De titel zegt het al. Op 9 december zijn wij de trotse ouders geworden van een wereld ventje! Alles is ontzettend goed gegaan en gaat nog steeds erg goed! sinds een paar weken heb ik zelfs al weer kriebels voor een 2e zwangerschap. Verstandelijk gezien weet ik dat het slimmer is om nog even te wachten. Om volop te genieten van ons eerste kindje, te wennen aan elkaar, helemaal als ik eind maart weer ga werken. Manlief en ik zeiden eerst tegen elkaar dat we rond Raf zijn eerste verjaardag er weer voor zouden gaan. Dat is al bijgesteld na, wanneer ik door de pil heen ben. (half jaar) Zijn er nog meer meiden die dit ook hebben, of al hebben gehad....? Wat hebben jullie toen gedaan, hoe is het bevallen, wat deed je besluiten om toch maar even te wachten...???
Hier voor een derde......maar ik wacht netjes tot de negen maanden, dit ook omdat ik BV geef en mijn lichaam dus later ontzwangert, gezien mijn leeftijd zullen we, als we willen en nog belanrijker als moeder natuur ons het gunt, wel snel weer aan een derde moeten beginnen.
Ik geef ook bv, dus dat speelt hier idd ook mee. Qua leeftijd hoef ik me niet druk te maken, word volgende maand 24.