Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Meetie nou John belde me pas 10 minuten voordat hij thuis was haha , Zegt hij ik rij nu weg . Dat was om 5 uur dus ik meteen een beetje boos omdadt hij om 5 uur thuis zou zijn was het een grapje .was hij al bijna thuis. Lekker is dat.
    En ja hij was aan het bellen en bij de poort werd er geschoten heeft daarna meteen opgehangen en me later terug gebeld om me gerust te stellen want hij wist ook wel dat ik niet in zijn leugentje zou trappen.
    Jij hebt ook al zo'n druk weekend met verjaardagen en feestjes ik ook , mijn zusje is jarig en ik ga met meiden waar ik mee op de mavo gezeten heb uiteten dit weekend. Hoop dat je dit weekend duidelijkheid krijgt over de uitzendig van Alex of hij nu wel of niet gaat.

@ rachje Gelukkig doet de zeeuwse lucht jullie goed en komen jullie een beetje tot elkaar zelfs met ongi ;) . Wat leuk dat je de hele avond van kenzo :baby: hebt mogen genieten en was zelfs Jordy in de wolken . Hier de ongi nog steeds hoor en gewoon hetzelfde als vorige keer dus heviger dan toen ik mijn spiraal nog had . Bah wat een ellende.
    Zozo Jordy heeft belooft je het hof te maken dat is niet mis geniet er maar van hihi

2. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Ho ho.. hier ben ik nog even..

hihi gelukkig maakte John een grapje en kon je hem 10 min later toch lekker vast houden! :D
    De mijne kwam om 6 uur thuis. Hebben we eerst op de bank gehangen. Ik had daarna echt geen zin om nog aardappelen te moeten schillen enzo, dus hadden we lekker spare-ribs besteld :D jamjam

O leuk zo een reunietje :D Veel plezier!

3. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    haha john de grappen maker , Lekker spare ribs gegeten dus. Ik heb wel even zelf gekookt maar snap heel goed dat je wat besteld hebt soms doen wij dat ook .

4. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Heb 3 weken bv gegeven, toen was het jammer genoeg zo goed als op, ook veel tepelkloven, en veel pijn met voeden, dus toen jammer genoeg gestopt.

5. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Hoi dames;
    Zo weer lekker gewerkt vandaag, hier ook geen eten gekookt lekker shoarma besteld.
    Morgenmiddag komt de zwangerschapsgroep hier langs met alles dreumessen.
    Morgenvroeg even 2 appel cakes bakken.
    Fijn weekend ;)

6. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    mijn vriend heeft 5 jaar bij de marine gezeten maar nu gelukkig niet meer! ik kan hem helemaal niet missen

7. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Mensi,
    Oe lekker shoarma :D
    Veel plezier en succes met het bakken morgen!

@Iggylover,
    Welkom hier :) Wat fijn dat je je mannetje nu lekker thuis hebt!
    Wat doet hij nu voor werk?

8. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    hij werkt bij de nederlandse spoorwegen
    lekker dicht bij huis en is geen maanden meer van huis om te varen

9. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Zo dat is zeker wel een verschil! Lekker hoor :D
    Ik zie dat je over twee weken mag testen! Zijn jullie al lang bezig?
    Eerste kindje?

10. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    jaaaaaa net gestopt sinds 9januari!
    maar ik ga er zeker niet vanuit dat het meteen raak is.... mijn vriend is veel positiever en heeft al babykleertjes gekocht en knufjes en heel veel testen hahaha

11. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Oe wat spannend! Hahaha wel vreselijk lief van je vriend!
    Hoe oud zijn jullie?

12. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Iggylover Welkom hier. Gelukkig werkt je vriend niet meer bij de marine maar bij de NS is hij lekker in de buurt. Mijn vriend is nu zo af en toe aan het solliciteren voor een gewone baan want wij willen nu ook eindelijk wel eens gewoon samen op de bank s'avonds . Jullie zijn dus ook net begonnen wij zitten nu in ronde 2. Succes

@ Mensi lekker shoarma , ik heb vandaag pizza op op de verjaardag van mijn zusje ook smullen haha

13. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hoi dames!

Ik heb net ChloƩ gevoedt en dacht.. ik wip nog even langs! Hier vandaag een boodschappendag gehad.. Ed heeft vanochtend eerst lekker uitgeslapen, hij was doodmoe na Marnewaard.. Alex ook Meetie?

Morgen staat er niet veel bijzonders op het programma.. Ed moet morgenaaf naar Ede voor z'n werk om iets te 'beveiligen' ofzo.. Het is me nog niet helemaal duidelijk..

Ik heb nog niet alles terug gelezen.. maarrrrr.. dat zal ik morgen eventjes doen, haha..

Overigens: Iggylover, welkom! Jullie zijn dus vanaf deze maand bezig voor een kindje! Super... :D Heeeel veel succes.. Ik weet nog dat wij bezig waren rond deze tijd vorig jaar.. Had nooit durven dromen dat ik een jaar later rond deze tijd al een kindje zou hebben, haha..

Hee girlsss Ed en ik gaan lekker ons bedje op zoeken en reken maar niet dat we gaan slapen :) .. haha ;)

14. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    weltrusten of moet ik zeggen veel plezier haha

15. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hahaha Bo veel plezier hoor! :p
    Alex was inderdaad moe, maar kon gelukkig nog wel tijd vrijmaken voor mij! hihi ;)

16. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    :confused: shit kut argggg, heb net een heel stuk getikt en alles weg... :cry:

Nou ga maar weer terug lezen... :rolleyes:

17. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Nou poging 2...

Meetie, mijn mannetje is uurtje geleden vertrokken :( ...
    Hoop idd dat ik mischien nog mag voor de echo, want mijn vk heeft een echo-apperaat staan in de praktijk, ga t gewoon vragen.. :D

Bo, 3 dagen is niet lang zeg, hoop dat we snel weten wat het gaat worden dan kunnen we m ok bestellen. Heb je m al uitgeprobeert?
    Zo wat hoor ik toch, zijn jullie dat? ;)

Consider, er is in ieder geval wel hoop dat hij mischien ooit wat anders gaat doen, want de wil is er wel dus...

Mensi, ja mijn hoofdpijn is gelukkig weg, voel me al stukken beter..
    Die Steven, die is er al vroeg bij, de boef hihi Veel plezier vandaag met de meiden en de dreumessen!

Sas, wel fijn dat je mannetje er nu wel bij is bij de bevalling, hele opluchting.. En dat is ook niet mis, wat er met m gebeurt is, slaapwandelt hij nog steeds?

Diaan, sorry.. :) :) :) , moest echt wel ff lachen, wat een blunder en helpen de tips van de meiden al? Hoe lang zit zoiets erop?

Rachje, fijn weer van je te horen en heel fijn dat het weer goed gaat en ook tussen jullie, wat de zeeuwe lucht wel niet kan doen! ;)

Busster, haha lekkere vent met zijn grapjes..maar wel fijn dat hij er toch snel weer was.

Iggylover, welkom hier! En succes met zwanger worden!

zo nu ff snel neerzetten...

18. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Verkorte versie zie ik, maar was het ff zat, zat al vanaf half 11 te lezen en te tikken.. :(
    Vind het jammer dat je zoiets dan niet kan terug halen!

Maar mijn vent is vanmorgen dus vertrokken.. Lekker het is dus geen werk, maar wel van zijn werk en hij krijgt alles betaald en ook doorbetaald en hij gaat dus lekker skieen.. maar goed daar staan wel andere dingen tegenover die wij niet zouden willen doen!

Verder voel ik me gelukkig alweer beter..
    Deze week 3 daagjes werken, ben gelukkig al wat minder moe, behalve als ik veel heb gedaan, dan ben ik dus nog steeds bekaf!

Meetie, ja mijn vent moet de maandag erop gewoon weer werken..
    Hoe is jou drukke weekend tot nu toe verlopen?

Bo, wat zijn jullie allemaal aan het doen..hihi...

Verders weinig nieuws!

19. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Iggylover welkom hier :D
    De cake is goed gelukt, heb hem nog niet geproefd maar hij zal vast lekker zijn.
    Zo even stofzuigen en de grote kamertafel er neer zetten, die is tenminste hoog kunnen die kleintjes niet bij onze hete thee.
    Frank heeft gister een fietsstoeltje voor achterop gemaakt, is fijner want aan het stuur is best zwaar, en meneertje zit ook niet stil.
    Vanmorgen dus even gefietst.

20. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Oh das wel een goeie ja, heb al zolang niet gefietst en Alyssa's fietszitje zit nog steeds voorop, volgens mij past ze er niet eens meer in, ook maar es gaan veranderen, tegen de zomer hoop ik wel wat te gaan fietsen!

Fijne middag mensi!

Deel Deze Pagina