n Hollands gaan zeggen
Mwah. Ondanks dat hij inmiddels weer vrij modern is geworden blijf ik er een 'oude mannen' gevoel bij houden. Plus ik kan de naam echt niet los zien van charmed, en me dus altijd afvragen of jouw kindje draken uit de tv tovert
Bedankt Vlinder! Ik zal mensen inderdaad moeten corrigeren. Moet dat ook met mijn dochter haar naam hihihi. In your eyes: laat ik nu net gek zijn op deze naam door charmed hahaha!! Ik vind een jongensnaam zoveel moeilijker dan een meiden naam😂
Ja Charmed idd haha. Ik moet bij mijn jongste ook vaak de naam corrigeren. En dan nog blijven mensen het op z'n Nederlands uitspreken Nu zijn wij een Engelstalig gezin, dus de meeste mensen snappen het snel genoeg. En de rest is gewoon wat langzamer
Hahaha inderdaad. De enigste die een beetje traag van begrip zijn, zijn mijn schoonouders. Die hadden ook moeite met mij dochters naam. Nu wel al kenbaar gemaakt dat het dit keer ook geen makkelijke naam gaat zijn😂
Ik ben zelf heel erg van de Nederlandse namen maar ik vind Wyatt wel erg leuk! Weer eens wat anders dan Jason of Jayden.
Bedankt bloem en nemo!! Ik vind het zelf ook super dat maar weinig jongens deze naam krijgen in Nederland. Je hoort tegenwoordig zo vaak dezelfde namen.
Ik kijk vaak the Bold en daar speelt ook een Wyatt in. Ik vind het in Nederland een wat lastige naam.
Moest hem ff hardop noemen Op zich wel leuk hoor! denk wel dat veel mensen t hier verkeerd gaan uit spreken of er moeite mee hebben Maar aan de andere kant.. tis toch ook geen hogere wiskunde lijkt mij 🙈
Ik ken een hondje dat zo heet, mensen vergeten vaak hoe ie ookal weer heette of spreken het verkeerd uit. Voor een hond maakt dat natuurlijk niks uit maar voor een kind zou ik daar toch wel goed over nadenken of je dat wilt.