Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Dat hadden wij ook naar de afgelopen uitzending! Hij heeft me toen na de uitzending meegenomen naar een heel gezellig restaurant en daar, te midden van iedereen, me (op zijn knieën) ten huwelijk gevraagd! Ik huilen natuurlijk.. was echt zo super.. Iedereen begon te klappen enzo.. Heel leuk! Inmiddels zijn wel al een jaar :oops: verloofd.. maar nog niet echt concrete trouwplannen gemaakt omdat net een huis hebben gekocht samen en ons kindje krijgen wat natuurlijk ook allemaal veel geld kost..

2. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren

Oh wat gaaf zo'n aanzoek!
    Wij zouden eerst een kleine bruiloft geven, maar mijn vader werd té enthousiast huurde een chinees af voor 100 personen....pfff ...ken niet eens zoveel mensen hahha...wij zagen het dus niet zitten, maar mijn vader vatte het niet zo goed op toen we het zeiden... :(
    Hebben de hele bruiloft afgeblazen..zijn op een andere datum (10 juli 1996) stiekem getrouwd, lekker met kenneth in de buggy, en 2 vrienden van ons...s'avonds uit eten gegaan ....totale kosten...800 gulden (en dat was vooral voor de kleding hahahahha)
    Heb er geen spijt van, vond het eigenlijk wel lekker zo rustig.... echt onze dag.
    Het is alweer een tijdje geleden, mijn vader heeft gelukkig gauw ingezien dat het toch echt ONZE bruiloft was.....we hebben van hem toen een een huwelijksreis gekregen...
    Eind goed ...al goed...

3. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Jammer dat je vader het zo opvatte.. Wij hebben wel bedacht hoe we het willen hebben. Inderdaad ook niet te groot en het liefst buiten op een mooi landgoed ofzo.. Waar de ceremonie plaats kan vinden, de foto's en het feest :)

Gewoon heel romantisch.. Ik hoef ook geen feest van 300 mensen hoor, zou niet weten wie we moeten uitnodigen! Haha..

4. jamayra

jamayra Actief lid

8 mrt 2007
    247
    0
    0
    sociaal cultureel werker
    flevoland
    :D krijg er ook opeens zin in...hahahahha

leuk leuk leuk.

groetjes

5. jamayra

jamayra Actief lid

8 mrt 2007
    247
    0
    0
    sociaal cultureel werker
    flevoland
    mijn mannetje komt net binnen... :whistle:

hij zou eigenlijk pas vanavond thuiskomen...

yoohoo....!

ik spreek jullie later meiden.

groetjes

6. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren

heel fijn weekend meis, lekker genieten met z'n tweetjessssssssss

7. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Mijn mannetje komt om half 5 en dan pikt ie me van m'n werk om half 6 :D

We gaan vanaaf uiteten.. Ik vind het altijd zo moeilijk om iets uit te kiezen! Tips qua land?

8. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren

meid, klinkt fantastisch..word vast een prachtige dag !

wat mijn vader betreft....ben en blijf papa's kleine meid...en het maakt niet uit of ik nu 33 ben of niet hahah
    nouja..aan de ene kant snap ik het wel..wilde dit voor mij ZIJN dochter doen..en ik het 'ontdankbare "kind weigerde zijn gift...was dus behoorlijk teleurgesteld..nouja...het is weeer goed...hebben er geen trauma's aan overgehouden hahaha..en nu na bijna 11 jaar nog net zo verliefd als de dag dat we elkaar ontmoete
    En volledig klaar voor een derde wonder... :D

9. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
  10. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Hallo meiden,

Vandaag de medaille uitreiking gehad van mijn mannetje..
    Was best emotioneel, aangezien de gehele tijgercompagnie aanwezig was (van de overleden soldaat der eerste klasse Cor Strik)..). Zijn familie was ook aanwezig en kreeg van de staatssecretaris het thuisfront roosje uitgereikt!
    Natuurlijk ook een minuut stilte gehouden voor alle militairen (ongeacht welke afkomst) slachtoffers..

Verder was het erg veel poespas, hoge functionarissen etc etc.. Ik vond het wel leuk om mee te maken, heb ik dat ook eens gezien..
    En mannetje was natuurlijk druk aan t netwerken, nu hij sovele bekenden zag..
    O..ja... wat echt TE erg voor woorden was, was dat er een meisje (vriendin van een korporaal) echt in kleding liep die NIET kon.. Een super kort rokje (kon echt net niet naar binnen kijken).. en shirt en laarsjes...
    Het was geen gezicht!
    Zeker op deze gelegenheden moet je als 'vrouw of man' van een militair er verzorgd en netjes uitzien, ook ik kreeg dat vanmorgen te horen van mijn mannetje.. Zeker omdat je dan voorgesteld wordt aan collega's..
    Maar goed, ik denk dus wel dat deze jongen dit nog te horen gaat krijgen...

Nou dat was het weer

Miekje

11. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    ja zag het op hart van Nederland...of hoe heet dat.....zag geen meisje met heel kort rokje..wel trotse militairen!
    Jacques heeft in december vorig jaar de draag insigne gekregen in Assen, veel camera's ...veel oudmilitairen, was erg indrukwekkend !..

12. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Hai!
    Gelukkig heb je haar niet gezien, was echt geen gezicht! Ze was idd niet in beeld op televisie, is maar goed ook
    Heb het idd ook nog even gezien op sbs6. Vond het alleen erg beschamend hoe de pers, die in grote getalen aanwezig was, zo op de familie van Cor Strik afrende (letterlijk) toen zij het roosje uitgereikt kregen :cry: . Daar kan ik echt heel boos om worden!

13. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

Te gek voor woorden he zulke meiden, waren ook zulke meiden toen mijn vriend zijn rode baret kreeg! In januari! Nou toen wij naar hun mochten rende er dus zo'n meid in rokje en hoge hakken naar der vriend en ging toch hard onderuit, heb hard gelachen! :) Ja wie doet dat dan ook aan!

liefs rian

14. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

ff upen hor! Lekker weekend gehad meiden?

Jamayra: Al bevallen?

liefs rian

15. jamayra

jamayra Actief lid

8 mrt 2007
    247
    0
    0
    sociaal cultureel werker
    flevoland
    goedemorgen allemaal..

hier nog steeds niets hoor. wel een lekker weekend gehad. de balletvoorstelling was echt geweldig. (denk dat het door de hormonen kwam maar heb wel een traantje moeten laten) :) mij vriendins optreden was ook weer spetterend :whistle: .en gisteren hebben mijn liefje en ik wat achterstallige huishoudelijke klusjes gedaan. ik ben vannacht wel een paar keer wakker geweest met het idee dat het begonnen was...maar..... :( vanochtend was alles weer over.

hoe was jullie weekend?

groetjes

16. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    hey

weekend aardig doorgekomen...

jamayra hoe is tie nu?

lekker nog aan het genieten met je mannetje?

verder iedereen ook leuk weekend gehad?

17. jamayra

jamayra Actief lid

8 mrt 2007
    247
    0
    0
    sociaal cultureel werker
    flevoland
    eliesja,

hoe is het ondertussen met je schoonvader? ik hoop dat het wat beter gaat.

nogmaals sterkte.

18. jamayra

jamayra Actief lid

8 mrt 2007
    247
    0
    0
    sociaal cultureel werker
    flevoland
    ohh je was er al...hoe is het nu?

19. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Oh shit, nou hij is de donderdag toch overleden...

heb et allemaal bij het onderwerp, moet het ff kwijt gezet!

sorry, had hier niks neergezet..

alles staat ff beetje stil enzo..

20. jamayra

jamayra Actief lid

8 mrt 2007
    247
    0
    0
    sociaal cultureel werker
    flevoland
    ohh :( , gecondoleerd bij deze.

Deel Deze Pagina