Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hey Busster, ja heb er erg zin in, hoop een beetje dat ik nog een verlate 12 weken echo krijg, maar zal wel niet... heb er natuurlijk al zat gehad.. ;)

2. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Consider,
    Hey welkom hier :D
    Ik zie dat jullie al bezig zijn met het klussen! Volgende week testen.. spannend hoor!

Die vragen zijn heel herkenbaar hoor, we lossen dan ook regelmatig hier ons ei.
    Het is gewoon niet altijd even makkelijk wanneer je vent militair is, maar zoals Elies zegt.. je went er aan en je móet wel verder, dus dan doe je dat ook. Helemaal als je een kleintje heb.
    Als hij wel diploma's had, zou hij dan wel een andere baan willen? Of wilt hij echt graag bij denfensie blijven? Anders kan hij inderdaad binnen defensie leren voor een ander diploma. Of misschien wilt hij naar een speciale eenheid van marrechaussee, politie, beveiliging od? Daar heb je geen extra diploma's voor nodig en het blijft toch een beetje in diezelfde branche..

@Eliesja,
    O jeetje meis, met die hoofdpijn erbij wordt het er niet fijner op :(
    Mijn mannetje zal wel rond 3 uur ofzo weer thuis komen! Ik heb geen idee of hij al een beslissing heeft genomen, maar daar ga ik zeker met hem over praten! Ik heb al besloten dat als hij nog steeds zo erg twijfelt, dat ik gewoon voor hem de keuze maakt dat hij thuis blijft. Ik vind dat áls hij gaat dat hij dan wel 100% achter zijn keuze moet staan! En als hij dat niet doet, dan brengt hij alleen maar zichzelf en zn maten in gevaar daar. Dus ben benieuwd..

Ging jouw mannetje aankomende week al weg? Uf wat gaat de tijd snel.. Maar das wel een lang weekie dan zeg.. moet hij daarna maandag weer gewoon aan de slag?

Hm.. meestal krijg je alleen die 10weken echo om te kijken hoever je bent? Denk dus niet dat jij weer langs mag :( Wel jammer he, het blijft leuk.

Hihi.. Dylano was vervelend.. en dat terwijl ik hem net tien min uit bed had. Hij ging met spullen spelen waar hij niet mee mag spelen. En toen ik er wat van zei ging hij mij opzettelijk pijn doen.. Dus ik hem meteen weer in zn bedje geflikkerd "stoute kindertjes gaan naar bed". En opvallend genoeg is hij nu de hele tijd stil gebleven :confused: Hij begint nu alleen een beetje te jengelen, niet eens huilen! :confused: Denk dat hij dus wel weet dat hij stout bezig was :p
    Ik ga hem er dus maar weer uit halen hihi

3. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    @ Meetie & Elies: Jaaa.. het is ook lastig. Heb het er gisteravond telefonisch even met Ed over gehad... Hij begrijpt dat ik Creyf's een enorme uitdaging vindt en dat het op mijn lijf geschreven is.. maar hij zei ook dat ik dit over een paar jaar ook kan doen. Chloé is wat ouder.. en ik ook. Direct daarna zei ie (waar hij zich zo mateloos aan ergerd): 'Jij trekt toch niets van mij aan!'.. Ik trek van niemand iets aan.. :oops: Maar dat wil niet zeggen dat ik zijn mening (en die van mijn moeder) niet laat meewegen in mijn uiteindelijk beslissen.. alleen heeft ie dat niet door. Maarjaaaa... Ik kom er wel uit. Ik heb inderdaad maandag nog een sollicitatie, Meetie. Dit is ook bij een uitzendbureau als projectmanager.. Maar even kijken dus hoe dit gaat..

Elies, was het gisteren vergeten :oops: maarrr.. wat een ontzettend mooi buikje meis! :D :D Ik ben eigenlijk wel weer jaloers.. (mis m'n buikkie.. :p ) ..

@ Consider: Welkom meid! Iedereen vrouw van een militair heeft deze vragen.. Zat hij al in dienst toen je hem leerde kennen of.. ?

Het is inderdaad ook heel vervelend zo af en toe.. En de vraag blijft altijd of hij uitgezonden gaat worden.. (wat voor functie heeft hij?) .. En is hij al een keer op uitzending geweest? Dat maakt het natuurlijk ook anders, je weet hoe het is, wanneer hij op uitzending gaat.

Overigens, je moet hem niet dwingen defensie te verlaten.. (want dan gaan ze juist niet..) maar je moet hem 'tactisch' laten in zien dat defensie misschien niet meer ideaal is... zeker als er straks een kindje is. Dat het handig is om een opleiding binnen defensie te doen (je mag er één doen tijdens je dienst... ) ...

Maar het blijft moeilijk hoor meis, maar geloof me, je went er écht aan.. Ook met een kleine! :D

Tijdens Rachje(20)'s bevalling en de mijne moest onze mannetje nog vanuit Duitsland komen.. haha.. (maar ze hebben het gered! :D ) en bij Meetie's bevalling kon Alex niet eens aanwezig zijn.. Hij was op uitzending..

4. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ohh trouwens, de levertijd van de draagzak was 3 dagen!

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    Hallo allemaal,
    Bedankt voor jullie welkom en lieve reacties

Mijn vriend zit bij de Genie in Wezep.
    Hij is in 2007 van maart tot juli in Afghanistan uitgezonden geweest. Gelukkig zat hij toen alleen op het kamp en hoefde hij niet buiten de poort. Dus ik hoefde me niet heel veel zorgen te maken.

Hij wil op zich wel wat anders, maar weet niet precies wat. En hij doet ook niet veel moeite om dat uit te zoeken. De politie lijkt hem wel leuk, alleen betaald het erg slecht, dus dat valt al af.
    Ik heb laatst al tegen hem gezegt dat hij zich eens moet oriënteren of hij een studie wil doen. Wil hij op zich wel, maar hij weet dus niet wat. En is ook niet echt druk doende met iets op te zoeken aargghhhhh! :rolleyes:
    Komt misschien ook wel omdat hij het nu gewoon naar zijn zin heeft.

Maar ik weet wel bijna zeker dat als we straks een kindje hebben, hij het ook niet leuk vind om de baby zo weinig te zien. Dus ik heb goede hoop :)

6. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Bo20 wat goed dat je nog een gesprek krijgt.

Meetie ja klopt dat waren de supermarktfoto's, eigenlijk waren ze allemaal mooi, maar heb alleen de pasfoto's genomen en ik kreeg de gratis foto, (was hetzelfde)
    De rest kostte 19.00 per foto, maar ik heb het bestel formulier voor als ik me nog bedenk.

consider welkom hier, ik schrijf hier mee, maar mijn man is geen militair.
    Maar het is hier erg gezellig.

Eliesja beterschap met je hoofdpijn, hoop dat die inmiddels weg is ;)

Hier ook zo'n poeperd, Steven heeft vanmorgen al 2x gepoept.
    Ben trouwens vanmorgen met hem onder de douche geweest ( meestal doet Frank dat, en droog ik Steven af) maar hij was gister niet geweest, en vanavond moet ik ook al werken.
    Dus ik dacht dan gaan we mooi samen.
    Nou hij vond m'n borsten maar wat interressant, en zat er steeds in te knijpen :) Toen we uitgedoucht waren heb ik hem snel afgedroogd en de badjas omgedaan, en ik me aangekleed.
    Hij was boos dat hij de badjas om had. Hij wou liever in z'n blootje lopen. Nu slaapt hij lekker.
    Fijn weekend.

7. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @consider. Ik vrees dat je er gewoon aan moet wennen, dat je mannetje bij de genie zit. Die van mij zit hier bij de genie in Oischot en heeft het super naar zn zin. Enneh hij weet nu al dat ie de 1e verjaardag van zn kind mist. Gelukkig niet de geboorte, want dat risico zat er ook nog in, dat ie even naar afganistan moest. Er staat nu een oefening geplanned, maar hij blijft dan gewoon hier op de basis, zodat ie snel thuis kan zijn. Je kunt trouwens beter een vent op de bank hebben die het op zn werk naar zn zin heeft dan een chagerijn, omdat ie iets tegen zn wil doet. Je moet het gewoon accepteren dat ie militair is en als ie uitgezonden wordt is het voor hem nog iets moeilijker dan voor jou. Jouw sociale leven gaat hier gewoon door, maar hij heeft een gat van 4 maanden in zn sociale leven en thuis leven. Je zult er beide aan moeten blijven werken dat je hem bij je leven blijft betrekken ook al zit ie in het buitenland. Mijn mannetje vroeg me al of ik wel een dagboek bij wil houden, hoe het met mij en de kleine gaat, en of ik hem wel wil schrijven. De mafkees denkt zeker dat ik dat niet zou doen. Echt wel. Mn mannetje zegt altijd dat ie 2 sociale levens heeft. 1 thuis en 1 op zn werk. En ik zeg altijd als ie op oefening is of op uitzending, dat ik over ga op een andere versnelling. Ik ga gewoon door met leven en als ie weer thuis is, past ie weer net zo makkelijk in mn leven. Misschien is het voor mij wel makkelijker omdat ik er mee opgegroeid ben omdat mn vader bij de marine zat en ook vaak weg was. Ik heb wel het idee omdat je weet dat je mannetje militair is, dat je liefde intenser is, want er is een risico dat je elkaar kunt verliezen. Wij gaan ook nooit kwaad de deur uit, of iets niet uitgesproken hebben. Enneh hij kan eerder omkomen in het verkeer, dan in Afganistan.

8. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    goeiemiddag meiden...

@consider..welkom meis...het is hier altijd gezellie!
    (mijn man is nu geen militair meer...maar heeft er jaren in gezeten...)
    Tijdens uitzending was ik zwanger van mijn oudste ..meis...het is niet altijd leuk, maar het went....er komt vanzelf een tijd dat ze niet meer willen als er kindjes zijn..en ze zien dat ze regelmatig dingen moeten missen..
    Maar eens een militair..altijd een militair...

@ Bo..geweldig meis..volg je hart als het op kiezen uitkomt...je neemt altijd de goeie!

Hier heb ik ook weer wat......en nou niet van je stoel af pleuren..is echt niet grappig !

Ik heb nogal een droge huid, en wil lekker mijn buikje insmeren dus heeft mijn lieverd een flinke fles dove creme meegenomen...heerlijk spul...
    Nou blijk ik nogal vaak teklagen dat ik witter word..lig normaal wel eens onder de zonnebank, maar nu ik zwanger ben is het er niet meer van gekomen....
    Dus mijn lieverd dacht..he dat is leuk...creme met een tintje.....
    2 vliegen in 1 klap......maar vergat het even tevertellen...(je voelt m al aankomen)

Dus gisteren lekker in bad en daarna heerlijk smerennnnnnnnnnnnnn, word ik vanmorgen wakker..nog net niet Parimaribo bruin ..maar wel oranje handpalmen..echt geweldig.....
    :(
    Had het eerst niet in de gaten tot Marv zei..wat heb jij nou?...(keek eerst zo van..hmmmmmmm..carnaval?)
    GRRRRRRRRRRRRRRRRRR :confused: ..dus ik jac gebeld....oh..ehhh..sorry ....had ik dat niet gezegt dan?
    pffffffff..krijg die zooi er dus niet af he....overal vegen...mijn lakens helemaal onder want had het niet helemaal laten intrekken...(vond het achteraf gzien ook wel lang plakken .... :rolleyes:

fijn.....heel fijn.....oke lach maar....ga ik straks ook maar even doen...
    eerst handen maar in een chloorbad hihihi

9. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Consider,
    O dat was wel fijn, dat hij toen de poort niet uithoefde!

En volgens mij betaalt de politie betreft maandsalarissen wel hoger dan het leger hoor.. daarnaast krijg je bij de politie om de zoveel tijd een verhoging. Bij het leger verdien je alleen lekker wanneer hij veel oefeningen heeft of een uitzendig.

Wel lastig dat hij het wel goed vind zo, misschien dat hij straks inderdaad anders gaat denken, wanneer de kleine er is!
    Ik vind het ook wel erg belangrijk dat mn mannetje iets doet wat hij zelf leuk vind.

@Mensi,
    Haha geef/gaf je geen borstvoeding?
    Laatst zat Dylano ook zo te staren naar.. daar beneden van mij zegmaar :oops: Voelde me toen wel een beetje ongemakkelijk hehe..

19 euro voor een foto :confused: dat is behoorlijk wat zeg.. Verstandig van je dat je dat formulier hebt meegenomen. Zit er een foto bij die je toch wel erg leuk vind, kan je altijd nog even terug!

@Sas,
    Het is denk ook wel erg persoonlijk hoe je met zo een uitzending om gaat.. De een is daar gewoon wat makkelijker in dan de ander. Hoe langer mijn mannetje weg is, hoe meer moeite ik krijg om mijn leventje rollend te houden. Op een gegeven moment ga ik hem gewoon zo erg missen dat ik heel mn bed liever niet meer uitkom :rolleyes: Ik denk ook nog eens te veel na over dingen, dus dat is niet echt een goede combinatie.

Alex zegt dat ook regelmatig.. dat je eerder om kan komen in het verkeer dan in afghanistan.. Ikzelf vind dat maar een rare vergelijking.
    In afghanistan zoeken ze het gevaar op.. op straat niet.. ik ga niet expres voor een auto staan, maar in afghanistan staan ze wel in het vuur. Daarnaast doelen die lui op jou, het verkeer niet. En het is denk ook zo dat als jou iets overkomt in afghanistan dat het sneller fataal is dan in het verkeer.
    En dan snap ik zowiezo niet wat hij met die vergelijking wilt zeggen.. Wat maakt het uit dat je ergens anders sneller dood ken gaan? Dat neemt toch niet weg dat dat risico bij het leger er ook is?
    Net zoiets als dat je oerlelijk bent en zegt "ja maar zij is lelijker!" :(

10. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Diaan! :) hoop voor je dat chloor zn werk doet dan!
    Maar dat is inderdaad vervelend spul.. mn schoonzus gebruikte het eerst ook en het bleef gewoon tussen der vingers zitten, net zo een henna-kleur.. vind het maar smerig :oops:
    Maar hoe is nu dus derest van je lichaam? Is dat wel normaal?

11. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @meetie. ik heb dat hele afganistan redelijk kunnen relativeren, want mn mannetje heeft 2 jaar terug een beetje een bizar ongeluk gehad tijdens het slaapwandelen. Zo ligt ie naast je te slapen, en zo staat ie aan de voordeur in zn onderbroek, ondersteund door de buurvrouw, met bloedende voeten en een gebroken rug. 2 uur later lag ie kant en klaar in een ziekenhuis bed en was ie een half jaar uit de running. Als ie een half metertje naar links was gevallen, dan had ie nooit meer naast me kunnen liggen. We zijn nadien allebei wel over een hoop dingen anders gaan denken, en leven nu gewoon lekker bij de dag.

@diaantje. Ik weet hoe jij verkleed gaat met de carnaval. Als worteltje. grijns, plaag.
    Ik heb wel eens gehoord dat je het spul eraf krijgt als je je lichaam met head en shoulders wast.

12. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    ja meiden.een uitzending is niet niets....al is het tegenwoordig wel iets makkelijker dan toen Jac er zat..zucht..voel me echt oud hahahah
    Mobiele telefoons mochten toen helemaal niet mee, en bellen mocht maar 1 keer in de maand voor 5 minuten..je moest je dan op een lijst plaatsen,...jac mocht nog 1 keer iets langer bellen omdat ik zwanger was en het niet echt lekker ging met de zwangerschap.
    Je wist niet wanneer hij kon bellen dus echt een leven had ik niet want ik was als de dood dat ik m zou missen...
    We schreven wel elke dag naar elkaar..heb al die brieven bewaard hahahah
    Hij had in die 6 maanden maar 2 weken verlof...en was gelukkig net op tijd voor de bevalling...
    Tja...was een kut tijd...maar je weet het..als je een relatie begint met een militair...en net wat Sas zegt, liever een vent op de bank die het naar zijn zin heeft dan een sjacharijn...
    (op het laatst was het dus een echte sjacharijn en wist hij geen raad om eruit tekomen....miste mij en de jongens enorm......heeft een opleiding gevolgd voor planner, en is nu vrachtwagen chauffeur ..die elke avond thuis komt... ;) ..planner worden kan altijd nog...vind het nu echt heerlijk om even geen collega's om hem heen tehebben...ff die rust hahahah..jaren met z'n 5en in een kamer geslapen..kwam alleen in het weekend thuis..dus kan het wel begrijpen dat hij nu eerst ff alleen wil hhahahaha)

13. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hahah.. Diaan! Je handen scrubben met een zout en citroen mengseltje wil nog wel helpen!

14. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Je snapt dat hier iemand spreekt met ervaring :oops: :)

15. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Sas,
    Jeetje! Je zal wel geschrokken zijn toen! Ik begrijp dat je daarom heel anders tegen die vergelijking aankijkt.

Alex is boordschutter.. staat dus op de wagen achter zn wapen. Toen ze onder vuur stonden kwam er een kogel precies in het handvat van zn wapen.. Paar cm verschil en het was ook even een héél ander verhaal geweest!
    Pas bij thuiskomst liet hij me een foto zien van die kogel, hij had het me niet verteld.. zo dan schrik je wel.. Hij heeft echt geluk gehad..

Hahaha dat is wel een goeie tip voor je Diaan :D Even je haar groen verven en je bent er klaar voor :)

@Diaan,
    Zo dat zal wel zwaar zijn geweest dan voor je?
    Alex mocht ook geen mobiel hebben, maar dan iets van 10 min? per wéék bellen. Wel even een verschil!
    En wat leuk dat je al die brieven nog hebt! Lees je ze nog wel eens terug?

@Bo,
    Haha jij hebt dus hetzelfde probleem ook al eens gehad? :)

Zucht.. Alex is nog steeds niet thuis :cry: Irritant dat gewacht.. Heb liever dat hij dan zegt van "ik kom pas om 22:00 thuis. Dan kan je gewoon je ding doen.. nu zit je toch steeds van 'hij kan elk moment binnen lopen'.

16. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ meetie Rot is dat wachten he ik vind het ook niet leuk als hij een tijd noemt en er dan nog niet is . Als het goed is komt John ook zo binnen lopen. Hoop het maar. Meestal belt hij wel als hij weg gaat maar nu nog niks gehoord terwijl hij om 5 uur thuis zou zijn . Ik vind het heel slim van Alex om jou niets te vertellen tot hij thuis was anders maak je je veel te druk over dat voorval met die kogel , het is natuurlijk niet niks en het had heel anders kunnen lopen maar gelukkig is je ventje er nog.

@ diaantje of moet ik nu worteltje zeggen :) Wel lief van Jac dat hij aan je kleurtje gedacht heeft maar niet zo handig om jou het niet te zeggen. Sorry moest er echt om lachen.

@ sas Jeetje dat slaapwandelen nog gevaarlijker is dan naar Afganistan wie had dat gedacht . Je zal je wel dood geschroken zijn zeg.

Toen John in Kabul zat mocht hij eigenlijk maar 5 minuten per week bellen maar omdat hij de chauffeur van de commandant van ISAF was op dat moment kon hij bij hun op kantoor lekker bellen naar Nederland en de kolonel deed alsof hij gek was haha . De telefoon lijn werd toen geregeld door de duitsers dus die betaalde die dure gesprekken van ons ook lekker denk dat we iedere dag wel 20 tot 30 minuten aan de telefoon zaten . Ben in die tijd maar een keer r de telefoon hoorde dat er geschoten werd en hij maar zeggen dat ik me vergiste en dat het de uitlaat van een hele oude vrachtwagen was. Jammer alleen dat ik heel goed weet hoe een dimaco klinkt dus wist dat er heel iets anders aan de hand was. Tja lieg niet tegen een exmilitair over zulke dingen ( trouwens toen was ik zelf ook nog militair)

17. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    [​IMG]....

gelukkig...ben dus niet de enigste in Nederland....

@meetie...ja heb ze pas nog gelezen ..hebben in een deuk gelegen..zoooooooo klef..

18. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Ja ik hou niet van wachten :p Alex heeft nu geen tijd gezegd, maar meestal is hij wel vroeg thuis.. Maar nu dus niet..
    Hm.. vreemd dat John nog niet gebeld heeft.
    Nu zitten we dus samen te wachten hihi

Ja het is inderdaad best slim van Alex geweest. Ik had me anders nóg meer zorgen gemaakt.. Gewoon alleen al het idee dat er mensen op hem doelen :confused: Hij heeft wel vaker onder vuur gestaan.. En dat hij dan ook bijna geraakt was.. bah.. Maar hij is inderdaad heelhuids weer thuis gekomen!
    Maar ja, dan heb ik dus liever dat hij elke dag in zn auto zit ;)

Haha lekker hoor! Dat die telefoonkosten voor de duitsers waren :D Groot gelijk dat hij daarvan profiteerde!
    Maar er werd geschoten en je mannetje zat rustig aan de telefoon? Of waren ze aan het oefenen/ vrij shieten?
    Inderdaad wel een beetje dom om zo een leugentje tegen een exmilitair te zeggen ja haha ;)

19. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    hai meiden,

kon toch niet weg blijven van jullie. maar wat een geklets zeg! hahaha. Wilde jullie even laten weten dat de oude vertrouwde zeeuwse lucht een mens goed doet! Het gaat goed tussen mij en jordy. Ondanks dat ik ongi ben ;) ghehe snappen jullie hem?
    Dit hadden we echt nodig. Gister kwam ons oude buurmeisje lang met hun 2.5 week oude Kenzo. Smelt, wat een lekker kind. Was totaal niet jaloers! Mocht hem de hele avond vast houden en flesgeven en verschonen. Hij heeft gewoon de hele avond bij me gelegen! Dus ik kan zeggen dat het beter gaat! Jordy was ook helemaal in de wolken.

@Elies, wat een mooie buik meis! 7 feb. vk, haha spannend heur ;)

@Bo, wat een goede ontwikkelingen op de arbeidsmarkt haha. Ik zeg kiezen met je hart. Er zijn genoeg kinderen gelukkig groot geworden met moeders die fulltime werken hr. Een blije mamma bo is een blije Chloé.

@Diaan, hahaha moet wel lachen hr! Vind het wel schattig bedacht van Jac. hahah zie het helemaal voor me. Op vakantie geweest diaan?

@Meetie, hoop dat je mannetje snel terug is! Dat jullie lekker samen weekend kunnen vieren. Nog plannen?

@Consider, welkom. Idd elke militairsvrouw gaat er anders mee om. Deze is het momenteel goed zat, maar alleen omdat mijn mannetje het goed zat is (heeft deze week mot met de baas gehad in zijn week verlof waar gaat het over?!?!?)

@Busster, hoe is de ongi's bij jou? Al bijna over?

@Sas, wat een schrik ja! Doet hij het nog steeds?

Meiden, ik vloei me gelukkig niet zo'n ongeluk als vorige keer! Geen kraamverband voor mij deze maand. Jordy gaat me het hof maken aankomende ronde hehhehe dus ik ben weer blij.

Morgen afscheidsfeestje van Richard (vriendje van mijn zusje) ook militair. Gaat 31 jan. 3 maand naar de zandbak... blegh...

Ga nu snel ATWT kijken. knuffies, tot snellie meiden !

20. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Diaan,
    Hahaha ja dat is een verschil he! Hoe je in brieven enzo praat en hoe je normaal tegen elkaar praat :p
    Vraag me nu eigenlijk ook wel af of Alex dat wel eens doet met mijn brieven :eek: Ga ik zo even vragen hihi ben wel benieuwd!

O ik zie nu hieronder dat Rach heeft gereageerd! Even lezen hihi
    Meis, wat fijn dat het weer wat beter met jullie gaat! En ook tussen jullie twee! Hihi en ik snap hem hoor ;)
    En wat een leuke naam trouwens Kenzo.

Morgen overdag moet Alex voetballen, 's avonds verjaardag van mn schoonzusje. Overmorgen verjaardag van mn Oma. Ik moet nog even met Alex een hoop papierwerk doornemen. Wil daarnaast nog even een aantal dingen bespreken, onder anderen de uitzending dus.. Maar daar wil ik dus wel even rustig de tijd voor nemen..
    Een vriendin van me ligt in het ziekenhuis met twee gebroken en instabiele ruggenwervels! Dus als het kan wil ik daar ook even langs. Een andere vriendin vroeg nog of ik langs wilde komen, maar denk niet dat ik dat ga redden.. We moeten ook booschappen doen, maar geen idee waar dat tussen past. O en we moeten ook nog kadootjes kopen :S En er is familie over uit spanje..
    Een beetje te veel voor 1 weekend dus eigenlijk :S
    Maar ja.. als ik wist dat alex pas later thuis zou komen, had ik bijvoorbeeld al kadootjes kunnen kijken.. maar ja..
    Ik hoop maar dat Alex snel thuis is, kan er wat gedaan worden!

Jordy gaat je het hof maken? :p Hoe bedoel je dat precies

En jeetje, morgen al afscheidsfeestje.. Hoe doet je zusje het eronder?

Deel Deze Pagina