Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Mogguh lieverds..allemaal lekker geslapen?

Ook hier brak nog van zaterdag , had eerst een cursus, en toen aansluitend eten en daarna moord oplossen.....helemaal niets voor mij dus..dat verkleden enzo...maar heb echt verschrikkelijk moeten lachen...
    Je kreeg allemaal opdrachten voor je karacter wat je speelde..ik dus de horney barvrouw conny fluit , die gek is op haar tarzan......en dan bedoel ik niet die door de jungel zwaait...
    Dus daar liep mevrouw met, dooie cavia op haar hoofd (pruik ) en haar tarzan door de toko....HYLARISCH !...
    1 collega van mij is echt een stijve..je kent dat wel..ruitblousje, nikkebokker, hoge sokken..en die moest volledig in leer, zweepje, kettingen ..dacht ff dat ik er in bleef..

Al met al een geslaagde maar o zo vermoeiende dag...heb dan echt een paar dagen nodig om weer bij tekomen...

@ elies..vervelend als je je zo klote voelt, en je mannetje er ook niet eens is om je teondersteunen...hoop dat je gauw opknapt meis..
    @ Bo..als je toch moet kiezen ...de baan met de meeste verdiensten en toch de meeste vrije tijd ..zou ik nemen..
    @Rach..stripper..gezellie ! :D , hopen dat alles lekker rustig blijft daar en weer gauw terug is!
    @ Sas..bloemen op z'n helm .....kom niet meer bij...hehhhhhhhh..had ik ook moeten doen bij Jac..leuk tussen al die stoere rode baretten hahahah
    @ meetie....jeetje meis...wat een klote opmerking...hoeft Jac mij echt niet teflikken....
    hoop dat jullie er heel gauw uitkomen...
    @mensi...hmmmmm....heb de cake dus weer gemist..... ;)

@iggylover..welkom meis...hopen dat het vorr jullie ook gauw raak is !

zooooooo, ga weer even aan de gang...kan niet eens normaal mijn kleding in de kast vinden, zo genant..dus ga even uitzoeken en de boel weer opvouwen...(heb ik wel weer een excuus om teshoppen..want ik weet nu al dat er een hele boel weg gaat in de zak van max ! hihihi)
    Vloertje ligt sinds gisteren in de babykamer, dus als jac van de week weer een keer op tijd thuis is , gaan we de babykamer plaatsen..heb er zo'n zin in...! \:D/
    Tegen die tjid plaats ik wel een fotootje dan ...

ga weer..........laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

2. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    bedankt en dat hoop ik ook dat snel raak is

3. Meetie

Meetie Fanatiek lid

:oops: Dit wordt weer een lange reactie van mij hoor, sorry hihi :oops:

Pf.. mn boosheid is al weer wat gezakt gelukkig :oops:
    Ik heb gisteren heel lang met hem gepraat. Kreeg hem eerst met moeite zover dát hij wilde praten, maar uiteindelijk was het toch wel fijn.
    Over zaterdag.. hij kan weinig nog maar herinneren.. Was zo raar he!
    Kijk het zat zo:
    Hij zit bij de 2e. Die wedstrijd heeft hij gewoon gevoetbald en nu vroegen ze of hij wissel wilde staan bij de 1e, die daarna zouden spelen. Nu blijkt dat die wedstrijd vervolgens werd afgelast en dat die jongens gewoon in de kleedkamer hebben gehangen met wat drinken en vreten. Maar toen Alex thuis kwam zei hij eerst dat hij met het 1e mee speelde, maar het veld niet op mocht. Daarna was het ineens dat hij wel het veld op was geweest.. (Maar ze hadden dus helemaal niet gespeeld!)
    Maar ik maakte me vreselijk zorgen, want hij lag echt knock out hier op de bank. Ik zat maar te duwen en te roepen, maar hij reageerde niet. En ik moest alles 20x herhalen en dan vroeg hij weer wat, wat ik al had beantwoord.. Ik snapte er niets van. Al helemaal niet omdat hij wel gewoon naar huis was komen rijden en alles. Die andere gast zei dat hij dacht dat Alex gewoon te veel had gezopen.. Maar ik 'vertrouw' Alex daar wel in dat hij dat niet had gedaan. Hij heeft de auto ook héél strak kunnen parkeren enzo.. dus ga daar ook niet van uit.
    Alex zelf zegt ook dat hij gewoon erg moe was. Dat het een erg zware week was en dan ook nog de voetbal, dat hij gewoon heel moe was.
    Of dat zo is? Ik weet het niet.. maar ja.. Als het maar niet nog een keer gebeurd! Ik maakte me echt zorgen om hem! Had ook bijna de dokter gebeld.. ik scheet echt in mn broek :pale:
    Maar ja, hij ken er zelf niet veel meer van herinneren..

@Mensi,
    Hmmmm lekker! :D Heb je goed gedaan hoor! Moet nu wel even mn pc schoonmaken, zitten allemaal kruimels in..Dankzij JOU :evil: hihi

Aardig groepje! En wat grappig dat jullie elkaar ook weer steeds tegen komen, wel leuk om gelijk al mensen te hebben die je ken die in hetzelfde schuitje zitten!

@Rach,
    Fijn dat het weer goed gaat met je! Nog gefeliciteerd met je papa he ;)
    Hehe een stripper. Zouden ze bij mijn mannetje ook niet moeten doen :p
    Hihi ja uitgaan kost nu wel wat meer energie dan voorheen, maar ik moet het op zn tijd toch wel doen hoor :D

@Sas,
    Hahaha wat een grappen. Ook leuk dat je mannetje er om kan lachen! Ik zie het al helemaal voor me. Staatie daar met zn bloemetjes :p
    En tja.. die logica van mannen is soms erg moeilijk te vatten! haha

@Bo,
    Hm.. Mn mannetje voelt zich psychisch gezien niet echt fijn.. oa ook door zn werk en uitzending enzo ja, maar er zit nog wel veel meer in dat koppie. Daardoor gaatie zich wel zo rot gedragen. Maar ik hou zaterdag maar even buiten beschouwing, neem ook wel aan dat het eenmalig is..
    Maar ja.. hij wilt er ook niet echt met iemand over praten. Hij zegt dat het allemaal gewoon tijd nodig heeft..
    Nja, ik laat hem gewoon steeds weten dat ik er voor hem ben als hij dat wilt, meer ken ik ook niet doen ben ik bang..

Wat fijn dat Ed achter je keuze staat! Dan even nog die tweede gesprekken afwachten, ben benieuwd!

Betreft de komende uitzending trouwens!
    Ik vroeg er gisteren ook gelijk naar, aangezien we toch aan de praat waren.. Maar ze hebben de bedenktijd verlengt.. tot mei. Dus voorlopig zal er nog geen antwoord komen.. Hij weet het nog steeds niet.

@Elies,
    Haha jeetje, alsof 34 zo oud is :p Je praat alsof je bejaard bent..
    Wat vervelend dat je je zo rot voelt! Lijkt me inderdaad niet fijn, als Alyssa er ook nog eens bij komt wanneer je staat te kotsen od.. Lekker ook van dat windje.. Ik hoop dat je je snel weer beter voelt meis! En als je je straks echt vréselijk voel, bel je gewoon je mannetje maar weer naar huis hoor!
    En het kan trouwens best aan je zwangerschap liggen, dat je je mannetje nu erger mist. Je bent natuurlijk veel emotioneler. Heb je ook steeds van die redenloze huilbuien? hihi, die had ik wel.. echt vreselijk, helemaal als mensen daar geen begrip voor hadden!

@Diaan,
    Hahaha het is dus wel een geslaagde diner geweest! Ik zie je al helemaal lopen met je tarzen :) Echt joh, hoe verzinnen ze zoiets!
    Wat leuk dat het kamertje bijna af is!
    En veel succes met je kleding! En/of plezier met het shoppen ervan :D

Zo, volgens mij heb ik nu alles gehad hahaha :) Jeetje het is wel weer een boekwerk..

4. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    das een lap tekst hahaha

5. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    phoe wat schrikken meetie! Vind het best wel heftig. Is hij nu gewoon naar zijn werk gegaan? Hoe was hij gister?
    Tjonge jonge, volgens mij heeft hij teveel wat in zijn koppie rond gaat! Vind het eigenlijk best wel sneu... Goed dat je gepraat hebt met hem.

haha ja stripper was heel leuk. Weet niet zou ik wel grappig vinden, heeft niks met sex te maken, is gewoon grappig. jullie moeten maar op mijn hyves kijken staan de nette foto's op.hahaha
    Tja vind het wel rot om afscheid te nemen, ben er heeeeel slecht in. Mijn zusje ook, dus die zal het zwaar krijgen komende week :(

@Bo spannend meis, hoop heel hard dat je de baan krijgt en je met volle moed aan de slag kan! Wanneer zit je verlof er eigenlijk op?

@Elies, ach tis zonde meis! Wat vervelend dat je je zo beroerd voelt en ook nog nu je man weg is. Potverdikkie wat een timing ook he! Logisch dat je hem nu erg mist, jij bent niet lekker maar moet wel alles blijven doen. dikke knuf!

@Diaan hahaha vind het wel grappig! Zie het al helemaal voor me hahaha!

@Iggy, dus je doet met mij en busster mee? Wij staan in de rij voor een roze kaartje. Hoop dat we snel aan de beurt zijn.

Trouwens meiden ik ben nog steeds ongi, das al 6 dagen. Ik lek als de neten. Vloei niet veel hr maar steeds zo'n enorme splash! Zelfs kraamverband wil niet meer. Het is echt heel slijmerig (sorry voor de details) dat het niet opgenomen word, kennen jullie dit?

Jordy's gesprek met de baas is goed gegaan, was allemaal berust op een misverstand, beetje jammer dat het de rest van zijn verlof vorige week heeft beinvloed maarja. Eind goed al goed toch?

6. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Hallo dames;
    Wij hebben elk jaar familiedag rond mei/juni.
    Dit jaar organiseerd een nicht van Frank het met haar vriend.
    Nou hebben ze ons gister gemaild, eigenlijk wouden ze dit jaar een weekend of een nachtje doen, wat wij ervan vonden....
    De twee sites die ze doorstuurde lijkt me wel leuk, maar wij hebben zelf al bedacht;
    Dat camperen nog leuker is :D bijna iedereen heeft een tent of caravan, 1 gezin een vouwagen.Als je dan een wekend op de veluwe gaat staan, lijkt me erg leuk.
    Kijk slapen in z'n slaapzaal op zo'n kampeerboerderij vind ik helemaal niks.
    S'nachts blerende kids, nee als we dat gaan doen, gaan wij daar niet overnachten.Stel je voor dat je naast je schoonmoeder ligt, of je zwager ziet je s'nachts in een nachthemd lopen :oops:
    1 koppel is dan hoogzwanger dus die zullen vast niet gaan overnachten.
    Wat vinden jullie van het idee?

7. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    hey hoi,

Diaan, haha dat klonk wel heel erg leuk, vooral die stijve in dat pakkie!
    Leuk dat je straks de babykamer kan gaan inrichten, ben benieuwd naar de foto's!

Meetie, gelukkig dat het nu beter gaat, fijn dat jullie hebben kunnen praten, lijkt me idd erg schrikken! Wel gek dat hij zich weinig kan herinneren! En dan nog langer bedenk tijd! Mischien wel ff beter maar mischien ook niet, straks zit hij tot mei in de knoop in zijn koppie!
    Eh ja voel me soms echt bejaard :oops: Hihi, heb soms echt het gevoel alsof ik al een heel leven achter de rug heb, maar natuurlijk is dat nooit te oud 34.., maar soms voelt het wel zo... :rolleyes: Heb net ff gelegen en voel me nu wel iets beter, alleen erg slap, heb alleen nog maar 4 beschuitjes op...
    Huilbuien, hihi, die heb ik soms ja, vanmorgen ook zoiets, ik reed op weg naar huis, moest mijn oudste naar school brengen en komt daar een ziekenwagen aangescheurt, keihard met zwaailichten aan, nou vond het zo erg dat de tranen in mijn ogen stonden.. echt stom..

Rachje, klinkt wel als een rare bloeding dan en 6 dagen al, minder hoor!
    Gelukkig is het met Jordy ook uitgepraat, mot op je werk is ook niks!

Mensi, vind het allebei wel een grappig idee en dit jaar doet die nicht dat organiseren? Mischien kan je jou idee ook voorleggen aan haar en kijken wat er uit komt! Wel leuk zo'n familiedag.
    Wij hebben ook zoiets met de familie van mijn man zijn kant, maar dan is het gelijk een week met zijn allen in een huissie, ik ben er niet zo'n voorstander van en vind dit 1x in de 3 jaar wel voldoende, het liefst niet, maar goed...maar dat heeft zijn redenen.. ;)

8. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    gelukkig dat je je beter voelt elies. Tis zonde, ja ik schrik ook snel bij ambulance of iets wat eventjes door je koppie schiet. ook last van de hormoontjes he :(

@mensi, klinkt allebei wel leuk. Al zou ikz elf ook gaan voor allemaal eigen tent/caravan/camper/vouwwagen. Klinkt wel heel leuk.

Hier is aan ook aan de kant van jordy familiedagen, maar die zijn voor het eerst dit jaar afgelast door omstandigheden. Met zijn alle in zo'n huissie net als bij jou elies, is ook niks he. Maar goed familie in kwestie vond de familie te verscheurt dit jaar.

aan mijn kant word dat niet gehouden, wij zien eigenlijk de hele familie bij elke verjaardag hahaha.
    Alleen wij kunnen niet altijd, is ook best een eind heen en weer knallen voor een verjaardag.

Oh trouwens diaan heb ff naar je gezwaait bij de afslag heteren de heen EN terug reis. hahaha bij afslag 18 zit trouwens een nieuwe mac, met voor iedere klant een gratis koffie ;) heb ik onthouden hahahah

9. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Onze familie ligt echt uit elkaar, zie alleen me ouders en me oma nog maar... En me moeder zie ik iedere week, want die past op!

Rach, dus je lust weer koffie? ;)

10. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    We gaan hier geloof ik een klein probleempje krijgen.. :( Alyssa wil de laatste tijd ook op de dag (als ze slaapt krijgt ze m) haar speen. Ze mag hem al mee nemen naar beneden en loopt er dan 5 minuutjes mee en dan pak ik m af en leg m in de kast, nu is het zo dat ze iedere keer erom zeurt, echt zeuren en janken, maar blijf wel volhouden dat ze m niet mag, maar op dit moment is het heel vermoeiend... Heb ook al gehoord dat ze het op de crech ook doet...
    Weet niet zo goed wat ik moet doen, ja behalve volhouden en langzaam aan gek worden.. :( :(

11. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    ja snap ik, is ook moeilijk en vermoeiend. Maar misschien als je nu doorzet dat ze hem niet mag dat ze er op en gegeven moment niet meer om vraagt? weet het ook niet.

Ik kan niet zonder koffie denk ik. Dusja gelukkig lust ik het weer! maar we zijn niet gestopt bij de mac heur ;) (zoals jij zou zeggen)

12. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ik kom even hoi zeggen: 'Hoi!'...

En ik ga er weer vandoor.. Ik heb mijn sollicitatie afgebeld van vanmiddag.. Heb nu drie keuze mogelijkheden.. Vind ik voor nu wel even genoeg.. Dus en Ed ik gaan even lekker de stad in..

Ik kom vanaaf wel even reageren op alles!

Toedeloee

13. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hoi Bo en doei Bo hihi

Mischien wel beter keuze uit 3 is al moeilijk genoeg!

Veel plezier vandaag!

14. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    hahahaha ja tot vanavond dan maar ;)
    is ook al keuze genoeg (je bent wel gewild zeg ;))

trouwens elies hoe is het met je reiki?

15. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Rachje, ja gaat wel goed, heb er de laatste tijd weinig tijd voor, lig om half 9 al zowat te slapen.. maar toevallig gisteravond ff gedaan en mischien daarom wel dat ik toch heb kunnen slapen en niet heb hoeven kotsen!? ;) Moet het wel weer vaker gaan doen hoor, is toch wel erg lekker en ontspannend! Was jij dat nou die een tante had die daarin bekend was?

16. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    haha ja maar niet met reiki maar met magnetiseren. Is weer een vak apart wat ik er van begrepen heb!
    Ga ff een wasje er in flikkeren, want loop met dit weekendje er tussen flink achter :(

17. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Had ik weer net zeg... zit lekker hier te neuzen en te kijken, Alyssa aan de poep, kijk ik op de klok is het bijna 4 uur.. :confused: Jullie denken nu, ja en.... nou mijn oudste was om 4 uur klaar van school en het is ook nog eens een kwartier rijden naar school en Alyssa had gepoept, dus die moest ik eerst verschonen.. dus was te laat... :oops:

:)

18. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Ja dat is idd iets anders...
    De was ja dat moet ook gebeuren... ;)

19. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    ooooooooooh tis zonde hahaha! Dan denk je ineens: k*t waar is de tijd gebleven?
    Nouja beter laat dan nooit hahhaha

20. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    ja erg he, idd was totaal 9 minuten te laat, heb echt gescheurt... alle regels aan me laars gelapt.. :oops:

Deel Deze Pagina