Er schrikt niemand, want er is niemand, joehoe waar zijn jullie meiden!? Strakkies lekker met mijn mannetje bellen
JO hier ben ik.... Frank en ik zijn het unaniem met elkaar eens..... Mochten we een weekend weggaan met de familiedag, er komt niemand bij ons op de kamer bij liggen om te slapen
hey hehe jullie zijn dr, althans niet allemaal.. Fijn zeg mensi dat Frank het eens is met je.. Nu die nicht nog overhalen.. tegenwoordig kijken wij naar de pfaffs, vind het wel grappig, vooral dat taaltje.. ff de oudste weltrusten gaan zeggen.. en dan ff met hubbie bellen...
Ja hopen dat ze ons idee ook leuk vind... Fam leden hebben tent, caravan, vouwwagen, doen ze oma maar ergens in de voortent
Ikke is hier ook! Ach.. weet niet of ik gewilt ben, gewoon veel geluk dit keer, denk ik Rachje.. Haha.. Elies.. Was Luke niet ongerust omdat je te laat was? Wat vervelend van dat 'windje' vanochtend.. Kan gebeuren.. gelukkig gebeurde het thuis! Hoop dat je buikgriep/ zwangerschapskwaaltjes snel een beetje voorbij gaan.. Meetie, wat vervelend dat Alex zo met zichzelf in de knoop zit. Nog vervelender dat hij het op jou afreageerd (of juist niet.. :S ) .. Je gaat op zo'n moment zo aan jezelf twijfelen hè? Maar je zei dat hij dat vanaf het begin van jullie relatie al deed? Hier vanochtend vroeg wakker, Chloé had een dikke poep gedaan en moest direct in bad.. dus ik was om acht uur klaar wakker. Maar eens even lekker rustig ontbeten en daarna de Verloskundigenpraktijk gekeken.. Vind ik altijd leuk.. Al die zwangere dames hihi.. Vervolgens gedweilt enzo..... Veel wasjes gedaan... de wasmachine en droger staan geen dag stil hier.. PFF... En daarna met Ed en Chloé lekker de stad in. Ik wilde een nieuwe pak erbij.. voor m'n werk weer straks. Maar kon niet echt iets vinden naar mijn zin... dus ga van de week nog wel even alleen de stad in. Ohh Elies, ik heb de draagzak uitgeprobeerd hoor, al een paar keer... Ik vind 'm ideaal! Alleen de 'banaanligging' werkt voor Chloé niet zo goed. Ze lijkt er te groot voor ofzo.. en als ik haar dan helemaal in de zak doe, dan ligt ze helemaal verkreukeld, haha.. Maar met de kangeroe zit is het ideaal.. Ze kijkt dan lekker in de rondte.. haha.. Heeeel schattig! Zelfs voor Alyssa zou je 'm nog kunnen gebruiken! Rachje, alles weer helemaal okidokie tussen jou en Jordy? Heb de foto's van de stipper bekeken.. ik zou dus ook écht niet jaloers zijn als ik je zusje was, haha..
Bo, dus niet geslaagd, nou herkansing van de week dan maar Nee niet boos, maar wel vragen waar ik nou bleef, normaal stapt hij pas na 4ren de schooldeur uit en nu dus op tijd, ach er is een speeltuintje naast dus hij vermaakt zich wel! Nou ik denk dat ik dan door me rug ga hoor, als ik met Alyssa nog in een draagdoek ga lopen, het zo optillen is al zwaar.. Volgens mij is die bananen houding ook voor pasgeborenen, alleen liggen ze altijd toch helemaal gekreukelt, de bekende foetus houding toch? Schijnt fijn te zijn voor je beeb toch? Wel fijn dat ze de kangeroe zit heerlijk vind. Ja die wasjes gaan wel door met een kleintje.. Zo alles ligt hier weer op bed en heb hubbie al gebelt, ben nog ff america's next top model aan het kijken en dan brood klaar maken en naar mijn bedje...
Ohhh jaa.. ANT en de rest van de leuke programma's komen er op! Ik schop Ed er snel achter vandaan.. Lekker hè, om je mannetje even weer te spreken..
@Bo, jammer is dat dan dat je niks kan vinden. Maar ja wie weet ergens anders wel? Dan was je idd vroeg uit de veren. haha achja tuttebelletje kan natuurlijk niet wachten tot ze in bad gaat met die vieze billen blegh Ja alles is nu weer helemaal goed tussen jordy en mij. We zijn weer blij en gelukkig. (Als die vervelende ongi nou eens weg ging waren we nog gelukkiger maarja vrouwenlichaam he). Op naar een nieuwe ronde. Komt vast goed met ons. @elies hoe was het met je hubby? haha ja pfaffs kijken wij ook graag (alleen deze heb ik allemaal al gezien). Vind ze ook erg leuk. Verloskundige praktijk is te vroeg voor mij. Probeer vanaf deze week opsta-tijden in te voeren. Vanochtend half 9 de wekker door heen geslapen tot 10 uur. Schrok wakker en dacht: f*ck weg goede voornemen, nouja morgen weer. hahaha
Hoi dames, Ben je er 2 dagen niet zijn er zo 4 blz bij moet ik ze eerst allemaal lezen om jullie nog een beetje te kunnen volgen. Had gister een etentje met meiden waar ik mee op de Mavo heb gezeten. Het was echt super gezellig vind het zo leuk om te horen waar we allemaal mee bezig zijn . 2 gaan er dit jaar trouwen , 2 zoeken een nieuwe baan 1 is weer aan school begonnen 1 is 3 maanden zwanger etc etc We hebben meteen maar weer een nieuwe afspraak gemaakt zo leuk was het. Had toen echt geen puf meer om naar huis te rijden en ben toen bij mijn pa gaan slapen maar dat had ik achteraf beter niet kunnen doen wat een K*t bed heb nu nog pijn aan mijn schouders zo hard was het matras heb dus geen oog dicht gedaan. Gelukkig had ik wel al mijn spullen voor mijn werk mee genomen dus ben ik vanmiddag vanuit Tilburg meteen naar Amsterdam gereden. Ben nu eigenlijk net weer klaar met werken. @ Eliesja Je mannetje is dus lekker op kosten van de baas aan het skieen en jij zit thuis en voeld je rot , handig dat dat net samen valt (NIET DUS) Hoop voor je datr je je morgen wat beter voeld. @ Meetie Wat een rot opmerking van Alex dat je de waarheid niet waard bent , gelukkig hebben jullie het wel uitgesproken en was hij gewoon heel moe, Moeilijk is dat he als er in dat koppie zoveel omgaat en hij daarbij nog eens erg moe is. Hoo voor jou dat hij er toch al voor mei uit is of hij nou mee wil of niet met die uitzending. @ Mensi Je hebt dus een leuke dag gehad met de mama's en de kindjes. Wij hebben ook een keer in het jaar familie dag van de famillie van John gelukkig gaan we niet echt weg maar alleen alle ooms tantes neven nichten en daar weer de kinderen van gezellig met z'n alle in een zaaltje. Vind jullie idee van met z'n alle camperen trouwens wel erg leuk. We doen trouwens van wel met mijn tante van vaders kant en haar dochter kleindochter en schoondochter mijn zusjes en moeder een vrouwen dagje eens per jaar ook erg leuk . Maar geloof dat dit jaar idd de mannen ook eens mee moesten zodat we weer eens ouderwets met de hele familie weg gaan ( vroeger altijd samen naar centerparks) naar de ardennen in zo'n kasteeltje hadden ze het over. @ Bo niet geslaagd voor een nieuw pak dus toen je samen met Ed ging kijken , ik kan meestal ook niks vinden als John en ik samen gaan raar is dadt he. Mooi dat je 3 keuzes hebt en dat Ed je ambities steund. Succes met het maken van de juiste keuze. @ Diaantje Klinkt als een geslaagde avond met dat moordspel. @ Sas haha zijn helm met oude kranten versieren of met bloemen lekker creatief . Dat versieren met bloemen heb ik samen met de andere meiden uit mijn peloton ook eens gedaan toen we in een meligge bui waren en we zijn toen zo naar de schietbaan gegaan gelukkig kon onze luit er om lachen . @ Rachje Fijn dat de zeeuwse lucht jullie hoofdjes heeft opgeklaard en dat Jordy er weer helemaal voor wil gaan . Gezellig een stripper zou zo eens kijken naar de foto's op hyves . Nu moet je zusje haar vriendje dus missen wens haar maar sterkte en we zullen duimen dat hij weer heel en gezond terug komt en dat hij daar niks naars mee maakt. Ik ben nu trouwens ook voor de 6de dag ongi en ben er helemaal klaar mee heb al tegen John geroepen dat zo snel als het kan er weer een spiraaltje terug in gaat want ik ben echt 3 keer heftiger ongi nu als met spiraal maar het is voor het goede doel zeg ik maar zo. Ben nu steeds bang dat ik door lek zo erg als ik aan het werk ben omdat ik niet altijd snel bij een wc ben en met mijn spiraal had ik het zo weinig dat een inlegkruisje eigenlijk al genoeg was.
Ook goede morgen ik ga zo maar even onder de douche dan snel een boodschapje doen en dan weer naar Amsterdam want om 1 uur moet ik weer werken tot half 9. Zou eigenlijk liever in mijn bedje blijven liggen maar ja...
wij ook..LET OP....je kan zelf ook grappig gaan praten..betrap de jongens er op dat ze nu ook dus zotteke,kuissen,proper..amai...roepen! Voor de rest een hele goede morgen allemaal...vandaag is als alles meezit jac vroeg thuis en kunnen we de babykamer gaan ophalen bij mijn schoonvader...heb er zoooooooooo zin in...maarja..moet ie wel op tijd thuis zijn he.. en kenneth is thuis..ligt griepje denk..had gisteren aardig hoge koorts....maar is vannacht gelukkig gezakt... ligt nu voor apegaaien op de bank..knal m zo maar weer het bed in denk ik hahahah laterrrrrrrrrrrr
Hooooooi.. Hier een stalker van het militairstopic, hahaha.. Ben in een debiele mood... Chloé net naar bed gedaan en zit dat oh zo foute liedje 'Konijntje' te luisteren, haha.. "Konijntje, doe maar wiebeluh, wiebeluh.. ".. Belachelijk, maar goed. Hiereen lekker nachtje gehad met m'n lover .. Het gaat weer wat beter tussen ons! Gelukkig! Ik begon al bijna te twijfelen.. Diaan, leuk meis, de kinderkamer halen! Voor je het weet is het zo ver hoor.. en zitten wij hier ook mee te puffen met jou! Mensi, hier ook de vk gekeken! Ik kijk de Pfaffs nu wel vaak 's middags.. de herhalingen dan.. idd dat taaltje: geweldig! Trouwens, spreken jullie ook een dialect of met accent? Ik zelf, wonend in de prov. Groningen, heb helemaal geen accent. Tenminste, dat wordt me altijd verteld. Mijn ouders spreken dan ook geen Gronings ofzo.. Kan het wel verstaan hoor. Heb gisteren m'n eisprong gehad, auw! Ik voel 'm nu echt heel duidelijk.
hahaha bo, volgens jordy praat ed wel heeeeeeeel gronings Ik ben een echte zeeuwse maar praat twents tja waar je mee omgaat wordt je mee besmet zeggen ze toch wel eens? Al vinden de mensen hier dat ik netjes nederlands praat. Maar ga ik naar zeeland horen ze het meteen. (Komt door de andere zins opbouw). Toen jordy en ik net samenwoonde hadden we gewoon ruzie in de supermarkt. Dan pakte hij iets en zei ik: 'Laat maar doen' (betekent bij ons laat maar liggen. Maar hij deed het in het karretje en dan zei ik: 'nee ik zei toch laat maar doen!' en hij 'Dat doe ik toch!?!?! Jij zegt laat maar doen en dan pak ik het en is het niet goed!' hahaha hij bedoelde dus: neem maar mee. Hier gaat de winkel ook nooit open maar los de ramen, deuren etc etc gaan allemaal los. Als de auto kapot is zeggen ze hier: kheb de auto stuk. Of als iemand niet lekker is zeggen ze: hij is niet goed te pas. hahahaha heeft me een jaar geduurd voordat ik het snapte, maar ik heb het onder de knie. Alleen toen zijn we naar Almelo verhuisd is nog weer anders twents mijn overbuurman zegt over JA achter. Moet je opletten: Die man daar ja, die ken je ja wel. Die heeft ja een auto en die is ja stuk. hahahaha Fijn dat het weer goed gaat tussen jullie bo, worden wij vrouwen zo ongelukkig van! Wij hebben meer verliefdjes gedaan gisteravond. Lekker op de bank tegen elkaar liggen, knuffelen, gaat hij lekker met zijn handen door mijn haar en heel lief kusjes geven. Als ik naar de wc ga zegt hij: ' eerst een kusje'. Voelt toch fijn... *zucht* in love. Hij heeft zelfs zijn playstation meegenomen naar zeeland,maar is niet uit de doos geweest. En gister heeft hij maar 3 potjes gedaan. Daarna lekker samen lelijke betty gekeken haha bo grapjas, toch leuk lekker dom doen. Jordy en ik hebben tegenwoordig een eigen grapje. Als hij slaapt doe ik zijn ooglid optrekken en ga dan zwaaien. Moethij altijd heel hard lachen. Maar nu doen we dat ook wel eens als we gewoon op de bank zitten. Het grappigst vind ik als hij een duif gaat melken (vind het woord sowieso al grappig, lig ik helemaal in een scheur want ik zie in mijn fantasie gewoon iemand die zijn duif melkt hahaha)
Hahah.. Ja, Ed praat inderdaad met accent. Heeel duidelijk. Dat heb ik niet. Ed maakt van de 'a' een 'èee' .. Maar hij kort gelukkig geen woorden af. En hij zegt i.p.v. eigenlijk, eigenlijks.. Dat soort dingetjes, je hoort het in iedergeval wel. Haha.. Dat is in Groningen ook zo, dat je overal 'ja' achter zet. Bijv. "Dat heb je wel gezien ja.. ".. Haha.. Wij hebben ook onze eigen grapjes hoor.. en idd 'eerste een kusje' .. Wij hebben ook zo iets doms, het is ontstaan in de douche. Ed was z'n haren aan het uitspoelen en ik stond voor hem, te wachten.. Maar volgens hem stond ik hem 'dom aan te gapen'.. Hij moest daar zo omlachen en doet het nu ook elke keer bij mij. Als ik even chagarijnig ben ofzo.. gaat ie voor me staan en me heel dom aangapen, haha..
ik spreek redelijk abn alleen maar een klein beetje haags. mn mannetje is een brabo dus we hebben wel eens een bablonische spraakverwarring. Die heb ik op mn werk ook wel eens met al die brabanders. Ze zijn hier ook altijd afgewerkt als ze klaar zijn met werken. Ik kan daar maar niet aan wennen, want in het westen heeft dat een hele andere betekenis en wel op sexueel gebied. Ik heb mijn ouders ook raar zien kijken toen mn mannetje het er een keer over had over hoe laat hij afgewerkt was. Maar ja verder lachen we er maar om, en als ik ze echt niet versta, dan vraag ik om een ondertiteling. Enneh als mn mannetje een keer een lompe actie heeft gedaan, dan zet ik onze knuffelkoe op zn kussen, dan weet ie dat ie fout geweest is. Toen wij nog niet samenwoonde heeft ie een keer na een hele lompe actie van zijn kant mij die koe kado gegeven, met de opmerking dat ik die moest gebruiken bij lompe acties. En aan het lachen krijgen, lukt hem ook heel erg goed.