hoi meiden... Mijn vriend klaagt steen en been dat ik teveel op deze site zit. toen ik zwanger was zei hij geregeld; van wie ben je nou eigenlijk zwanger geraakt van mij of van die site, het lijkt wel of je samen met zwangerschapspagina zwanger bent. Hij heeft wel gelijk (soms) maar ik vind het gewoon leuk om met zoveel meiden te kletsen die allemaal net als ik bezig zijn met zwanger raken of zijn. Klaagt die van jullie ook zo hierover of ben ik de enige? groetjes van irisje
Yep, maar hij zat voorheen heel vaak te gamen duzzz. Hij kan er niks van zeggen. Maar hij maakt er niet echt een punt van hoor. (nog niet. )
Eerst vond hij het ook overdreven van mij, iedere dag op deze site, maar hij heeft zich er bij neergelegd.. Groetjes, Anakin.
mijn vriend maakt er ook geen punt van hoor, gelukkig. hij kan er zo lekker over klagen en soms moet ik echt lachen om zijn opmerkingen vooral omdat ik weet dat hij gelijk heeft. irisje
Mijn man maakt er ook geen probleem van want hij zit heeeeeeeeeeeeeeel vaak op de AZ site en online soccermanager.Hij zit er vaak nog langer achter als ik maar ik ben er ook van de msn enzo en dat heeft hij weer niet.Dus hij mag niet zeuren als ik er te lang achter zit.Vaak doet hij eerst zijn rondje en dan duik erachter met als gevolg dat het zo half 1 is
Hij vind het niet egr hoor. Hij zit ook vaak achter de PC. Hij achter de pc en ik achter de laptop! Heel gezellig. (nee hoor heb er geen probleem mee)
hahaha... ben duidelijk niet de enige. mijn vriend zit overigens heel vaak op zijn psp en ik doe trouwens mobiel internetten dus kan altijd gezellig bij hem zitten.ben ook al 17 jaar met hem dan ga je weleens internetten. irisje
Hij heeft ook zijn eigen pc waarop hij dingen doet,dus hij heeft geen bezwaar, al grapt hij soms wel eens,hoe hou je het allemaal bij zeg al die forums
Die van mij zei eerst elke keer, weer zo'n berichtje van die Lottezwangerschap, heel erg irritant vond hij het! Maar dat kan me eigenlijk weinig schelen en ben er gewoon op een gegeven moment niet meer op in gegaan en nu zegt hij er niets meer over!
Ja hier ook hoor! komen we thuis en dan zet ik de pc aan en dan zegt ie "oeh gauw op je forum! je zal toch iet missen!" hij vind het wel leuk hoor! al die info soms kijkt ie mee mijn schatje
Mijn vriend vond voordat ik zwanger raakte dat ik er echt teveel mee bezig was, maar tegenwoordig vind hij het ook wel leuk om af en toe dingen van mij te horen die hier op de site staan. Ook snapt hij wel dat ik zoveel mogelijk informatie probeer te vinden en er eigenlijk ook met anderen over wil praten. De dag dat we wisten dat ik zwanger ben was deze site eigenlijk, naast mn vriend dan, de eerste die het wist. De reacties die je dan krijgt zijn zo leuk en mn vriend vind het dan ook leuk om ze te horen. In dit opzicht heb ik echt veel geluk met mn lover! Liefs, Duveldraakje
hij kijkt graag erg veel televisie, en ik zit graag hier, ieder zijn ding. en tuurlijk doen we ook dingen samen!
Helemaal geen probleem hier. We hebben beide onze eigen pc en zitten dus vaak langs elkaar. Hij leest soms hier mee en leeft ook mee met de ups en downs!
Mijn man heeft er nog nooit wat over gezegt hij werkt met computers en het is ook nog zijn hobby dus hij zit vaak zelf ook te internetten of te frutsen aan dat ding.. beide een laptop dus toch gezellig bij elkaar.
Hoi Mijn ventje klagt er ook over en had beloofd om wat minder te komen ivm de verbouwing maar helaas voor hem doe ik het niet en hij baalt er flink van. Hij zegt altijd wat moet je op dat domme forum ach ja mannen. Trek me er niks van aan
Mijn mannetje vind het juist leuk..hij moet altijd lachen om die verhalen..vertel natuurlijk zo af en toe wel is wat haha..of ik laat hem wat lezen Maar denk als ik hem hierdoor minder aandacht zou gaan geven dat hij dan wel er wat van zou zeggen hoor..maar kan het aardig verdelen allemaal Meestal zit ik er toch overdag achter als hij aan het werk is..dus merkt hij er niet zoveel van..en 's avonds zitten we soms allebei achter onze eigen laptop..hij op het motorforum en ik op dit forum..gezellig hoor haha...
Hij vindt opzich niet dat ik hier teveel zit, hij snapt er alleen echt de lol niet van En soms als ik weer eens van slag ben door een negatief verhaal dat ik hier heb gelezen wordt ie wel een beetje pissig.. zo van.. lees dan ook niet op die forums!