Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Haai meiden hier ff een snel berichtje van mij. Hier gaat het momenteel even niet zo goed. Hier ook ongi's door gebroken en zitten we in een mega dip. Dus miss dat jullie dit weekend me weinig horen (ook ivm mijn vaders 50ste verjaardag zondag, gaan wij morgen naar zeeland.) We hebben even onze tijd nodig om op adem te komen.
    Het wilt allemaal gewoon even niet zoals dat wij willen. Kom zo af en toe nog wel eens binnen vallen.

Bedankt voor alles meiden

Liefs Rach

2. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    lieve Rach...

Is niet meer dan logisch meis...take your time

geniet lekker van jullie weekend in Zeeland !

3. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ach lieve Rach.. neem je tijd! Weet je wat het is, het leven loopt nooit zoals je wilt, maar uiteindelijk komt alles op z'n pootjes terecht.. Echt waar! Voor jullie komt het allemaal goed lieverd!

Sterkte en alvast gefeliciteerd.. en nu hup, van elkaar gaan genieten.. Jullie hebben elkaar nodig! :D

Hier zoekt iemand z'n bedje op.. Trusten!

4. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Ah wat kut dat jullie ongesteld zijn! Maar wel fijn dat het nu dan eindelijk is doorgebroken, kunnen jullie snel weer verder met de nieuwe ronde! ;)

En ik begrijp dat het wel een teleurstelling is Rach. Neem lekker de tijd. Geniet van elkaar en zeeland, het komt allemaal echt wel goed meis ;)

Busster, balen van je radio zeg! Zonder muziek auto rijden is inderdaad niets, gelukkig heb je al weer een nieuwe 8)
    Hier betreedt je de bussen trouwens met een trappetje :(

Bo, hoe ging je sollicitatiegesprek?

Hihi Mensi, ik vind 'mijn man' ook heel raar klinken hoor.. Als ik in de serieuzere zin over Alex wil praten, heb ik het eerder over mijn 'vent'.. hihi klinkt wat nonchalanter..

5. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ rachje O meisje wat rot neem je tijd en neem vooral samen de tijd .
    Hoop dat je ondanks je begrijpelijke dip wel kan genieten op je pa zijn verjaardag.

@ Mensi Dat is het ik zou die mensen wel willen helpen maar in Amsterdam heb je daar als chauffeur echt niet de tijd voor en als ik een stap weg ben van mijn tas en geldbak is hij weg dus dat is een extra reden om gewoon te blijven zitten. De moeders vragen ook meestal aan een passagier als ze het niet zelf lukt.

@ Meetie wij mogen in Amsterdam niet meer met bussen met een trapje rijden dat heeft het bedrijf en de reisigers organisatie bepaald want het ov moet voor iedereen toegankelijk zijn dus ook oude dames met rollators moeders met kinderwagens en mensen in een rolstoel moeten gewoon met de bus kunnen. Is ook wel beter vind ik zelf hoor .

John en ik hebben morgen 6 jaar een relatie dus het had wel mooi geweest als ik hem kon zeggen dat we zwanger waren maar in plaats daar van heb ik hem vanavond verteld dat we maar aan de tweede ronde moeten beginnen, moet zeggen ik ben er nuchterder onder dan hij . Hij had toch stiekem gedacht dat het toch gelukt was ondanks die negatieve test en ik had me er toen al een beetje bij neer gelegd dat we een ronde verder weer moesten proberen wel lief van hem natuurlijk dat hij er toch in zijn koppie zo mee bezig is.had ik eigenlijk niet zo van hem verwacht

6. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Gefeliciteerd met je jubileum! En wat lief dat John zo enthousiast is met een zwangerschap! Natuurlijk was het een superkado geweest! Maar ja, helaas.. het kindje wordt er niet minder leuk op ;)

En wat goed van Amsterdam! Van mij mogen ze dat hier ook wel invoeren!

7. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    hoi hoi,

Bo, dat valt idd mee 25 eurries, ik ga m ook zeker bestellen, alleen ff wachten wat et wordt, want vind et wel leuk als het wel een beetje bij het geslacht past!
    Wat fijn dat de sollicitaties goed gingen, als je ze alle 3 nou krijgt, wat ga je dan doen? Hoe ging de laatste, of had je die vandaag pas? Succes!

Sas, wij hebben ons trouwen ook klein gehouden en ook geen huwelijksreis. En ik had ook een enorme buik toen (32 weken), ben benieuwd naar de foto's!

Diaan, klinkt bekend die bloedneus, had ik met Alyssa ook zo erg was het me neus niet was het me tandvlees wel.. :( Ha ha, moest ook erg wennen aan mijn mans achternaam..

Meetie, bezoekmoeder zegt me helemaal niks, grappig klinkt het wel..
    Wel balen dat je nu geen contact hebt met Alex, dus die rekening was behoorlijk hoog uitgevallen? Hier viel het gelukkig mee, ongeveer 80 eurries vanuit Noorwegen.

Busster, zo das minder, je zoekt je echt een breuk en rara waar is het gebleven, zo zijn wij ook al een paar dagen de dop van Alyssa's melkfles kwijt, nou nergens te vinden, is natuurlijk minder erg dan een radiofrontje.. maar het feit dat je m gewon nergens kan vinden, erg raar gewoon..
    Jammer van je ongi, weet je nu wat je cycles is? Nou op naar de volgende ronde.. en eh gefeliciteerd met je 6-jarige relatie! ;)

Rachje, ach jammer van je ongi en neem de tijd meis, lekker tot elkaar komen is nu ff belangrijker, komt allemaal echt wel goed... toch een fijn weekend.. knufff

Zo ben dr weer doorgekomen...
    Ben zelf niet helemaal lekker nog, verkouden, mega keelpijn en moe moe moe, maar ach ben weer vrij, dus kan hopenlijk beetje uitzieken.
    Alyssa ligt alweer en denk dat ik ook ff ga liggen..

liefs elies

8. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hmm lukt niet om te slapen, dan jullie nog maar ff plagen.. :D
    met een BUIKFOTO,

gister gemaakt, dus deze is met 12 weken en 1 dag:

9. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    wauw prachtig buikje !, en al weer 12 weken...wat gaat dat hard meis..heerlijk !

ga straks ook maar weer eens een kiekje maken... ;)

trouwens ook zo'n last van maagzuur en gevoel dat ik een bal heb ingeslikt, net onder mijn slokdarm.....heel vaag.....ppffff...wat een zeur he hahahah

Bijna weekend..heerlijk..al zie ik op tegen zaterdag...ik heb een moord diner.. van mijn werk ..hoor jullie denken LEUK !, was het niet dat je dus allemaal een rolletje krijgt .....en als ik ergens niet goed in ben is het rolletje spelen...verwacht dus ook geen oscar...hihih
    (dacht gewoon eten en een moord oplossen..of iets dergelijks...)

de rollen zijn verdeeld...

Moet dus 1 of andere " Annie spelen" , die een barvrouw is uit Amsterdam (omdat mijn accent zo lekker amsterdams is :shocked: , geboren en getogen in provincie Utrecht..oke..ouders komen uit Alkmaar..) .... die alle roddels kent van haar gasten, een echte flirt die veel aandacht van de mannen krijgt.........geweldig........sta ik dan met een toeter hahahah

waar is de tijd gebleven dat je gewoon lekker ergens kon eten..en relaxen....

10. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Haha :) :) diaan, ik zie het al voor me heur...
    Ja idd, ik denk LEUK! Maar niet om een rolletje te krijgen... ;)
    Alvast fijne Zaterdag en veel (eet)plezier!

Dat brandend maagzuur, had ik met Alyssa heel erg, heb echt liters Gaviscon gedronken, is erg rot...

Jaaaa buikfoto!

11. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Oooo wacht! Het is vandaag pas donderdag! Ik dacht gisteren de hele dag dat het al donderdag was :confused: Jeetje.. ik loop gewoon de hele tijd een dag vooruit :)
    Nou Bo, nog veel s6 dan met je sollicitatiegesprek hihi.

Elies, jeetje.. nog niet helemaal lekker :( Gelukkig heb je vandaag vrij, ken je alles op je makkie an doen!
    En wauw! Wat een mooie buik hebbie zeg! En al weer bijna drie maanden!
    Mocht je nu al naar je vk?

@Diaan,
    Bwhahaha alvast veel succes met je rolletje :p Gelukkig ken je ook lekker eten, dat compenseerd het wel weer!
    En wat vervelend dat je zo een last heb van maagzuur! Hopen dat het maar tijdelijk is dan ;)
    Ben benieuwd naar jouw foto! Jij bent al weer over de helft :D

12. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Hoi dames;
    @Rachje take your time, veel plezier met je weekend weg.
    @Eliesja wauw mooi buikje al hoor ;)
    @Busster ja klopt heb je gelijk in, dat er iemand met je geldbak vandoor kan gaan.Hier gaat dat niet zo snel.Is wel fijn en een voordeel van niet in de stad wonen.
    Erg eigenlijk he, wil je iemand helpen kan er meteen misbruik van gemaakt worden. :cry:

Nou Steven wil niet slapen die zit in de buggy voor nijntje, als ik geluk hebt valt hij zo in slaap, anders jammer dan.
    Heb de bell foto's vandaag opgehaald, hij stond overal leuk op, maar had me voorgenomen om alleen de gratis foto en de pasfoto's te kopen.
    Papier waar de rest van de voorbeeldfoto's op staan kreeg ik mee naar huis, dus als Frank een foto heel mooi vind, kan ik hem altijd nog nabestellen.
    Vanavond spagetti, en morgen eten we pannekoeken.
    Vanavond morgen avond en zaterdag hele dag werken.
    Doei doei. groetjes Mar.

13. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Meetie, ja vandaag de hele dag donderdag haha

Ja wij mogen 7 februari naar de vk, spannend hoor..
    Heb er echt zin in nu...

Poepalarm poepalarm, sjesus zeg, ben verkouden maar ruik toch echt goed dat madam heeft gesheest...ble, maar ff verschonen.. ;)

14. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hee girls! :)

Hier inderdaad nu héél wat sollicitaties achter de rug en... Ik ben overal uitgenodigd voor een tweede gesprek! Bij de laatste, vandaag, had ze meteen al zoiets van.. "Ik ga gewoon niet moeilijk doen, ik wil je voor tweede gesprek.. om te onderhandelen over het salaris".. Dus.. misschien zit ik straks wel in een luxe positie dat ik mag kiezen.. Weet je wat het is? Ik durf gewoon nooooooit ergens op te hopen.. Ik zeg altijd "wat nou als.. ".. (Maar ben stiekem wel trots..) Maandag heb ik sowieso nog een compleet 'nieuwe' sollicitatie.. als Projectmanager op, ook, een uitzendbureau.. Lijkt me een erg leuke baan..

Even afwachten dus.. Mijn MiniMonkey is overigens zojuist binnengekomen.. Leuk ding! Echt KNAL roze is ie.. heel gaaf! Hmm morgen komt m'n mannetje zuruck.. Moet eerlijk bekennen dat ik hem, door al mijn eigen sores en drukte, niet echt heb gemist.. Is dat nou goed of slecht? :)

Hier ook poepdag Elies.. Chloé heeft de laatste tijd moeilijke ontlasting.. één keer in de 3 a 4 dagen bijvoorbeeld.. Vandaag was dus zo'n dag en m'n zusje paste vanochtend op.. hahaha.. Ik ging weg en zij bleef achter met een hoop ehm.. poep.. :p

15. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Haha gezellig die poepdagen van jullie :p

Wat leuk dat je sollicitatie weer zo goed ging Bo! Je zit straks inderdaad in een luxe positie :D Welke wilde je nu het liefst? Die van vandaag toch? Of lijkt je die van maandag ook zo super?

Jaaa morgen is het weer weekend :D Kunnen we onze mannetjes weer vasthouden! Uf ik kan juist niet wachten haha :p

Maar het is niet slecht hoor Bo, je bent natuurlijk zo bezig geweest met je eigen dingen! En ik neem aan dat je morgen nog steeds wel enthousiast ben als je hem weer ziet.. dus dat zit heus wel goed :D
    Ik zou me pas zorgen gaan maken als je juist tegen het weekend op gaat kijken hihi

Mensi, dat waren toch die foto's van Steven? :eek: hoe ging dat eigenlijk hihi. Ik weet nog wel dat ik een tijd geleden Dylano op de foto wilde hebben.. nou een ramp! Het was uiteindelijk ook niet gelukt :)

16. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Achh.. ik vind alles eigenlijk wel leuk! Maar je merkt gewoon écht duidelijk verschil in de sollicitaties.. Start People is natuurlijk landelijk bekend en dat merk je gewoon duidelijk. Hun selectie is wat zwaarder.. Ook het gesprek verliep gewoon anders.. Vond wel dat ze heeeel erg keken naar mijn uiterlijk. Er kwam (ja echt..) een vraag: "Als je er met je babbeltje niet tussenkomt, ga je dan misbruik maken van het feit dat je een mooie vrouw bent?" .. :confused: ..Dat vond ik toch wel een beetje vreemd.. Bij Creyf's was het weer heel anders.. veel informeler en echt gericht op mijn kwaliteiten. Dat moet ook wel.. want dit betreft een functie waar ik samen met een aankomend vestigingsmanager een hele nieuwe vestiging moet opzetten! (dat was de functie die mij compleet super leek..). Je hebt geen klanten, krachten of wat dan ook.. Je hebt alleen een budget en je moet alles dus met z'n tweëen van de grond af aan opzetten! Deze van vandaag was ook echt helemaal geweldig. Dit betreft een wat kleiner uitzendbureau die (tot nu toe) alleen nog in het noorden zit. Wel super modern en heeel informeel. Een hele hechte club... en een jong team. Alleen de verantwoordelijkheden die ik bij deze baan krijg zijn minder groot als die van Creyf's..

Ik vind het moeilijk.. Ik durf nog nergens van uit te gaan, maar stel dat ik moet kiezen.. Ik heb Chloé ook nog natuurlijk.. en alle banen zijn (in eerste instantie) toch weer fulltime.. En wanneer ik een nieuwe vestiging moet opzetten.. dan gaat daar héél veel energie en zeker weten tijd in zitten... En ik wil 's avonds, als ik thuis kom ook nog al mijn aandacht voor Chloé hebben.. en niet te vergeten Ed. DILEMMA! Maar zo'n ontzettend leuke uitdaging.. Daarnaast.. Er zijn natuurlijk genoeg carrière vrouwen die het gezinsleven prima kunnen combineren met een hectische baan maar ja.. : wil ik dat? Moet er nog maar eens goed over na denken..

Wat zouden jullie doen.. gewoon even wat meningen horen.. (ik laat mijn keuze er natuurlijk niet van afhangen..)

17. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hmmm lastige ja.
    Wil als eerste wel zeggen dat het inderdaad een erg rare vraag is, die ze bij Start People stelde :( Ik heb er meteen een onprettig gevoel bij. Dus al zou ik kiezen zou ik voor Creyf's of de kleinere uitzendbureau gaan. Je had toch ook nog een vierde? Of valt die zowiezo al buiten je keuze?
    Maar of je zo een tijd/energie-rovende baan als bij Creyf's wil, ligt natuurlijk aan jezelf. Ik kan nog wel herinneren dat je eigenlijk zocht naar een baan waarbij je minder uren kon draaien..
    Maar ja, Creyf's is wel een grote kans!

Ho! Het is al weer half 2 ondertussen :confused: Ik ga zometeen maar even richting mn nestje hihi.. morgen is mn mannetje er weeeeer

Ik heb echt een heel druk weekend met verjaardagen enzo, weet dus niet of ik nog even hier ken kieken.. Dus alvast een fijn weekend iedereen! :D

18. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    Hallo allemaal,

Mijn vriend is ook een militair.

Er zijn een aantal dingen waar ik best wel mee zit:
    - ik ben erg bang dat hij uitgezonden wordt als ik zwanger ben
    - als we een kindje hebben hij niet elke dag naar huis kan komen

Ik zou eigenlijk heel graag willen dat hij een andere baan zou nemen, maar hij heeft het erg naar zijn zin bij defensie. En hij is na zijn mavo gelijk het leger in gegaan en heeft dus geen andere diploma's.

Hoe ervaren jullie dit?

19. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Bo wat geweldig dat eigenlijk alle sollicitaties goed zijn gegaan , zou eigenlijk niet weten wat ik zou doen in jou situatie , Het is natuurlijk een grote kans om bij een van deze zaken te beginnen maar het is ook wat je zegt het gaat je veel tijd kosten die je dus niet meer aan je meisje kan besteden. Vind het heel moeilijk . Er zijn natuurlijk genoeg moeders met een baan van 40 uur die het prima doen . Het is alleen jou gevoel dat kan zeggen of het voor jullie ook zo zou werken. Ik zou minder gaan werken werk nu 36 uur en daar komt nog een berg reistijd bij . Moest wel lachen om je verhaal over de poep broek die je meisje speciaal voor je zusje geregeld had haha

@ Eliesja 7 februari naar de vk spannend hoor

@ Consider Welkom . Wat doet je vriend en waar zit hij ? Snap best dat je daar mee zit welke vrouw van een militair zit niet met die vragen . Ben je al zwanger of zijn dit dingen waar je vooraf al over nadenkt? Weet je als je vriend het zo naar zijn zin heeft op zijn werk is het haast onmogelijk van hem te verlangen dat hij een andere baan gaat zoeken. Je zou hem omdat hij alleen zijn mavo diploma heeft wel kunnen wijzen op het nut van een studie en aangezien dat betaald word door de baas ( tot op zekere hoogte ) zeker de moeite waard . Zodat hij als jullie eenmaal een kindje hebben eventueel toch een andere baan kan nemen

20. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Goedemorgen!

Bo, fijn zeg dat je bij alle 3 bent uitgenodigd voor een 2de gesprek, geeft je weer een sterk gevoel. Het zal ook zeker geen gemakkelijke keuze worden zo te horen...Weet niet of je graag nog een tweede kindje zou willen en binnen wat voor tijd natuurlijk.. want dan zou ik niet voor Creyf's kiezen. Maar als dat nog niet er aan zit te komen dan is dat wel een enorme leuke uitdaging en je bent ook nog vrij jong dus. Mischien de laatste sollicitatie nog afwachten! Nou succes met je beslissing meis..
    Hoe lang was de levertijd van die draagdoek?
    Haha bof jij weer met die vieze luier van Chloe, :) ;)
    En je hoeft je zeker niet te schamen hoor, je hebt het druk gehad met Chloe en de sollicitaties, komt helemaal goed het weekend! ;)

Meetie, jou mannetje ook weer thuis dit weekend!? Komt hij dit weekend met het besluit wat hij gaat doen? Mijn mannetje gaat zondag vroeg al weg en komt zaterdag laat pas weer terug.. :( Als we je niet meer zien, ook alvast een heel fijn weekend!

Consider, als eerste welkom hier..
    Het valt in ieder geval niet mee om te leven met een man als militair, maar uiteindelijk heb je wel voor hem gekozen en weet je ook dat dit kan gebeuren.
    Ik heb zelf niet echt ervaring met het zwanger zijn en op uitzending zijn, mijn man leid mariniers op en is gewoon in de buurt, er zijn wel eens weken tussen dat hij er niet is, maar het went en er gaat gewoon een soort knop om dat je wel moet!
    Het komt vast allemaal goed, hij wil dit graag en ik denk dat je er weinig aan kan doen... genieten van de momenten dat hij er wel is en het uitkijken naar dat hij weer thuis komt, vind ik wel wat hebben, houd de relatie wel spannend zo! ;)

Nou hier nog steeds niet helemaal lekker, s'avonds komt er nu knallende koppijn bij.. :(
    Verders weinig nieuws...

Ook fijn weekend meiden!

Deel Deze Pagina