Dierentuin met 1jarige

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Blondiiieee, 26 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondiiieee

Blondiiieee Niet meer actief

hoi!

Hebben jullie tips welke dierentuin het leukst/praktisch is met een 1 jarige?
    Ze wordt volgende week 1.

2. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.711
    4.029
    113
    Overijssel
    Ik weet niet waar je woont maar in Nordhorn ( Duitsland ) zit een kleinschalig dierenpark wat erg leuk moet zijn voor kleine kinderen met leuke speelmogelijkheden. Mijn kind vindt dieren niks aan helaas, dus ik neem de moeite niet. Kan net zo goed naar een speeltuintje gaan ;)

Salentein, Felice en Blondiiieee vinden dit leuk.
  3. Waterlelies

Waterlelies Niet meer actief

Ouwehands en dierenrijk (Brabant) die laatste is niet zo groot en heel leuk.

Blondiiieee vindt dit leuk.
  4. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.422
    446
    83
    Limburg
    Zoo parc overloon of dierenrijk Europa. Zijn kleinschalige kindvriendelijke dierentuinen. Ouwehand in Rhenen is ook heel leuk.

5. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.985
    6.983
    113
    Vrouw
    Ik heb gehoord dat Dierenrijk in Nuenen erg leuk is. Mijn zoontje wordt volgende week ook 1 en daar gaan wij naar toe :)

6. honkeytonk

honkeytonk Fanatiek lid

5 mrt 2018
    1.165
    868
    113
    Thuis
    Dierenrijk is erg leuk, en zooparc overloon ook!

Best zoo is ook gericht op kleintjes, maar een stukje kleiner dan de andere 2 nog.
    Zoo veldhoven idem.

7. Annie82

Annie82 Fanatiek lid

27 nov 2015
    1.694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Dierenrijk en zooparc inderdaad erg leuk. In dierenrijk kunnen ze veel zien vanuit wandelwagen. Dat vond ik zelf een voordeel

8. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.502
    8.424
    113
    Nordhorn ja! Mooi park, betaalbaar, ook nog een mooie speeltuin er bij.

9. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.637
    5.664
    113
    Ik zou idd kleine parkjes doen, niet te duur. In kop van noord Holland heb je hoenderdaal. Ook blankendaal in noord Holland is net leuk. Nordhorn is ook super leuk! erg leuk parken betaalbaar. Maar niet echt om de hoek ( voor ons noord Hollanders dan)

10. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Burgers zoo. Ocean heeft enorme aantrekkingskracht op kleintjes. Leuke speeltuinen. Bush vindt mijn dochter super leuk om over alle paadjes en bruggetjes te gaan. Nu ook een gratis musical met leuke liedjes.

11. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.314
    10.281
    113
    Met een1 jarige zou ik een klein dierenparkje kiezen. Nordhorn is zeker aan te raden, mooie speeltuin buiten en speelgelegenheid binnen.

Maar een 1 jarige zal een kinderboerderij ook leuk vinden hahaha.

Zonnestralen en Blondiiieee vinden dit leuk.
  12. TanjaK

TanjaK Bekend lid

29 mei 2019
    890
    682
    93
    Vrouw
    Inderdaad naar iets kleins gaan. Toen ik met mijn eenjarige dochter naar Emmen ging was ze heel gecharmeerd van ... de musjes en eendjes. Als ik het weer zou moeten doen, zou wachten tot ze ouder was, hoewel ik zelf van het bezoek genoten heb.
    Een soort veredelde kinderboerderij is: De Koperen Ezel in Epe (1 euro entree), met een speeltuintje erbij, allemaal voor 1 euro. Boerderijdieren, maar ook lama's, kamelen, herten etc. Er is ook een pannenkoekenhuis bij.

Blondiiieee en Athina vinden dit leuk.
  13. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    Het hangt ervanaf waar je woont en wat je zelf leuk vindt ook, wat je uit wilt geven. Voor ons is Blijdorp dichtbij, we gingen er ookal vaak heen toen we nog geen kinderen hadden.... het oceanium is echt geweldig voor kleintjes, alle zeedieren zo dichtbij en die kleuren.

14. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.625
    113
    Met een 1-jarige maakt het bijna niet uit waar je heen gaat, zou ik zeggen. Wij hadden toen een abonnement op Blijdorp en gingen daar vaak heen. Vooral het oceanium vonden ze toen ontzettend leuk. Ouwehands en Dierenpark Amersfoort vinden wij ook erg leuk en geschikt voor kleine kinderen.

15. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.609
    8.359
    113
    Vrouw
    Wij hadden een abbo voor blijdorp. En tbh maakt het gewoon vrij weinig uit waar je heen gaat. 3 uur is meer dan zat, tenzij de kleine heel vroeg van de dutjes af is. Kies iets wat je zelf leuk vind en waarbij het niet vervelend is om redelijk snel weer weg te gaan.

Deel Deze Pagina