hoi! Hebben jullie tips welke dierentuin het leukst/praktisch is met een 1 jarige? Ze wordt volgende week 1.
Ik weet niet waar je woont maar in Nordhorn ( Duitsland ) zit een kleinschalig dierenpark wat erg leuk moet zijn voor kleine kinderen met leuke speelmogelijkheden. Mijn kind vindt dieren niks aan helaas, dus ik neem de moeite niet. Kan net zo goed naar een speeltuintje gaan
Zoo parc overloon of dierenrijk Europa. Zijn kleinschalige kindvriendelijke dierentuinen. Ouwehand in Rhenen is ook heel leuk.
Ik heb gehoord dat Dierenrijk in Nuenen erg leuk is. Mijn zoontje wordt volgende week ook 1 en daar gaan wij naar toe
Dierenrijk is erg leuk, en zooparc overloon ook! Best zoo is ook gericht op kleintjes, maar een stukje kleiner dan de andere 2 nog. Zoo veldhoven idem.
Dierenrijk en zooparc inderdaad erg leuk. In dierenrijk kunnen ze veel zien vanuit wandelwagen. Dat vond ik zelf een voordeel
Ik zou idd kleine parkjes doen, niet te duur. In kop van noord Holland heb je hoenderdaal. Ook blankendaal in noord Holland is net leuk. Nordhorn is ook super leuk! erg leuk parken betaalbaar. Maar niet echt om de hoek ( voor ons noord Hollanders dan)
Burgers zoo. Ocean heeft enorme aantrekkingskracht op kleintjes. Leuke speeltuinen. Bush vindt mijn dochter super leuk om over alle paadjes en bruggetjes te gaan. Nu ook een gratis musical met leuke liedjes.
Met een1 jarige zou ik een klein dierenparkje kiezen. Nordhorn is zeker aan te raden, mooie speeltuin buiten en speelgelegenheid binnen. Maar een 1 jarige zal een kinderboerderij ook leuk vinden hahaha.
Inderdaad naar iets kleins gaan. Toen ik met mijn eenjarige dochter naar Emmen ging was ze heel gecharmeerd van ... de musjes en eendjes. Als ik het weer zou moeten doen, zou wachten tot ze ouder was, hoewel ik zelf van het bezoek genoten heb. Een soort veredelde kinderboerderij is: De Koperen Ezel in Epe (1 euro entree), met een speeltuintje erbij, allemaal voor 1 euro. Boerderijdieren, maar ook lama's, kamelen, herten etc. Er is ook een pannenkoekenhuis bij.
Het hangt ervanaf waar je woont en wat je zelf leuk vindt ook, wat je uit wilt geven. Voor ons is Blijdorp dichtbij, we gingen er ookal vaak heen toen we nog geen kinderen hadden.... het oceanium is echt geweldig voor kleintjes, alle zeedieren zo dichtbij en die kleuren.
Met een 1-jarige maakt het bijna niet uit waar je heen gaat, zou ik zeggen. Wij hadden toen een abonnement op Blijdorp en gingen daar vaak heen. Vooral het oceanium vonden ze toen ontzettend leuk. Ouwehands en Dierenpark Amersfoort vinden wij ook erg leuk en geschikt voor kleine kinderen.
Wij hadden een abbo voor blijdorp. En tbh maakt het gewoon vrij weinig uit waar je heen gaat. 3 uur is meer dan zat, tenzij de kleine heel vroeg van de dutjes af is. Kies iets wat je zelf leuk vind en waarbij het niet vervelend is om redelijk snel weer weg te gaan.