Ik houd van kadootjes kopen dus ga altijd over mijn eigen verzonnen budget heen hihi Maar ik vroeg me af wat eigenlijk gemiddeld wordt uitgegeven aan sint (evt kerst als je geen sint doet) Ik vond met kleinere kids makkelijker om kleinere dingen te kopen, nu hebben ze al zoveel dat ik eigenlijk dit jaar wat grotere kado's wilde kopen (wat duurzamer zeg maar) maarja budget gaat er snel door zo POLL IS PER KIND
Ik zit nu op ongeveer 150 euro voor twee kindjes voor de Sinterklaas maar moet nog 1 ding kopen om een gelijk bedrag te hebben voor beide (dat vind ik wel belangrijk) Mijn schoonmoeder heeft dan nog wat voor ongeveer 50 euro per kindje, mijn zusje voor 35 euro per kindje en dan moet ik nog wat voor mijn vader verzinnen... Voor de kerst hebben we 1 groot iets gekocht voor 330 euro voor allebei de kids (lego trein met alles erop en eraan en prinsessenkasteel met alles erop en eraan van playmobil)
Rond de 75 per kind. Dit is voor Sint en Kerst. (Kerst krijgen ze kleine, 'nuttige' dingen zoals pyjama, muts+handschoenen, boekjes,...)
oh, ik had tussen de 76 en 100 gestemd, maar ik dacht voor het totale feest, ik moet ook kado`s kopen voor anderen, maar voor alleen mijn zoontje denk ik zo rond de 50 euro
Geen idee nog. Ik had bedacht 100 euro per kind te doen, maar ik weet eigenlijk wel zeker dat ik daar overheen ga (cadeautjes kopen is gewoon heel leuk). Maar hoeveel het dan wordt weet ik echt nog niet.
Wij vieren sinterklaas met 9 volwassenen en 4 kinderen. Voor de volwassenen halen we een kleinigheidje voor max 5euro, voor de kinderen koopt ieder stel 1 kadootje van ongeveer 10euro. Dus dan zijn we ongeveer 85euro kwijt.
Ik wil ong 25 euro uitgeven. Heb nu 15 euro uitgegeven en al 6 cadeau's. Wil nog 1 "groter" cadeau maar eerst even afwachten wat zoonlief voor zijn verjaardag krijgt.
Pfoeh, tussen de 75 en 100 denk ik? We hebben niet echt een budget. Maar ik hou er wel rekening mee dat beide opa's en oma's er zijn, en de overgrootouders. Dus dan koop ik ook wat minder, anders zijn we uuuuuuuren aan het uitpakken.
Oh ik had al gestemd... voor ons gezin van 3 personen ong 150 euro.. Dit jaar wordt dat iets meer omdat mn moeder, broer en schoonzus ook meedoen. Dus miss +-200 euro... en haar nieuwe fiets staat daar dan los van..
Wij vieren dan het offerfeest (mag dat ook?) en houdt voor mijn dochter 50 euro aan, voor de middelste zo'n 25 en de jongste 15 ofzo (max dan he dus kan er ook onder zitten). Van opa's en oma's krijgen we geen cadeau's ofzo.
Ik heb op 250+ gestemd maar de ene krijgt een skelter van 200 de andere een poppenhuis van 170 dus ja dan zit je er wel snel over die 250 heen.
Hier wil ik 25 euro per kind uitgeven, maar eigenli weet ik al dat ik daar overheen ga . Maar ga mijn uiterste best doen. Ik zeg dit nu onder tussen 5 jaar en tot op heden niet gelukt
Zoon krijgt een fiets en dat wordt de richtlijn voor het bedrag... we zullen zien wat voor een leuke fiets we kunnen vinden. Hij krijgt er dan nog 1-2 kleine kadoos bij (spelletje of een boek). Wat hij van grootouders, tantes e.d. krijgt.. geen idee