Ik hou van lekker smeuïge roomboter, dus bij ons staat het buiten de koelkast. Met dit weer, is het wel héél smeuïg Waar bewaren jullie de roomboter en waarom? Graag ook stemmen in de poll!
Buiten, anders duurt het een eeuwigheid om een boterham te smeren, maar bij heel warm weer gaat hij wel de koelkast in.
Ik bewaar het in de koelkast, wel die ene die niet bikkelhard wordt, maar ik doe geen roomboter opt brood, gewoon voor een cake ofzo
In de koelkast. Buiten dan smelt dat helemaal. En als ik het nodig heb om te smeren dan haal ik het er van tevoren evem uit de koelkast.
In een botervlootje buiten de koelkast in de broodtrommel die op het aanrecht staat! Eten geen andere boter dan ongezouten roomboter!
Hier buiten de koelkast. Al gebruiken we zelden roomboter - de laatste tijd meer omdat iemand mij vertelde dat margarine/halvarine vloeibaar plastic was Nou ja, mijn man en kind eten dus roomboter op brood. Ik eet vloeibaar plastic
Lekkerrr joycey haha. Hier ook roomboter, meestal buiten de koelkast, maar soms zet ik m even dr in, anders loopt het zo het vlootje uit haha.
Met dit weer wil ik wel eens zwichten en het in de koelkast zetten (onder druk van mijn man, haha) Maar liefst laat ik het naast de koelkast staan. Althans: de roomboter die ik koop voor op brood. De roomboter voor cake bewaar ik gewoon in de koelkast tot ik het nodig heb. Op brood eten wij niet zo heel vaak roomboter. Eigenlijk alleen met Pasen en Kerst (stol) en als we Friese sûkerbôle hebben. (voor de kenners: de echte, die niet uit het zakje wil)
altijd 1 pakje wat in een botervlootje gaat, buiten de koelkast. Als iets mijn dag kan verpesten is het harde boter die mijn brood kapot scheurt. Ook nu ligt het gewoon in de keukenkast, de voorraad roomboter wordt wel in de koelkast bewaard
normaal altijd buiten in een botervloot. Maar met dit warme weer snij ik een stukje af (wat ik denk de dag erna dus nodig te hebben) doe dat in het vlootje en de rest leg ik in de koelkast.
In de koelkast, altijd. Het is snel genoeg weer smeerbaar als ik hem vijf minuutjes van tevoren buiten de koelkast zet.
In de koelkast. En voor gebruik gewoon iets eerder eruit halen, dan is het smeerbaar. Heb je haast? even 5 seconde in de magnetron.
In de koelkast. Wij hebben smeerbare roomboter van Campina. Je hebt 'm ook in de ongezouten versie. Hij is echt goed smeerbaar vanuit de koelkast.